Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej i budynku przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach.

Młodzieżowy Dom Kultury w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, ul. Barlickiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 326 954 , fax. 322 326 954
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowy Dom Kultury w Gliwicach
    ul. Barlickiego 3
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322 326 954, fax. 322 326 954
    REGON: 72425800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej i budynku przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem modernizacji budynku Młodzieżowego Domu Kultury(MDK) przy ulicy Parkowej w Gliwicach, Bojkowie- kontynuacja robót rozpoczętych w 2015 roku, kontynuowanych w 2016 i 2017 roku. Zakresem rzeczowym niniejszego zamówienia są roboty budowlane wielobranżowe związane z modernizacją budynku, obejmujące: część I: a) parter budynku – całość we wszystkich branżach, za wyjątkiem etapu 5 (pomieszczenie kuchni), tj.: etap 1, etap 6 b) piętro: sanitariat męski, sanitariat damski, część komunikacji tj. klatka schodowa (pomieszczenie 100, aż do parteru) – wszystkie branże, tj. etap 3, z zastrzeżeniem, że w pozostałych pomieszczeniach instalacje elektryczne wykonywane są w zakresie oprzewodowania, bez dostawy i montażu osprzętu i opraw część II: c) piętro: pozostałe pomieszczenia poza wymienionymi w puncie b) powyżej, tj.: sala wielofunkcyjna (pomieszczenie 102), zaplecze (pomieszczenie 104), salka wielofunkcyjna (pomieszczenie 105), komunikacja (pomieszczenie 106), magazyn (pomieszczenie 107) – wszystkie branże, tj. etap 3, z zastrzeżeniem, że w pomieszczeniach instalacje elektryczne wykonywane są w zakresie dostawy i montażu osprzętu i opraw W stosunku do zapisów dokumentacji projektowej wprowadza się następujące zmiany: a) zamawiający rezygnuje z zastosowania stelaży i urządzeń sanitarnych (umywalki, muszel klozetowe) w łazienkach męskich i damskich na rzecz standardowych rozwiązań tj. umywalka mocowana do przegrody, muszla klozetowa stojąca. Niniejsza zmiana nie dotyczy łazienki dla osób niepełnosprawnych na parterze. Uwaga: powyższe nazwy etapów odnoszą się do etapizacji podanej w dokumentacji projektowej. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - zabezpieczy złom z demontażu, przewiezie komisyjnie złom do punktu skupu i niezwłocznie przekaże Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający odbiór złomu przez skup złomu w celu wystawienia faktury przez Zamawiającego na odbiorcę złomu, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, gazu , na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych w obiekcie. - wykona skuteczne zabezpieczenie podłóg i posadzek, okładzin przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - wykona ścianki zabezpieczające (śluzy) przed remontowanymi pomieszczeniami, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie – pomieszczenia gotowe do użytkowania - poniesie koszty związane z wynoszeniem, wnoszeniem zabezpieczeniem: mebli, wyposażenia remontowanych pomieszczeń, - wywiezie odpady i podda je utylizacji - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., jeśli zajdzie taka potrzeba, - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym - wykona na swój koszt postanowienia decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami - wykona kosztorysy powykonawcze – wersja papierowa oraz wersja elektroniczna(Adobe Reader oraz edytowalne w danym programie komputerowym), - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia– wersja papierowa oraz wersja elektroniczna(skany dokumentów), - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500, jeśli zajdzie taka potrzeba, - wykona montaż, do ścian bocznych głównej sali widowiskowej, konstrukcji stalowej(2 szt.) na potrzeby głośników MC R/L, którą dostarczy Zamawiający. Zakłada się montaż za pomocą kotew chemicznych w ilości 2x6= 12 szt., - przygotuje wszelkie dokumenty wymagane do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz uzyska pozwolenie na użytkowanie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiary robót - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja powykonawcza – instalacja wentylacji mechanicznej - załącznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - wykazy materiałów będących w posiadaniu inwestora - załącznik nr 14 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja powykonawcza dostawy urządzeń mechaniki sceny - załącznik nr 15 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - pozwolenie na budowę - załącznik nr 16 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - pozwolenie na budowę(zamienne) - załącznik nr 17 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od 6.00 do 22.00 – praca w nocy wymaga uzgodnienia z zamawiającym. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, B) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, C) wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3. rozdział 10 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach