Przetargi.pl
Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie

Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 04-073 Warszawa, Grenadierów 51/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Grenadierów 51/59
    04-073 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 002153989
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji i przebudowy pracowni endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie poprzez:1) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i uzyskanie decyzji administracyjnej zezwalającej na wykonanie prac budowlanych, w tym uzgodnień dokumentacji projektowej w zakresie P-poż, SANPID, związanych z przedmiotową inwestycją (zgłoszenie robót, lub wniosek - pozwolenie na budowę – w razie konieczności);2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych pozwoleń, zgłoszeń, zawiadomień, uzgodnień SANEPID /P-poż);3) wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w celu modernizacji i przebudowy pomieszczeń zlokalizowanych na parterze Pawilonu IV w pracowni Endoskopii.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia (program funkcjonalno-użytkowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ważnei aktualne dokumenty potwierdzających (w przypadku konieczności płatności składek – opłacony, np. opłacona polisa), że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 400 000,00 złotych.Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 400 000,00 złotych;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali w sposób należyty, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie niższej niż 400 000,00 złotych brutto każda.Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał,w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze (zakresie) tj. polegającą na modernizacji i przebudowie pomieszczeń na kwotę co najmniej 400 000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich rodzajów, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych robót budowlanych, potwierdzający spełnienie w/w warunku i zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, wraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;b) Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy oraz „specjalistami” posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (Załącznik nr 6 do SWZ).Warunek zostanie uznany za spełniony, Wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami do projektowania:1.W specjalności architektonicznej bez ograniczeń.2.W specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.3.W specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:– cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,– elektrycznych i elektroenergetycznych.Wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń:- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.Wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami do nadzoru nad robotami budowlanymi bez ograniczeń:- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach