Przetargi.pl
Modernizacja małej sali kinowej oraz zakup wyposażenia dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Kultury „Centrum“ im. A. Mickiewicza w Zawierciu

Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Piastowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6722882, 602 773 051 , fax. 326 722 882
  • Data zamieszczenia: 2016-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza
    ul. Piastowska 1
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 6722882, 602 773 051, fax. 326 722 882
    REGON: 86165300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja małej sali kinowej oraz zakup wyposażenia dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Kultury „Centrum“ im. A. Mickiewicza w Zawierciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja małej sali kinowej oraz zakup wyposażenia dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Kultury „Centrum“ im. A. Mickiewicza w Zawierciu.” 1. Zakres robót budowlanych obejmuje wykończenie wnętrza małej sali kinowej w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury „CENTRUM” w Zawierciu, w tym: powierzchni posadzek, ścian i sufitów podwieszonych, rozmieszczenie elementów wyposażenia wnętrz, montaż instalacji elektrycznej oraz montaż instalacji wentylacyjnej (wyłącznie I etap.) 1) Zakres prac obejmuje w ramach: a) Branży architektonicznej:  demontaż opraw świetlówkowych,  demontaż rolet wewnętrznych,  demontaż istniejącej ślusarki aluminiowej  demontaż istniejącej stolarki (drzwi wewnętrzne do sali),  demontaż parapetów z lastrika,  demontaż istniejących foteli,  demontaż tablic informacyjnych,  demontaż podestu,  demontaż istniejącego okablowania,  demontaż fragmentów istniejącej okładziny z paneli drewnianych na ścianie,  wykonanie podłogi widowni,  wykonanie podestu,  renowacja istniejącego parkietu,  montaż sufitów podwieszanych,  montaż liniowych opraw natynkowych,  montaż oświetlenia przeszkodowego,  montaż oświetlenia ewakuacyjnego,  instalacja okablowania kinotechnicznego,  montaż drzwi,  wykonanie obudowy grzejników,  montaż rolet zewnętrznych antywłamaniowych,  montaż nowych foteli kinowych - 65 szt. b) Branży elektrycznej:  demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,  montaż instalacji oświetlenia,  montaż gniazd wtykowych,  instalacja zasilania wentylacji,  montaż nagłośnienia. c) Branży sanitarnej (instalacja wentylacyjna): Powyższa instalacja wentylacji (zgodnie z załączonym projektem budowlanym branży sanitarnej) docelowo obejmować będzie dwa etapy inwestycyjne. W I etapie inwestycji zakres prac obejmuje:  oznaczenie trasy dla poprowadzenia przewodów wentylacyjnych,  wykonanie otworów w ścianach zewnętrznych w celu zamontowania przejścia dla kanałów nawiewu i wyciągu,  montaż kanałów wentylacyjnych nawiewnych  montaż kanałów wentylacyjnych wyciągowych,  montaż kratek nawiewnych,  montaż kratek wyciągowych,  montaż osprzętu wentylacyjnego,  malowanie instalacji na kolor czarny  zaślepienie ścianach zewnętrznych (do czasu rozpoczęcia etapu II). Etap II inwestycji obejmować będzie: zakup i montaż centrali wentylacji z odzyskiem ciepła, zakup i montaż agregatu chłodniczego freonowego, montaż odcinków kanałów zewnętrznych - od wyjścia przez ścianę do centrali wentylacyjnej oraz wykonanie instalacji c.t. dla nagrzewnicy wodnej zamontowanej w centrali wentylacyjnej. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać wyłącznie Etap I inwestycji (zgodnie z załączonym przedmiarem robót branży sanitarnej). 2) Przedmiotowe roboty budowlane nie wprowadzają nowych utrudnień oraz barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. 3) Zamawiający informuje, iż wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia w ramach branży architektonicznej oraz branży elektrycznej nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę, natomiast wykonanie robót budowlanych w ramach branży sanitarnej (wentylacja) wymaga pozwolenia na budowę. 4) W celu wykonania swoich obowiązków Wykonawca zapewni swoim staraniem i na swój koszt objęcie funkcji kierownika budowy/robót przez osobę/y posiadającą/e odpowiednie dla tego typu robót budowlanych kwalifikacje zawodowe. 5) Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 6) Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin terenu prowadzenia prac na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. 7) Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz z przedmiarem robót. 8) Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 9) Tam gdzie w SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: Branża budowlana: • projekt aranżacji wnętrz branży architektonicznej - sporządzony przez ZYGZAK – Studio projektów i Reklamy Andrzej Kowalczyk ul. Studencka 1/4 ,31-116 Kraków; • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - sporządzona przez Pana Piotra Mazura G.M.P Usługi inwestycyjne Piotr Mazur 30-079 Kraków al. Kijowska 10/52; • przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny) - sporządzony przez Pana Piotra Mazura G.M.P Usługi inwestycyjne Piotr Mazur 30-079 Kraków al. Kijowska 10/52; Branża elektryczna: Projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny) – sporządzone przez Pana Jerzego Mazura (projektant) Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „PLUS-M” inż. Jerzy Mazur ul. Blanowska 30/7 42-400 Zawiercie; Branża sanitarna: • projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej z chłodzeniem - sporządzony przez Pana mgr inż. Pawła Januszewskiego (projektant), Panią mgr inż. Elżbietę Ochocką (projektant), Pana mgr inż. Zbigniewa Jarkiewicza (sprawdzający) oraz pana mgr inż. Stanisława Kret (sprawdzający) EKOZET ul. Warszawska 125 42-202 Częstochowa, • informacja BIOZ – sporządzona przez Pana mgr inż. Pawła Januszewskiego (projektant), Panią mgr inż. Elżbietę Ochocką (projektant), EKOZET ul. Warszawska 125 42-202 Częstochowa, • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - sporządzona przez Pana mgr inż. Pawła Januszewskiego EKOZET ul. Warszawska 125 42-202 Częstochowa, • przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny) - sporządzony przez Panią mgr inż. Jolanta Perak oraz Pana mgr inż. Zbigniew Jarkiewicz EKOZET ul. Warszawska 125 42-202 Częstochowa. 11) Wymagania Zamawiającego względem realizacji przedmiotu zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 2. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia opisane w ust. 1 pkt 1 lit. a, b i c sekcji II.4).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach