Przetargi.pl
BO – Zagospodarowanie niewykorzystanej przestrzeni poprzez stworzenie kreatywnej stref gier i zabaw przy boisku szkolnym Szkoły Podstawowej nr 59

Szkoła Podstawowa Nr 59 im.Jana Matejki w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40881 Katowice, ul. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 25 46 579 , fax. 0-32 25 46 579
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 59 im.Jana Matejki w Katowicach
    ul. Bolesława Chrobrego 5
    40881 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 25 46 579, fax. 0-32 25 46 579
    REGON: 78213200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BO – Zagospodarowanie niewykorzystanej przestrzeni poprzez stworzenie kreatywnej stref gier i zabaw przy boisku szkolnym Szkoły Podstawowej nr 59
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego zaprojektowanie, a następnie zagospodarowanie terenu poprzez stworzenie strefy gier i zabaw przy boisku przy Szkole Podstawowej nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach. DANE OGÓLNE: Opracowaniem objęta jest część działki nr 40, Karta mapy 18, numer Obrębu 0018 Tysiąclecie, na której znajduje się budynek szkoły. Przedmiotowa działka znajduje się w trwałym Zarządzie i użytkowaniu Szkoły Podstawowej nr 59 w Katowicach. Teren działki jest ogrodzony. 1. Charakterystyczne parametry określające przedmiot zamówienia a) Celem realizacji zadania jest zagospodarowanie przestrzeni asfaltowej i zielonej wokół boiska szkolnego w kreatywną strefę gier i zabaw ruchomych na świeżym powietrzu. Z kreatywnej przestrzeni korzystać będą dzieci – uczniowie Szkoły Podstawowej nr 59 w czasie zajęć szkolnych i wychowania fizycznego, a także okoliczni mieszkańcy osiedla. Uczniowie będą mogli spędzać czas na świeżym powietrzu, rozwijać wyobraźnie i aktywnie spędzać wolny czas. b) Proponowane wyposażenie opracowano w oparciu o wniosek z Budżetu Obywatelskiego: a. urządzenia rekreacyjno – dydaktyczne do zamontowania: i. kosz do koszykówki montowany na fundamentowanym słupie wraz z ułożeniem nawierzchni bezpiecznej – 1 szt. ii. stół betonowy do gry w tenisa stołowego, wymiar minimalny: 274 x 152 x 76 cm - 1 szt. wraz z utwardzeniem terenu, iii. stół do gry w szachy z ławkami, wymiar minimalny stołu: 85 x 85 x 76 cm, wymiar minimalny ławki 40 x 32 x 40 cm – 1 zestaw tj. 1 stół z czterema miejscami siedzącymi dla każdego stolika wraz z utwardzeniem terenu, iv. stojak na rowery minimum 5 - stanowiskowy – 1 szt., v. ławka z oparciem, wymiar minimalny 160 x 75 x 41 cm – 2 szt. vi. gry podwórkowe (malowane na istniejącej nawierzchni asfaltowej) np.: „Chińczyk”, „Gra w klasy”, „Twister” i inne. Zamawiający wymaga wymalowania przestrzeni zgodnie z załącznikiem mapowym. 2. Zakres prac zgodny z programem funkcjonalno – użytkowym obejmuje wykonanie: 2.1. I. ETAP Wykonanie dokumentacji technicznej – projektu wykonawczego - w terminie do 2 tygodni od podpisania umowy: Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca projektu zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania w tym np.: map, inwentaryzacji oraz uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień rzeczoznawcy w szczególności związanych z wymaganiami sanitarno-higienicznymi, bezpieczeństwem i higieną pracy, oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia z Pełnomocnikiem Zamawiającego zakresu robót ujętych w opracowaniu. 3. Opracowanie Wykonawca złoży Pełnomocnikowi Zamawiającego w formie: a. papierowej wydrukowanej z plików .pdf – 2 egz. b. w wersji elektronicznej pdf. - 1kpl. Dokumentacja powinna być wykonana w formie zgodnej z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 nr 202 poz. 2072 z poźn. zm.); - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719); - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. nr 124 poz. 1030); - Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowe i Sportu z dnia 31 grudnia 202r. z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U.z 2003r. Nr 6 poz.69 z późn. zm.). 2.2. II. ETAP Prace budowlano- instalacyjne - termin wykonania robót i przekazania do użytkowania - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy - takie jak:  dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, stoły do gier, stojak rowerowy) wraz z utwardzeniem nawierzchni,  dostawa i montaż kosza do koszykówki wraz z fundamentowaniem słupa oraz ułożeniem nawierzchni bezpiecznej,  aplikacja gier podwórkowych na istniejącej nawierzchni asfaltowej,  dostawa i montaż tablicy z regulaminem korzystania z placu zabaw,  przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej tj. atestów, aprobat technicznych lub certyfikatów niezbędnych do rozpoczęcia eksploatacji,  przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytku w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach