Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE:Remont nawierzchni dróg i placów utwardzonych wraz z chodnikami oraz infrastrukturą towarzyszącą na terenie 2 RBLog Warszawa - Rembertów - etap III

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 883 896 , fax. 261 883 868
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261 883 896, fax. 261 883 868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE:Remont nawierzchni dróg i placów utwardzonych wraz z chodnikami oraz infrastrukturą towarzyszącą na terenie 2 RBLog Warszawa - Rembertów - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni dróg i placów utwardzonych wraz z chodnikami oraz infrastrukturą towarzyszącą na terenie 2 RBLog Warszawa - Rembertów - etap III. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ dokumenty w szczególności: a)specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do umowy, b)przedmiar robót- ślepy kosztorys zał. nr 11do SIWZ c)schemat lampy ulicznej zał. nr 12 do SIWZ d)schemat zagospodarowania terenu zał. nr 13 do SIWZ 3.Ponadto szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy, stanowiący - zał. nr 9 do SIWZ. 4.Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem umowy od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag i usterek, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót. 5.WYKONAWCA w ramach realizacji zamówienia sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z uwzględnieniem uzbrojenia terenu w zakresie objętym remontem i dokona zgłoszenia do zasobu Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Stołecznego Zarządu Infrastruktury w Warszawie. 6.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu robót w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Termin wizji należy uzgodnić telefonicznie (tel. 22 681-50-68) z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury (SOI) w Warszawie Rembertów, w godz. 800-1500 od poniedziałku do czwartku, w godz. 800-1200 w piątek. 7.Zamawiający zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Pzp wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 25.400,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy czterysta złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl;
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach