Przetargi.pl
Miejskie integracyjne przedszkole i żłobek w Stalowej Woli

Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 156 433 456 , fax. 156 433 412
  • Data zamieszczenia: 2018-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
    ul. Wolności 7
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 156 433 456, fax. 156 433 412
    REGON: 830409086
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Miejskie integracyjne przedszkole i żłobek w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa miejskiego integracyjnego przedszkola i żłobka w Stalowej Woli. 2. W ramach zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj należy wykonać: I etap: Sporządzenie na podstawie programu funkcjonalno – użytkowego projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego (dla wszystkich wymaganych branż) wraz z przygotowaniem kosztorysów inwestorskich z przedmiarami robót, projektu aranżacji wnętrz, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej pozycji robót, projektu wyposażenia budynku wraz z wyposażeniem i technologią kuchni, uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i decyzji oraz przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o Pozwoleniu na Budowę. II etap: Na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej – wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. (nie wliczając dostaw wyposażenia budynku oraz pomieszczenia kuchni – dostawy będą objęte odrębnym zamówieniem); to jest: - pełne wyposażenie sanitariatów; - kompleksowe wyposażenie pionu kuchennego (kuchnie, zmywalnie, przygotowalnia i wyparzalnia, magazyny, chłodnia, pomieszczenie porządkowe, mycie wózków, zaplecze socjalne; - dostarczenie, montaż i ustawienie we właściwym miejscu wyposażenia budynku; - wykonanie instrukcji ewakuacji na wypadek pożaru. 3. Zasadniczy zakres robót obejmuje wykonanie: a) I etap: - opracowanie i uzgodnienie z Inwestorem projektu koncepcyjnego obiektu - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny (płyta CD); - uzyskanie warunków technicznych dla ewentualnych zmian mocy przyłączeniowych; - opracowanie kompleksowego pełno branżowego projektu budowlanego obiektu wraz zagospodarowaniem terenu (uwzględniającym warunki ewakuacji i ochrony - przeciwpożarowej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami - 5 egz. w wersji papierowej i 1egz. elektroniczny(płyta CD); - opracowanie projektów technologii i kompleksowego wyposażenia dla całego budynku - 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. Elektroniczny (płyta CD); - opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 5 egz. w wersji papierowej i 1egz. elektroniczny(płyta CD); - opracowanie charakterystyki energetycznej budynku - 5egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); - uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Inwestora; - uzyskanie ostatecznego(prawomocnego) pozwolenia na budowę; - opracowanie projektu wykonawczego - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny (płyta CD); - opracowanie projektu wykonawczego zagospodarowania terenu wraz z elementami małej architektury - 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny (płyta CD) opracowanie projektu wykonawczego placu zabaw - opracowanie projektu aranżacji wnętrz - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny (płyta CD); - opracowanie przedmiaru robót - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); - opracowanie kosztorysów inwestorskich - 2egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); - Przygotowanie odrębnego opracowania (teczki) zawierającego wszystkie niezbędne detale architektoniczne, wykonawcze, konstrukcyjne będące spójną częścią projektu wykonawczego. (5 egzemplarzy) - Dokumentację w formie elektronicznej należy przekazać w plikach nieedytowalnych(.pdf) i edytowalnych(.dwg, .doc, .xls itp.). b) II etap: - Sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac. - Prace przygotowawcze obejmują: - organizację ruchu w otoczeniu budowy; - zabezpieczenie roślinności przewidzianej do zachowania, usunięcie zieleni kolidującej z inwestycją, zgodnie z projektem gospodarki zielenią; - ogrodzenie placu budowy; - urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej; - umieszczenie tablic informacyjnych w miejscach zgodnych z obowiązującymi przepisami. - Prace budowlane obejmują: - roboty instalacyjne liniowe sieciowe i przyłączy; - roboty ziemne; - roboty fundamentowe; - roboty zbrojarskie i betoniarskie; - roboty murarskie i tynkarskie; - montaż fasady; - roboty ciesielskie; - roboty spawalnicze; - roboty izolacyjne i dekarskie; - roboty okładzinowe; - roboty montażowe budowlane; - montaż wszystkich urządzeń niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie i właściwego funkcjonowania obiektu. - Prace sanitarne obejmują: - instalację kanalizacji sanitarnej wraz z wpustami i separatorem; - instalacje wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji oraz wody na cele p.poż; - instalację wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z funkcją chłodzenia; - instalację kanalizacji deszczowej; - instalację c.o. z wężem wymiennikowym oraz pompą cieplną(powietrze woda); - instalację gazu ziemnego; - instalacja solarna; - instalacja pompy cieplnej powietrze-woda. - Prace elektryczne obejmują: - instalację gniazd wtykowych ogólnych i DATA; - instalację oświetlenia ogólnego i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego - instalację zasilania i sterowania wentylacji i klimatyzacji; - ochronę przeciwprzepięciową; - montaż tablic rozdzielczych z kompletnym wyposażeniem; - instalacje niskoprądowe kompletne: - instalacje teleinformatyczną; - instalację sygnalizacji włamania i napadu SWiN 4. Szczegółowy zakres rzeczowy Robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU). 5. Warunki dostępności dla osób niepełnosprawnych: Teren wraz z budynkiem projektuje się tak aby był dostępny dla osób niepełnosprawnych. 6. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek i ziemia z wykopów przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10 km. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: Wykonawca lub podwykonawcy będą zobowiązani zatrudniać na umowę o pracę osoby odpowiedzialne za: a) Etap I: - Wykonanie projektu w branży budowlano – konstrukcyjnej (projektant + konstruktor) - Wykonanie projektu w branży sanitarnej (projektant branży sanitarnej) - Wykonanie projektu w branży elektrycznej (projektant branży elektrycznej) - Wykonanie projektu aranżacji wnętrz (architekt wnętrz) wraz z wyposażeniem i technologią kuchni - Wykonanie projektu zagospodarowania terenu (architekt krajobrazu) b) Etap II: - Roboty remontowo-budowlane - Roboty instalacyjne – elektryczne - Roboty instalacyjne – wod. kan. - Roboty instalacyjne – c.o. - Roboty instalacyjne – wentylacji mechanicznej - Roboty brukarskie Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 2) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 3) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody (oświadczenie wykonawcy, iż stosunek pracy osób wymienionych w pkt. 8 ppkt 2 z wykonawcą ma formę umowy o pracę,) potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 8 ppkt 1-3. 5) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 8 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) do dnia 22 czerwca 2018 r. do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 r., poz. 1579), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1020 4913 0000 9802 0117 4663 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem „Wadium – Miejskie integracyjne przedszkole i żłobek w Stalowej Woli”. 3. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) parafowany wzór umowy; 3) dowód wniesienia wadium; 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach