Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie czystości i porządku na drogach na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku

Gmina Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, Łomżyńska 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 623 25 80 , fax. 89 623 25 92
  • Data zamieszczenia: 2024-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytno
    Łomżyńska 3
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 623 25 80, fax. 89 623 25 92
    REGON: 510743261
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie czystości i porządku na drogach na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Profilowanie dróg gminnych równiarką samojezdnąUsługa obejmuje koszt operatora, sprzętu, zleconej usługi na drodze gminnej wskazanej przez Zamawiającego, jak również trasę dojazdu z bazy i do bazy transportowej. Profilowanie należy wykonać ze spadkiem poprzecznym, daszkowym, nie mniejszym niż 4 %, umożliwiającym odpływ wód opadowych. Kierunek i rodzaj pochylenia każdorazowo należy uzależnić od warunków w terenie. Zamawiający zastrzega że usługa musi być świadczona równiarką – dane techniczne – min 15 Mg, szerokość lemiesza skrawającego min. 3,5 m • szacunkowa ilość kilometrów dróg stanowiących własność gminy – 300 km, • planowana ilość godzin zlecenia usługi – 250II. Zamiatanie oraz odchwaszczanie dróg chodników i ścieżek pieszo-rowerowych stanowiących własność Gminy Szczytno,Usługa obejmuje koszt operatora, sprzętu, zleconej usługi na drodze/chodniku/ścieżce gminnej wskazanej przez Zamawiającego, jak również trasę dojazdu z bazy i do bazy transportowej. Zadanie dotyczy dojazdu zarówno zamiatarki lub odchwaszczarki i ciągnika, jak i pojazdu do wywożenia zebranego materiału, w określonych lokalizacjach ustalonych w ciągu trwania umowy. Zamiatanie mechaniczne jezdni winno prowadzić do skutecznego, powierzchniowego oczyszczenia (zamiecenia) dróg z piasku, żwiru, kamieni, szkła, liści, gałązek, nasion i innych drobnych odpadów roślinnych, papierów, folii, odpadów opakowaniowych i innych drobnych odpadów komunalnych, ponadto z darni, trawy i chwastów, wraz z odsłonięciem przynależnych do jezdni krawężników. Zamiatanie lub odchwaszczanie mechaniczne jezdni prowadzone musi być przy użyciu specjalistycznych maszyn czyszczących – zamiatarek, odchwaszczarek ulicznych, wyposażonych w zestaw szczotek oraz urządzenia zraszającego. Odchwaszczarka mechaniczna, zamiatarka – szerokość min. 1,6 m + szczotka boczna + system zraszania wodą. Odchwaszczarka minimalne wymogi – rotacyjna – szerokość szczotki min. 80 cm, średnica robocza min. 80 cm.Zamiatanie mechaniczne jezdni prowadzone musi być pasem roboczym, zasadniczo wzdłuż krawężników w obu kierunkach ruchu. Uprawnione jest więc stwierdzenie, że mechaniczne oczyszczenie jezdni praktycznie polega na przejeździe roboczym „tam i z powrotem” wzdłuż obu krawężników/krawędzi ograniczających jezdnię. Istotną cechą letniego oczyszczania dróg, wobec permanentnego ich zanieczyszczania, związanego przede wszystkim z ruchem pojazdów, zjawiskami meteorologicznymi, zjawiskami przyrodniczymi (zrzucanie liści przez drzewa), ale i niesubordynacją porządkową ludzi, jest powtarzalność czynności, niezbędnych dla jego realizacji i zapewnienia utrzymania tych dróg.• szacunkowa ilość kilometrów dróg utwardzonych objętych zleceniem – 70 km, • szacunkowa ilość kilometrów ścieżki pieszo-rowerowej objętych zleceniem -10 km• planowana ilość godzin zlecenia usługi /drogi/– 250 • planowana ilość godzin zlecenia usługi /ścieżka/– 50III. Naprawy i remonty przystanków autobusowych,Usługa obejmuje wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania usługi(min. koszt operatora sprzętu, koszty materiałów, koszty sprzętu, jak również trasę dojazdu z bazy i do bazy transportowej). Uzupełnienie/wymiana uszkodzonych elementów dachu, ścian wat przystankowych. Mycie wiat przystankowych oraz malowanie. Zamiatanie terenu przystanku. Przestawienie istniejących altan w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W przypadku montażu nowych altan przystankowych dostarczonych przez Zamawiającego. • ilość przystanków objętych zleceniem – 30 zg. z wykazem• szacowana ilość przystanków wymagających naprawy - 10• planowana ilość godzin zlecenia usługi /drogi/– 30 IV. Ustawianie i naprawa oznakowania drogowego zakupionego przez GminęMontaż nowych znaków drogowych, tablic kierunkowych i informacyjnych, numeracji budynków oraz naprawa istniejącego oznakowania (zadanie będzie dotyczyło montażu dostarczonych znaków drogowych, dostarczenia ich w miejsce montażu na terenie Gminy Szczytno i zamontowania poszczególnych znaków w pasie drogi. Usługa obejmuje również realizację działań z zakresu uzupełnienia oznakowania brakującego lub zniszczonego w wyniku zdarzeń drogowych oraz aktów wandalizmu). Przez montaż rozumie się także zakup i dostawę niezbędnych materiałów w tym betonu B20 wykorzystanego do wypełnienia wykopu. • szacowana ilość oznakowania drogowego do montażu - 100• planowana ilość godzin zlecenia usługi 30 V. Wykaszanie poboczy dróg i rowów oraz usuwanie drzew i krzewów – mechaniczne i ręczne,Usługa obejmuje koszt operatora, sprzętu, zleconej usługi na drodze gminnej wskazanej przez Zamawiającego, jak również trasę dojazdu z bazy i do bazy transportowej. Usługa dotyczy oczyszczenia istniejących rowów przydrożnych z nadmiaru ziemi, ewentualnego wykarczowania i usunięcia krzewów, przy użyciu maszyn i pojazdów, kopanie rowów odwadniających z profilowaniem skarp naprawa przepustów drogowych.Koszenie traw i chwastów szerokości od 0,8 m do 2,5 m po obu stronach jezdni, winno być wykonywane kosiarkami bijakowymi o parametrach min. – kosiarka bijakowa tylna - boczna min. 1,8 m. Przy elementach typu: bariery, poręcze energochłonne, znaki pionowe oraz drzewach należy trawę i chwasty dokaszać ręcznie. Przy drzewach należy zachować środki ostrożności związane z ochroną drzew. W celu poprawienia widoczności na łukach należy dokonać poszerzenia w zależności od promienia łuku. W okolicy skrzyżowania należy wyznaczyć i wykosić trójkąt widoczności. Zwiększenie zakresu robót może być wykonane po uzgodnieniu z Przedstawicielem Zamawiającego. Zanieczyszczenie naniesione na jezdnię w wyniku prowadzenia robót związanych z koszeniem poboczy Wykonawca winien natychmiast usunąć. Sprzęt mechaniczny używany do koszenia należy oznakować w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu drogowego. Za szkody powstałe w stosunku do osób trzecich w wyniku prowadzonych robót odpowiada Wykonawca. Usługa obejmuje również koszty zbierania poboczy do szerokości 1 metra (zadanie dotyczy dostarczenia zarówno koparki jak i pojazdu do wywożenia urobku ziemi z pobocza – do wysokości istniejącej nawierzchni jezdni, w określonych lokalizacjach ustalonych w ciągu trwania umowy). Cena usługi powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym należy doliczyć koszty dojazdu do miejsca prac oraz koszty materiałów, a także koszty ewentualnego składowania, wywozu śmieci pozyskanych przy wykonanej pracy.• planowana ilość godzin zlecenia usługi: - 150 -maszyna - 50 – kosa VI. Uzupełnienia ubytków poboczy i pasów jezdnych na drogach stanowiących własność Gminy SzczytnoRemont cząstkowy nawierzchni masą asfaltową, z ubytkami o głębokości średnio 6 cm – na zimno Usługa obejmuje koszt operatora, sprzętu, zleconej usługi na drodze gminnej wskazanej przez Zamawiającego, jak również trasę dojazdu z bazy i do bazy transportowej. Zadanie obejmuje również koszty zakupu masy asfaltowej na zimno, dostawy jej do uszkodzonych odcinków jezdni i wykonania wypełnienia powstałej wyrwy – oczyszczenie, wykucie (wycięcie) i zaklejenie),• planowana ilość metrów2 zlecenia usługi: 50
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach