Przetargi.pl
Dostawy profesjonalnych środków czystości

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 375 965 , fax. 815 375 965
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
    20031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 375 965, fax. 815 375 965
    REGON: 135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.umcs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy profesjonalnych środków czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy profesjonalnych środków czystości do UMCS w Lublinie. 2.Przedmiot zamówienia będzie dostarczany partiami (w formie zamówień jednostkowych) w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego (e-mailem, faxem). 3.Dostarczane produkty będą miały termin przydatności upływający nie wcześniej niż 12 miesięcy po ich dostarczeniu do magazynu lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego; 4.Wykonawca bezpłatnie użyczy i zamontuje na czas obowiązywania umowy stacjonarne systemy dozowania/mieszalniki (1 dozownik odmierzający min. 3 płyny) w ilości 25 szt. Wykonawca zamontuje je w miejscach wskazanych przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Przy każdym z zamontowanych mieszalników Wykonawca umieści instrukcje wyjaśniające prawidłowe dozowanie produktów. 5.Oprócz stacjonarnych systemów dozowania Wykonawca w razie potrzeby zapewni pompki manualne umożliwiające prawidłowe dozowanie zaoferowanych produktów (max. 50 szt.) 6. Wykonawca zapewni: -jeden raz na kwartał: przegląd mieszalników, odkamienianie, regulację, w razie usterki naprawę lub dostarczenie zastępczego urządzenia w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznie lub e-mailowo; W razie potrzeby serwisowanie będzie odbywać się częściej, po uzgodnieniu terminu z Wykonawcą, jednak nie później niż w ciągu 3 dni od zgłoszenia potrzeby przeglądu, odkamieniania lub regulacji mieszalnika. -szkolenie personelu w zakresie sprzątania chemią profesjonalną w terminie umówionym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 5 dni od momentu zgłoszenia. 7.Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby montowanych systemów dozujących maksymalnie o 30%. 8.Wykonawca do oferty dołączy komplet kart charakterystyki / katalogowych dla każdego z pięciu zaoferowanych produktów, w sposób jednoznaczny potwierdzających spełnianie wszystkich parametrów podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, Komplet kart charakterystyki / kart katalogowych Wykonawca dostarczy wraz z pierwszą dostawą do obiektów UMCS. 9.Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 6.5 Oświadczenia i dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty i oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu wymienione w pkt 6.1 ppkt 1), pkt 6.2 lit. A. 1) i pkt 6.3 SIWZ, oraz oświadczenie wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Formularz oferty wraz z kartami charakterystyki/ kartami katalogowymi jest składany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach