Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
- Data zamieszczenia: 2019-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Adama Mickiewicza 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
REGON: 85166132300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miasta Tarnowa w ramach zadania Remont i przebudowa pomieszczeń parteru, piwnic oraz budynku garażowego Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Nowej 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli biurowych do budynku Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Nowej 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące zamawianych mebli określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawa obejmuje następujące elementy: biurka – 42 szt., panele wysłaniających – 7 szt., kontenerki krótkie – 28 szt, kontenerki długie – 17 szt., krzesła obrotowe pracownicze – 56 szt., krzesła biurowe konferencyjne – 55 szt., stoły/ stoliki – 9 szt., szafki wiszące otwarte – 2 szt., szafki wiszące zamykane – 2 szt., nadstawki na szafy – 2 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ponadto wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3, III.4 pkt 1 i w sekcji III.7 pkt 2 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.7 pkt 1 Wykonawcy składają łącznie.4.Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 57 ul. Meiera 16c w Krakowie
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 57 ul. Meiera 16c w Krakowie
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa mebli biurowych do pokoi pracowników Katedry Inżynierii Chemicznej i Procesowej
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 30 ul. Dziewiarzy 7 w Krakowie.
Dodano: 2023-10-02 - Zakup i dostawa wyposażenia w ramach inwestycji pn: „Budowa budynku biurowo - konferencyjnego, siedziby Nadleśnictwa Olkusz wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz układem komunikacyjnym”
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa mebli na rzecz Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa mebli do Działu Zarządzania Nieruchomościami
Dodano: 2023-04-17 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Filii bibliotecznej nr 52 przy os. Na Stoku 1 w Krakowie
Dodano: 2023-01-13 - Dostawa mebli na potrzeby Miejskiego Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Krakowie.
Dodano: 2022-12-27