Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Centrum Kształcenia Zawodowego w Nidzicy i utworzenie nowoczesnych pracowni edukacyjnych.

CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Wyborska 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
    ul. Wyborska 10
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 519565766
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Centrum Kształcenia Zawodowego w Nidzicy i utworzenie nowoczesnych pracowni edukacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Centrum Kształcenia Zawodowego w Nidzicy i utworzenie nowoczesnych pracowni edukacyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej – rozdziale II i stanowi załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej SWZ lub Specyfikacją). Wykonawcy muszą dokonać wycenę oferty w oparciu o załączoną dokumentację – PFU oraz odbytą wizję lokalną. Wykonawcy muszą uwzględnić wszystkie elementy cenotwórcze niezbędne do realizacji zakresu robót określonych w dokumentach zamówienia, nawet jeżeli nie zostały one wykazane w a ich zrealizowanie jest niezbędne w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Nieuwzględnienie wszystkich elementów cenotwórczych nie będzie podstawą do zmiany wynagrodzenia lub zlecenia robót dodatkowych na etapie realizacji zamówienia.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę i/lub dalszego podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w ust. 4, określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych, Wykonawca będzie zobowiązany zatrudnić na czas realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, o których mowa w ust. 4, zwane dalej pracownikami, na podstawie umowy o pracę pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.4. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia:1) prace rozbiórkowe, prace montażowe, prace porządkowe – sprzątanie terenu, przygotowanie terenu, roboty instalacyjne oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane i specjalistyczne,2) operatorzy maszyn sprzętu i urządzeń (obsługa sprzętu, maszyn i urządzeń), obejmujące cały zakres rzeczowy zamówienia wskazany w SWZ, dokumentacji technicznej oraz niniejszej umowie– których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 4, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy, rodzaj zawartej umowy o pracę, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres obowiązków pracownika, dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów o pracę i/lub innych dokumentów, o których mowa w art. 438 ust. 2 ustawy, z których jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentów, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. 7. Powyższe wymogi dotyczą również podwykonawców i dalszych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach