Przetargi.pl
MODERNIZACJA BUDYNKÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W SUŁKOWICACH

Gmina Sułkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-440 Sułkowice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 732 075 , fax. 122 721 422
  • Data zamieszczenia: 2019-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sułkowice
    ul. Rynek 1
    32-440 Sułkowice, woj. małopolskie
    tel. 122 732 075, fax. 122 721 422
    REGON: 53024100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA BUDYNKÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W SUŁKOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na modernizacji trzech łazienek w budynku A Szkoły Podstawowej nr 1 w Sułkowicach. Dwie łazienki damskie zlokalizowane jedna nad drugą oraz jedna łazienka męska. We wszystkich pomieszczeniach należy: 1) Rozebrać ścianki działowe między kabinami; 2) Skuć płytki ceramiczne ze ścian i podłóg ; 3) Wykuć ościeżnicę między przedsionkiem a pomieszczeniem WC (założono odbudowę ścianki działowej między pomieszczeniami); 4) Wykuć parapet podokienny; 5) Zdemontować wszystkie urządzenia sanitarne (3 miski, 2 umywalki, 1 podgrzewacz oraz 2 pisuary w męskiej toalecie); 6) Zdemontować grzejniki; 7) Zdemontować wszystkie instalacje wewnętrzne; 8) Skuć nierówności, odparzone tynki; 9) Wykonać nowe instalacje wewnętrzne: woda, kanalizacja, prąd, CO wraz z podejściami i zaworami; 10) Wykonać nowe tynki na ścianach tradycyjne – dopuszcza się okładzinę ścian płytami GK odpornymi na wilgoć; 11) Wykonać warstwy izolacyjne na ścianach i podłodze z wyrównaniem i przygotowaniem podłoża; 12) Zamontować parapet podokienny z konglomeratu; 13) Wykonać okładzinę ścian płytkami ceramicznymi gat. I o wymiarach 40 x 60 lub większe; 14) Wykonać posadzkę z płytek ceramicznych gat. I o wym. 40x40 lub większe; 15) Wykonać kabiny WC z płyt tworzywowych HPL; 16) Zamontować zestawy ustępowe typu kompakt (ceramiczne z deską wolnoopadającą); 17) Zamontować pisuary (w toalecie męskiej); 18) Zamontować baterie ścienne umywalkowe; 19) Zamontować umywalki na szafce wykonanej na zamówienie na całą szerokość pomieszczenia z blatem z konglomeratu, szafka podwójna z dwoma drzwiczkami zamykanymi na klucz, w jednej części zamontowany pojemnościowy podgrzewacz wody; 20) Zamontować nad umywalkami lustro na całą szerokość pomieszczenia, może być z dwóch części, lustro wysokości 60 cm; 21) Wykonać sufit podwieszony systemowy z płyt 60x60 dostosowanych do pomieszczeń wilgotnych; 22) Zamontować osprzęt elektryczny: dwa gniazdka bryzgoszczelne – jedno schowane w szafce do podgrzewacza, drugie przy umywalkach do suszarki do rąk, dwa przełączniki świateł, trzy lampy wpuszczane w sufit ze świetlówkami LED; 23) Zamontować kratkę wentylacyjną sufitową wraz z przedłużeniem kanału wentylacyjnego; 24) Zamontować trzy uchwyty na papier toaletowy, dwa pojemniki na mydło w płynie oraz elektryczną suszarkę do rąk – wyposażenie ze stali nierdzewnej; 25) Wyrównać i pomalować ściany nad płytkami, farbami emulsyjnymi w kolorze białym. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, stanowiący personel Wykonawcy lub podwykonawcy. 3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnoście spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie - weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. podpisany i wypełniony formularz ofertowy; 2. pełnomocnictwo/a - o ile dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach