Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Gajowice wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Gmina Wielowieś ogłasza przetarg

  • Adres: 44-187 Wielowieś, ul. Główna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 378 500, , fax. 32 233 51 14
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielowieś
    ul. Główna 1
    44-187 Wielowieś, woj. śląskie
    tel. 322 378 500, , fax. 32 233 51 14
    REGON: 27625767600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wielowies.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Gajowice wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Gajowice wraz z infrastrukturą towarzyszącą” Adres budowy: 44-187 Gajowice, ul. Wiejska - działka nr 85/31,67, 74, 113, obręb Gajowice Projektowany budynek świetlicy wiejskiej przeznaczony będzie pod funkcję użyteczności publicznej – świetlica (mały dom kultury). Budynek będzie zawierał pomieszczenia sali, aneks kuchenny, pomieszczenia higieniczno sanitarne i techniczne. Podstawowe pomieszczenie świetlicy jest zaopatrzone w bezpośrednie wyjście na zewnątrz budynku (taras). Charakterystyczne parametry techniczne obiektu: - Powierzchnia zabudowy 98,34 m2; - Powierzchnia całkowita kondygnacji nadziemnych 98,34 m2; - Powierzchnia użytkowa kondygnacji parteru 75,60 m2; - Kubatura brutto budynku 394,65 m3; - Wysokość budynku od poziomu terenu 5,23 m; - Szerokość, długość budynku 14,15x6,95 m; - Kąt nachylenia dachu budynku 30o = 57,735 %; - Wysokość h światła pom. podstawowych 3,00 m; Projekt budowlany i wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę stanowią uzupełnienie i rozszerzenie opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 31-10-2019 r. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na okres minimum 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. formularz oferty; b. Wypełniony przedmiar robót (kosztorys ofertowy) stanowiący część III-4 SIWZ – zamawiający dopuszcza sporządzenie kosztorysu ofertowego za pomocą programów komputerowych do kosztorysowania i zastąpienie wypełnionego przedmiaru robót (wzór zamieszczony w części III-4 SIWZ) wydrukiem z tych programów, pod warunkiem ujęcia wszystkich pozycji przedmiaru w kosztorysie oraz zachowania ich kolejności i numeracji, zachowania identycznej treści opisu robót, podstawy wyceny, nazwy i ilości jednostek. Niedotrzymanie powyższych warunków spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodą z zapisami treści SIWZ z zastrzeżeniem art. 87 ust. 1 pkt 3 Pzp. c. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; d. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; e. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). W innym przypadku do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. f. UWAGA! z uwagi na to, że Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach