Przetargi.pl
„Modernizacja hali pneumatycznej przy ul. Szkolnej w Michałowicach”

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    REGON: 013269290
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja hali pneumatycznej przy ul. Szkolnej w Michałowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja hali pneumatycznej na terenie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II przy ul. Szkolnej 15 w Michałowicach.2. Hala pneumatyczna podlegająca modernizacji montowana jest sezonowo przy ul. Szkolnej 15, w 05-816 Michałowicach, na dz. ew. nr 469 obręb 0005 Michałowice Osiedle.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizację robót:1) ustawienie konstrukcji hali,2) wymiana powłoki wewnętrznej głównej (nośnej) PCV,3) wymiana powłoki izolacyjnej,4) wymiana powłoki zewnętrznej ochronnej PE, 5) modernizacja oświetlenia głównego,6) modernizacja oświetlenia ewakuacyjnego,7) modernizacja wyjść ewakuacyjnych, 8) prace montażowe i demontażowe4. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia został określony w wielobranżowej dokumentacji projektowej w składzie:1) Projekt wykonawczy;2) Przedmiar;3) STWIOR.5. Wykonawca jest zobowiązany do organizacji prac w sposób nieutrudniający funkcjonowania obiektu oświatowego. Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie szkolnym.6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia we własnym zakresie niezbędnych mediów do realizacji przedmiotu zamówienia.7. Wykonawca przedmiot zamówienia wykona z materiałów własnych, fabrycznie nowych, które powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.). 8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).9. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zastosować odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, zapewniające całkowite bezpieczeństwo osób przebywających i pracujących na terenie budowy, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47, poz. 401). 10. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany będzie do bieżącego sprzątania i wywożenia materiałów z budowy, drogi dojazdowej do budowy oraz otoczenia budowy, a także posprzątania terenu budowy, drogi dojazdowej oraz otoczenia budowy po zakończeniu robót oraz wywiezienia niewykorzystanych materiałów z budowy przed ostatecznym odbiorem robót objętych przedmiotem zamówienia.11. Wykonawca zobowiązany będzie do wytworzenia kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia do odbioru końcowego robót, w tym: 1) sporządzić powykonawczą dokumentację techniczną,12. Wykonawca w ramach zamówienia dokona rozruchu i wykona pomiary zamontowanych urządzeń i instalacji, a także dokona rozruchu urządzeń przez serwis producenta urządzeń, jeśli jest taki wymóg dla zachowania gwarancji ww. urządzeń i instalacji.13. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego.14. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, krzewy oraz rośliny wieloletnie (ochrona również bryły korzeniowej), które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej.15. Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej a także odtworzenia istniejących wcześniej elementów zagospodarowania terenu oraz do usunięcia uszkodzonych roślin i posadzenia nowych roślin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni /Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice na swój koszt (jeżeli dotyczy).16. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U z 2023 r. poz. 1587).Wykonawca w trakcie realizacji Przedmiotu umowy ma obowiązek poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest to niemożliwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na własny koszt powstałych odpadów do utylizacji. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dokumentów potwierdzających oddanie odpadów podmiotowi uprawnionemu do ich odbioru i przetwarzania. 17. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia swoich pracowników i sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację Wykonawcy w czasie prowadzonych prac. 18. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi.19. Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do dysponowania odpowiednią liczbą personelu. Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza), jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą umową.20. Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia istniejących obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na własny koszt.21. Wykonawca po zakończeniu robót każdego dnia zobowiązany jest do uprzątnięcia zanieczyszczeń powstałych wskutek prowadzonych robót budowlanych, uporządkowania i utrzymania w czystości terenu po zakończeniu prac oraz pasa drogowego (pobocza, chodnika, jezdni).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach