Przetargi.pl
Modernizacja i remont wnętrza budynku biurowo- administracyjnego Nadleśnictwa Kłobuck

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, Zakrzewska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 172 695 , fax. 343 100 058
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kłobuck
    Zakrzewska 85
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 172 695, fax. 343 100 058
    REGON: 15002700800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_klobuck
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kłobuck

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont wnętrza budynku biurowo- administracyjnego Nadleśnictwa Kłobuck
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach zadania: „Modernizacja i remont wnętrza budynku biurowo-administracyjnego Nadleśnictwa Kłobuck’’ w Kłobucku ul. Zakrzewska 85 na działce numer ewidencyjny 540/5, obręb Rybno następującego zakresu prac; - wyburzenie ścian działowych - wykonanie otworów w ścianach konstrukcyjnych pod drzwi wewnętrzne - wymiana stolarki okiennej bez powiększenia lub zmniejszenia otworów - wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - remont podłóg w pomieszczeniach na parterze i całości podłóg na piętrze (z wyłączeniem pomieszczenia 1.21) - naprawa tynków, odspojonych płytek schodowych - wymiana pochwytów w balustradach zewnętrznych - zamurowanie otworów w ścianach wewnętrznych - wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach - wyrównanie, malowanie ścian - demontaż boazerii w pomieszczeniach na poziomie parteru i piętra ( 0.3,0.8,1.1,1.17,1.18,1.20) - wymiana okładziny schodów wewnętrznych - wymiana sufitów podwieszanych na korytarzach i WC - wymiana armatury - montaż rur spustowych - montaż rynny pod balkonem ( odwodnienie balkonu) - wymiana stolarki drzwiowej częściowo na parterze, wszystkie na piętrze - wymiana osprzętu sanitarnego, wpustów podłogowych, kratek wentylacyjnych - wymiana instalacji elektrycznej w budynku ( poza pomieszczeniami parter 0.10,0.11,0.14,0.15,0.16; piętro 1.21) - rozbudowa instalacji sieciowej i monitoringu antywłamaniowego w pomieszczeniach na piętrze 1.6,1.7 - instalacja klimatyzatorów w północnej i wschodniej części budynku – szt. 10 - wymiana ścianki działowej z luksferów - wymiana odcinka kanalizacji Uwaga: Przy prowadzeniu prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć przed zabrudzeniem, zakurzeniem, zapyleniem, uszkodzeniem itp. wszystkie pozostałe części i elementy budynku i jego wyposażenia (w szczególności wszelkie urządzenia elektryczne i serwerownię) będące w użytkowaniu pracowników LP. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia a) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych, a zastosowane materiały powinny spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów wykonawczych. b) dokumentacja wykonawcza została dołączona do SIWZ c) wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i przedmiarem robót. d) Wykonawca wykona wyniesienia i wniesienia umeblowania z pomieszczeń remontowanych e) Wykonawca zagwarantuje zabezpieczenie serwerowni i sprzętu komputerowego przed uszkodzeniami spowodowanymi pracami budowlanymi (szczególnie kurzem i przepięciami elektrycznymi)prace w tym pomieszczeniu będą odbywać się w dniach wolnych od pracy aby utrzymać ciągłość pracy sieci Nadleśnictwa w dni robocze. f) Wykonawca po wykonaniu wszelkich prac wysprząta budynek ( umycie okien, drzwi, podłóg, ścian z glazury, parapetów, schodów) i teren wokół budynku z pozostałości budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 19.000,00 zł (słownie:dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Ochrony Środowiska S.A. Oddział w Częstochowie, nr rachunku BOŚ S.A. o Częstochowa 27154010142001730441920003 z podaniem tytułu ,,Modernizacja i remont wnętrza budynku biurowo-administracyjnego Nadleśnictwa Kłobuck” . Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (Kasa Zamawiającego - czynna w dni robocze od godziny 7:00 do 13:00). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9.7 lit. f). b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach