Przetargi.pl
Modernizacja korytarzy wraz z wykonaniem oświetlenia awaryjnego w Szkole Podstawowej Nr 273, przy ul.Balcerzaka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn: Termomodernizacja budynku Szkoły wraz z modernizacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 273 przy ul. Balcerzaka 1

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja korytarzy wraz z wykonaniem oświetlenia awaryjnego w Szkole Podstawowej Nr 273, przy ul.Balcerzaka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn: Termomodernizacja budynku Szkoły wraz z modernizacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 273 przy ul. Balcerzaka 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja korytarzy wraz z wykonaniem oświetlenia awaryjnego w Szkole Podstawowej Nr 273, przy ul.Balcerzaka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn: Termomodernizacja budynku Szkoły wraz z modernizacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 273 przy ul. Balcerzaka 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany przez mgr inż. Izabellę Krawczyk, działającą pod firmą Izabella Krawczyk (stanowiący załącznik nr 1 do Ogłoszenia) oraz wzór umowy zawarty w sekcji IV - pkt 4.15) i 4.16) Ogłoszenia (stanowiący równocześnie załącznik nr do Ogłoszenia). 1. W ramach realizacji Przedmiotu Umowy niezbędne jest: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej (projekty wykonawcze) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego w branżach: a) architektoniczno - budowlanej b) instalacji sanitarnych c) instalacji elektrycznych 2) wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych na podstawie sporządzonych projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przy założeniu prowadzenia robót w obiekcie czynnym; 3) pełnienie nadzoru autorskiego; II. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art.29 ust.4 pkt 4) ustawy Pzp: Zatrudnienie majstra - do prowadzenia i nadzorowania robót objętych umową, na cały okres realizacji zamówienia w zakresie robót budowlanych, na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w terminie wskazanym przez Zamawiającego - w Zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. Wadium nie jest wymagane na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną