Powiat Łukowski ogłasza przetarg
- Adres: 21400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 257 982 203 , fax. 257 987 491
- Data zamieszczenia: 2019-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
ul. Józefa Piłsudskiego 17
21400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 257 982 203, fax. 257 987 491
REGON: 71158656700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji III etapu projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” w zakresie dotyczącym Powiatu Łukowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje monitoring przebiegu oraz kontrolę techniczną prac wykonywanych w ramach zamówienia dotyczącego modernizacji, utworzenia oraz dostosowania cyfrowych baz danych EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu ,,e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego’’ w zakresie dotyczącym powiatu łukowskiego – etap III, które w szczególności polegać będą na: - dostosowaniu bazy EGiB dla jednostek ewidencyjnych: Łuków miasto i Stoczek Łukowski miasto; - utworzeniu inicjalnej bazy GESUT zgodnej z pojęciowym modelem danych GESUT, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015r. w sprawie powiatowej bazy GESUT oraz krajowej bazy GESUT dla jednostek ewidencyjnych: Łuków miasto i Stoczek Łukowski miasto; - dostosowania baz BDOT500 do modelu pojęciowego baz danych BDOT500, określonego w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej w jednostkach ewidencyjnych Łuków miasto i Stoczek Łukowski miasto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 300 złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Zgodnie z art. 25a ust. 1 i 2 Pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (dalej zwanego „jednolitym dokumentem”). Informacje zawarte w jednolitym dokumencie stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający informuje, że składając oświadczenie w zakresie warunków udziału w postępowaniu (kryteriów kwalifikacji) Wykonawca może ograniczyć się do wypełnienia sekcji α w części IV JEDZ i nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji części IV JEDZ. 7.2. W postępowaniu wykonawca przesyła zamawiającemu jednolity dokument w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznych (wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne). 7.3. Zamawiający informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/growth/espd Komisja Europejska udostępniła narzędzie umożliwiające zamawiającym i wykonawcom utworzenie, wypełnienie i ponowne wykorzystanie standardowego formularza Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ/ESPD) w wersji elektronicznej (eESPD). 7.4. Lista podmiotów udostępniających usługę kwalifikowanego podpisu elektronicznego dostępna jest na stronie internetowej Narodowego Centrum Certyfikacji: www.nccert.pl, http://www.nccert.pl. 7.5. Wykonawcy, którzy powołują się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolity dokument dotyczący tych podmiotów, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanych podpisem elektronicznym przez każdego z tych podmiotów, w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ww. ustawy Pzp. 7.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z tych wykonawców sporządza jednolity dokument w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanych podpisem elektronicznym. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. 7.7. Wykonawca sporządzając jednolity dokument w postacie elektronicznej może korzystać z narzędzi ESPD lub innych dostępnych narzędzi lub oprogramowania, które umożliwiają wypełnienie jednolitego dokumentu i utworzenie dokumentu elektronicznego w jednym z formatów danych określonych w załączniku nr 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Zaleca się sporządzenie jednolitego dokumentu w formatach: .pdf, .doc, .docx., .rtf, .xps., odt. Instrukcja wypełniania JEDZ stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Jednolity dokument przygotowany wstępnie przez Zamawiającego dla przedmiotowego postępowania (w formacie .xml – do zaimportowania w serwisie ESPD) jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu zamieszczenia niniejszej SIWZ (załącznik nr 5). 7.8.. Wykonawca może wykorzystać w jednolitym dokumencie nadal aktualne informacje zawarte w innym jednolitym dokumencie złożonym w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.9. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kontroli i monitoringu prac związanych z utworzeniem inicjalnej bazy GESUT oraz utworzeniem baz BDOT500 dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” w zakresie dotyczącym powiatu radzyńskiego – etap IV
Dodano: 2020-07-09 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego”
Dodano: 2020-06-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli nad realizacją prac geodezyjnych – etap IV, część 135, dla celówprojektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego”
Dodano: 2020-05-25 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: BDOT500 oraz GESUT w ramach projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” - etap IV
Dodano: 2020-05-20 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem cyfrowych baz danych: BDOT500 dla potrzebrealizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” – etap IV
Dodano: 2020-05-14 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danychBDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwalubelskiego”.
Dodano: 2020-02-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi powiatowej nr 1612L na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1610L do RSP w Gródku Szlacheckim
Dodano: 2019-10-28 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem
oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500
oraz GESUT w ramach „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego”
Dodano: 2019-10-21 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji III.3 etapu projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” w zakresie dotyczącym Powiatu Łukowskiego
Dodano: 2019-10-18 - Nadzór i kontrola w pełnym zakresie nad realizacją prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, utworzeniem baz danych EGiB lub poprawą ich jakości i aktualności wraz z doprowadzeniem tych baz do zgodności z pojęciowym modelem danych EGiB – w sprawie ewidencji gruntów i budynków gminy Międzyrzec Podlaski
Dodano: 2019-10-09