Przetargi.pl
Modernizacja instalacji wewnętrznego oświetlenia ogólnego wraz z projektem wykonawczym w budynkach A, B, Politechniki Koszalińskiej przy ul. Kwiatkowskiego 6 w Koszalinie w ramach zadania „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków A, B Politechniki Koszalińskiej przy ul. Kwiatkowskiego 6 w Koszalinie”

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75453 Koszalin, ul. Śniadeckich
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2
    75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji wewnętrznego oświetlenia ogólnego wraz z projektem wykonawczym w budynkach A, B, Politechniki Koszalińskiej przy ul. Kwiatkowskiego 6 w Koszalinie w ramach zadania „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków A, B Politechniki Koszalińskiej przy ul. Kwiatkowskiego 6 w Koszalinie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja instalacji wewnętrznego oświetlenia ogólnego wraz z projektem wykonawczym w budynkach A, B, Politechniki Koszalińskiej przy ul. Kwiatkowskiego 6 w Koszalinie w ramach zadania „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków A, B Politechniki Koszalińskiej przy ul. Kwiatkowskiego 6 w Koszalinie” w zakresie określonym w SIWZ. Roboty obejmują zaprojektowanie i wymianę (projekt z wykonaniem) istniejących opraw oświetleniowych (rozmieszczenie opraw nie ulega zmianie) na energooszczędne oprawy LED i wymianę tradycyjnych żarówek na żarówki LED w istniejących oprawach żarowych, z dostosowaniem oświetlenia pomieszczeń do normowego poziomu natężenia i równomierności oświetlenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w programie funkcjonalno – użytkowym (załącznik nr 2 do SIWZ) i w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2A do SIWZ) oraz w załączniku nr 3 do SIWZ tj. orientacyjne zestawienie źródeł światła oraz audyt modernizacji instalacji wewnętrznego oświetlenia ogólnego pomieszczeń. Przedmiot zamówienia opisują następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją Dodatkowe kody CPV: 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 31524000-5 Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 90520000-8 Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy (licząc od daty podpisania protokołu końcowego i odbioru robót). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i godziny .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert wskazanego w rozdziale XIV pkt. 1 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji , o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie. 1) Formularz ofertowy Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) –wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach