Przetargi.pl
MODERNIZACJA DROGI NA ŁYSĄ GÓRĘ

Gmina Jeżów Sudecki ogłasza przetarg

  • Adres: 58521 Jeżów Sudecki, ul. Długa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 132 254, -255, -257 , fax. 757 132 254, -255, -257
  • Data zamieszczenia: 2017-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżów Sudecki
    ul. Długa 63
    58521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie
    tel. 757 132 254, -255, -257, fax. 757 132 254, -255, -257
    REGON: 23082168700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA DROGI NA ŁYSĄ GÓRĘ
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Opis przedmiotu zamówienia określają: 1) projekt budowlany - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) orientacyjny przedmiar robót - Załącznik nr 2 do SIWZ, przy wycenie oferty należy uwzględnić koszty prac geodezyjnego wytyczenia projektowanej drogi. Pas drogowy drogi objętej opracowaniem znajduje się na terenie pól rolnych i stanowi dojazd do mikro-stacji sportów zimowych. Nawierzchnię drogi w chwili obecnej stanowi nawożony przez kilka lat tłuczeń drogowy. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wyceny usługi wykonania niniejszego projektu do naprawy szkód infrastruktury podziemnej. Niweletę projektowanej ulicy dostosowano do konfiguracji terenu z uwzględnieniem rzędnych istniejących ulic na włączeniach. W przeważającej części niweleta posiada spadki zbliżone do pochyleń terenu, minimalizując w ten sposób roboty ziemne. Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto na podstawie Załącznika nr 5 do Rozporządzenia MTiGM z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przy zakwalifikowaniu istniejącego podłoża do grupy nośności G2, przeciętnych warunkach wodnych i projektowaniu nawierzchni jezdni dla dróg klasy D w strefie zamieszkania, w rozumieniu przepisów o ruchu drogowym. Przyjęto następujące rozwiązania : Na odcinku 0-615 i 715-915,5 m: - warstwa ścieralna: mieszanka mineralno-bitumiczna AC 11 S , grubość warstwy 5 cm, - warstwa wiążąca: mieszanka mineralno-bitumiczna AC 16 W , grubość warstwy 7 cm, - podbudowa z tłucznia kamiennego 4-31,5 mm, grubość warstwy 15 cm, - istniejąca podbudowa, Na odcinku 615-715 m: - warstwa ścieralna: mieszanka mineralno-bitumiczna AC 11 S , grubość warstwy 5 cm, - warstwa wiążąca: mieszanka mineralno-bitumiczna AC 16 W , grubość warstwy 7 cm, - podbudowa z tłucznia kamiennego 4-31,5 mm, grubość warstwy 15 cm, - podbudowa z tłucznia kamiennego 31,5-63 mm, grubość warstwy 25 cm, - korpus uformowany z materiału z korytowania – zagęszczanie warstwami co 20 cm, - usunięcie humusu na głębokość 20 cm. W celu zapewnienia prawidłowego odwodnienia pasa drogowego ulicy zaprojektowano spadki poprzeczne jezdni jednostronne, wynoszące 2,5%. Wody opadowe poprzez uzyskany kształt zostaną odprowadzone do istniejących urządzeń melioracyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach