Przetargi.pl
Modernizacja lesniczówki Budry nr inw. 165/30

Nadleśnictwo Czerwony Dwór ogłasza przetarg

  • Adres: 19411 Świętajno, Czerwony Dwór
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5238516 w. 109 , fax. 875 238 511
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Czerwony Dwór
    Czerwony Dwór 13
    19411 Świętajno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 5238516 w. 109, fax. 875 238 511
    REGON: 79001122700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja lesniczówki Budry nr inw. 165/30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja leśniczówki Budry nr inw. 165/30 w miejscowości Budzewo 61, 11-606 Budry
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Oferta złożona na całe zamówienie musi być zabezpieczona wadium w wysokości 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych). 11.2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: • w pieniądzu, wpłaconym wyłącznie na rachunek bankowy zamawiającego w banku BGŻ S.A. o/ Ełk 47 2030 0045 1110 0000 0075 8090, z dopiskiem na blankiecie: „WADIUM W POSTĘPOWANIU S.270.2.2018”; • w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; • w gwarancjach bankowych; • w gwarancjach ubezpieczeniowych; • w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 11.3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczeń, gwarancja/poręczenie powinno zawierać co najmniej następujące elementy: • nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji, poręczyciela) oraz wskazanie ich siedzib, • określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, • kwotę gwarancji/ poręczenia, • termin ważności gwarancji/ poręczenia, • zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 11.4. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniężnej zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym. 11.5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 11.8. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. 11.9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 11.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca ten udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11.11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: • odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w niniejszej SIWZ i w złożonej ofercie; • nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed wyznaczonym terminem zawarcia umowy • zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, to znaczy wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 zamówienia na roboty budowlane, które polegały na wykonaniu robót ogólnobudowlanych oraz zewnętrznych i wewnętrznych instalacji elektrycznych i sanitarnych oraz sieci uzbrojenia, przy czym wartość każdego tych zamówień nie była niższa niż 250 000,00 złotych (z podatkiem VAT); 1.2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 9. niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wymagane w punkcie 8.1 SIWZ wykonawca spełnił. 3 Nie spełnienie chociażby jednego z warunków wymaganych w punkcie 8.1 SIWZ skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona. 4 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 5.1 wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5.2 oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5.3 wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 5.4 wymiana oświadczeń woli, wiedzy, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 5.5 wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wykonawców występujących wspólnie, a nie ich pełnomocnika. 6 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony "Formularz ofertowy" (zał. nr 1 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach