Przetargi.pl
"Kursy Prawa Jazdy Kat. B w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowie"

Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 42300 Myszków, ul. E. Kwiatkowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 313 28 40 , fax. 034 313 28 40
  • Data zamieszczenia: 2019-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego
    ul. E. Kwiatkowskiego 18
    42300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 313 28 40, fax. 034 313 28 40
    REGON: 19917700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs1kwiatkowski.com/news.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zespół Szkół Nr 1 im.E.Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul.Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Kursy Prawa Jazdy Kat. B w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Kursu Prawa Jazdy Kat. B dla 26 uczestników/uczestniczek w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie nie zostało podzielone na Części. 1.1 Opis przedmiotu zamówienia: KURS PRAWA JAZDY KAT. B 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kategorii B dla 26 uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 2. Obowiązkowa liczba godzin przypadająca na każdego uczestnika to 60h przy czym: • Liczba godzin zajęć teoretycznych to minimum 30h/lekcyjnych (godzina lekcyjna = 45 minut) • Liczba godzin zajęć praktycznych to minimum 30h/zegarowych (godzina zegarowa = 60 minut) 3. Kurs powinien się zakończyć do dnia 10 sierpnia 2019r. 4. Kurs powinien być organizowany etapowo w zależności od daty ukończenia 18 roku życia przez uczestników. Zamawiający wymaga, aby uczestnicy, którzy ukończyli, lub ukończą 18 lat w ciągu trzech miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą rozpoczęli kurs niezwłocznie po podpisaniu umowy. 4. Kurs Prawa jazdy kat. B, ma być zrealizowany zgodnie z Ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, Dz.U. 2011 Nr 30 poz. 151 z późn.zm.. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia uprawniające do zapisania się na egzamin końcowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego 2) uiszczenia opłaty za jeden egzamin (teoretyczny+praktyczny) końcowy odbywający się w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego 3) uiszczenia opłaty za obowiązkowe badania lekarskie dla przyszłych kierowców, 4) wyposażenia uczestników kursu w pakiet materiałów dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, 5) zapewnienia sprzętu, samochodu nauki jazdy, urządzeń niezbędnych do realizacji warunków zamówienia (rzutnik, ekran) oraz dostępu do placu manewrowego, 6) zapewnienia wykładowców posiadających zasoby wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne gwarantujące właściwą realizację programu szkolenia. 6. W celu przeprowadzenia zajęć teoretycznych, Zamawiający udostępni nieodpłatnie zaplecze lokalowe w siedzibie szkoły tj. Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 8. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do soboty. Zajęcia nie powinny odbywać się w niedzielę. Wykonawca jest zobowiązany przygotować harmonogram dla kursu z rozpisaniem na daty i godziny prowadzenia zajęć, oraz dostarczenia go Zamawiającemu do akceptacji 3 dni po podpisaniu umowy z Zamawiającym i nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. W przypadku zajęć praktycznych harmonogram musi zawierać informację dotyczące dat i godzin prowadzenia zajęć praktycznych oraz dostarczony Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 5 dni przed realizacją zajęć. Harmonogram w trakcie trwania kursu nie powinien ulegać znaczącym zmianom. Wszystkie ewentualne zmiany w harmonogramie muszą zostać zgłoszone i zaakceptowane przez Dyrektora Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie z trzydniowym wyprzedzeniem i mogą zostać wprowadzone dopiero po pisemnej (np. mailowej) akceptacji przez Dyrektora w/w szkoły. 9. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu i kopie zaświadczeń badań lekarskich. Wzór listy obecności, dziennika, protokołu odbioru usługi zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 10.Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 11. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć będzie zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 14. Kurs powinien odbywać się na terenie powiatu myszkowskiego, w przypadku zorganizowania kursu przez Wykonawcę poza granicami powiatu myszkowskiego Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport dla uczestników kursu w obie strony (spod siedziby Zamawiającego na zajęcia związane z kursem i z powrotem) przez cały okres trwania kursu. Koszt ewentualnego transportu uczestników powinien zostać doliczony do ceny przedstawionej w ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 2. Obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 2.1 Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający określa, iż trenerzy wykonujący czynności związane z przeprowadzeniem kursów i szkoleń zawodowych –mają być zatrudnieni przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten nie dotyczy osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 2.2 Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ppkt. 2.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 2.3 W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zaktualizowanego oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ppkt. 2.1. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 2.4 Zamawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się ponownie do Wykonawcy/Podwykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.2 oraz o okazanie dowodów potwierdzających zatrudnienie osób, natomiast Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie zamawiającemu, ale w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od momentu wezwania. 2.5 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Pracownicy skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia, w stosunku do których Wykonawca nie oświadczył, że są zatrudnieni na podstawie stosunku pracy nie będą mogli wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 2.6 W przypadku, gdy Wykonawca lub Podwykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w ppkt. 2.2, ppkt. 2.3 oraz w ppkt. 2.4 Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto Wykonawcy w odniesieniu do poszczególnej Części. 3. Postanowienia ogólne: 3.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, wobec czego Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia, zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy PZP. 3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 3.3 Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy PZP żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.4 Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3.5 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy lub dalszych podwykonawców zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 3.6 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zaświadczenie, bądź inny dokument potwierdzający wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców kat. B uprawniające Wykonawcę do prowadzenia szkolenia kierowców na terenie Powiatu Myszkowskiego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. 2011, nr 30, poz. 151 z późn. zm.). Oraz Wykonawca musi posiadać status instytucji szkoleniowej w rozumieniu ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017 poz. 1065 z późn.zm.) wpisanej do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) oraz niezbędne uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń zawodowych i specjalistycznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7 Do oferty należy załączyć: - Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy - Zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegała w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) – jeżeli dotyczy 6.8 Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 6.9 Oferta winna być sporządzona w 1 egz. na piśmie (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 6.10 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika np. z umowy spółki cywilnej, to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tą umowę (oryginał) lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wykonawców. Powyżej opisane czynności nie dotyczą sytuacji, gdzie wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach