Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg
- Adres: 14100 Ostróda, ul. Mickiewicza
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 429 400 , fax. 896 429 401
- Data zamieszczenia: 2018-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
ul. Mickiewicza 24
14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 429 400, fax. 896 429 401
REGON: 52443000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA BUDYNKU BASENU W OSTRÓDZIE- ROBOTY ZEWNĘTRZNE: MODERNIZACJA ELEWACJI I DACHU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja budynku basenu w Ostródzie- roboty zewnętrzne- modernizacja elewacji i dachu, w tym: 1) wykonanie docieplenia pokrycia dachowego styropapą gr. 12 cm wraz z 1 warstwą papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia min. 4,2 mm, wykonanie nowych obróbek blacharskich (tytan-cynk); 2) modernizację elewacji w tym: czyszczenie ścian zewnętrznych, uzupełnienie ubytków tynku, wykonanie wyprawy tynkarskiej wraz z malowaniem farbą fasadową, demontażu istniejącego cokołu z klinkieru, wykonaniu wyprawy z tynku mozaikowego na cokołach; przełożenie opaski wokół budynku z kostki betonowej, odnowienie i częściową wymianę balustrad, schodów zewnętrznych oraz daszku nad wejściem; zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4 do SIWZ), dokumentacją projektową w zakresie opisanym wyżej (załącznik nr 5 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do SIWZ; dalej: STWiOR) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 2) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.; dalej: KP). 4. W przypadku, gdy w SIWZ zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SIWZ. 5. W okresie, w którym roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, wszelkie prace mogące powodować hałas, zapylenie i/lub zadymienie oraz szczególnie uciążliwe należy realizować poza godzinami otwarcia obiektu lub w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa, w przypadku: a) wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisaną przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; b) ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynku OSP wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń oraz infrastrukturą techniczną w miejscowości Dąbrowy
Dodano: 2024-03-26 - Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez remont elewacji budynku ŚDS
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie niezbędnych prac remontowych wystawowej części środkowej pałacu Dohnów w Morągu
Dodano: 2024-03-14 - Remont lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
Dodano: 2024-01-18 - Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez przebudowę dachu zabytkowej sali sportowej
Dodano: 2023-11-27 - REMONT BUDYNKU NR 39 (WARSZTAT) W KNW PRZY UL. ŁĘCZYCKIEJ W ELBLĄGU
Dodano: 2023-10-26 - Remont szkoły
Dodano: 2023-07-09 - „Modernizacja trzech łazienek w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z. o. o w ramach projektu Dostępność Plus dla zdrowia”
Dodano: 2023-07-06 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sorkwity
Dodano: 2023-05-25 - „Modernizacja trzech łazienek w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z. o. o w ramach projektu Dostępność Plus dla zdrowia”
Dodano: 2023-05-12