Przetargi.pl
„Modernizacja gminnej drogi gruntowej Samborek – Wilczkowo nr 116021N zakresie długości 1633 mb – II etap”

Gmina Lubomino ogłasza przetarg

  • Adres: 11135 Lubomino, ul. Kopernika
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 324 450
  • Data zamieszczenia: 2017-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomino
    ul. Kopernika 7
    11135 Lubomino, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 324 450
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja gminnej drogi gruntowej Samborek – Wilczkowo nr 116021N zakresie długości 1633 mb – II etap”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja gminnej drogi gruntowej Samborek – Wilczkowo nr 116021N zakresie długości 1633 mb – II etap” obejmująca: - ścinanie poboczy - wykonanie rowów i przepustów - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: • przedmiary robót – stanowiące załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia • wzór umowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiary robót będące załącznikiem do SIWZ stanowią element pomocniczy, wspomagający wycenę robót budowlanych i obliczenie ceny oferty. Przedmiary robót uzupełniają opis przedmiotu zamówienia. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych do wykonywania przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, kopię umów o pracę lub zgłoszeń ZUS -owskich (jeżeli pracownicy wyrażą zgodę na ich przedstawienie oraz zostaną one zanonimizowane w sposób niepowodujący naruszenia przepisów dotyczących ochrony danych osobowych). W odniesieniu do podwykonawców wykaz osób wykonujących roboty budowlane oraz ewentualnie kopie umów o pracę lub zgłoszeń ZUS - owskich (jeżeli pracownicy wyrażą zgodę na ich przedstawienie oraz zostaną one zanonimizowane w sposób niepowodujący naruszenia przepisów dotyczących ochrony danych osobowych) należy przedłożyć wraz kopią umowy o podwykonawstwo, jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy wykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach