Przetargi.pl
Konserwację urządzeń oświetlenia parków, skwerów, przejść podziemnych, tuneli oraz pomników zlokalizowanych na terenie Białegostoku.

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2011-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwację urządzeń oświetlenia parków, skwerów, przejść podziemnych, tuneli oraz pomników zlokalizowanych na terenie Białegostoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie prac w zakresie konserwacji i utrzymania urządzeń oświetlenia parków, skwerów, przejść podziemnych, tuneli oraz pomników (wykaz lokalizacji określa załącznik nr 1) celem zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania urządzeń oświetlenia oraz ich estetycznego wyglądu. 2. Zakres prac konserwacyjnych, które należy prowadzić celem zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania urządzeń oświetlenia oraz ich estetycznego wyglądu obejmuje: a) systematyczną kontrolę (sprawdzanie) funkcjonowania oświetlenia, wymianę źródeł światła (rtęciowych, sodowych, halogenowych, świetlówek, żarowych itp.), opraw, dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, oprawek, uszkodzonych kloszy, przewodów w latarniach, tabliczek słupowych, uszkodzonych wkładek topikowych i główek bezpiecznikowych, podstaw bezpiecznikowych, naprawa uszkodzonych słupów, utrzymanie (naprawa) szafek oświetleniowych w stanie przydatności do pracy, czyszczenie wnęk słupowych, wnęk szafek oświetleniowych, wymianę zamknięć (drzwiczek) słupowych i opasek zabezpieczających oraz poprawianie opasek słupowych, opasek na rurkach i przewodach, regulację, naprawę i ewentualną wymianę przekaźników zmierzchowych oraz zegarów astronomicznych, wymianę styczników w szafkach, konserwację i wymianę wyłączników przeciwporażeniowych. b) lokalizację i naprawę uszkodzeń w sieci kablowej. c) malowanie słupów na jednolity kolor określony przez Zamawiającego. d) mycie i czyszczenie kloszy dwa razy w ciągu roku. e) dokonywanie wszelkich niezbędnych pomiarów związanych z eksploatacją urządzeń elektrycznych m.in. pomiarów napięć i obciążeń, izolacji, pomiarów przeciwporażeniowych, f) wykonywanie objazdów parków minimum 1 raz w tygodniu. g) zapewnienie transportu do cotygodniowych objazdów z przedstawicielem Zamawiającego, oraz do odbioru prac. h) informowaniu Zamawiającego o zgłoszonych usterkach i awariach (sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych) oraz o dokonywanych likwidacjach ww usterek. i) bieżącej współpracy z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok Zakład Sieci Białystok Miasto w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych oraz zasilania szaf oświetleniowych. j) w przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie pogotowia energetycznego i egzekwowanie, aby niezwłocznie usunięto awarię. k) dokonywanie przeglądów sieci i urządzeń oraz określanie ich stanu technicznego pod kątem zgodności z zakresem prac objętych niniejszą umową; z powyższego należy sporządzić raport Zamawiającemu, z wnioskami o potrzebie prac modernizacyjnych. l) prowadzenie dzienników konserwacji, których odpis należy dołączyć do comiesięcznej faktury. Dziennik będzie również co miesiąc przekazywany w formie elektronicznej na adres e-mail lub na innym nośniku: dyskietka lub płyta CD. W dzienniku winny być odnotowywane wszystkie zgłoszenia uszkodzeń urządzeń, stwierdzone awarie lub uszkodzenia, daty i miejsca wykonywania prac, wymiany naświetlaczy, wymiany źródeł światła, malowanie itp. Wraz ze zgłoszeniem oraz wykonywaniem czynności należy wpisywać datę i godzinę. m) w przypadku prac związanych z usuwaniem awarii w pasie drogowym teren zabezpieczyć w odpowiedni sposób zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003r.) Po zakończonych pracach ziemnych Wykonawca ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego. n) Wykonawca zapewni dostęp do energii elektrycznej w niezbędnym zakresie podczas imprez, festynów i innych akcji na terenie lub w sąsiedztwie konserwowanych obiektów do których Zamawiający wyraził zgodę na podłączenie. Podczas imprezy Wykonawca udostępni podłączenie do zasilania i będzie sprawował nadzór nad dostępem do energii. Podłączenie urządzeń musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, Wykonawca wyposaży szafkę w odpowiednie zabezpieczenie i osprzęt na czas podłączenia. Wykonawca wykona inne czynności związane z obsługą urządzeń oświetleniowych podczas imprez plenerowych np. wygaszenie niektórych opraw itp. 3. Sposób realizacji prac konserwacyjnych: a) Na czas realizacji zamówienia wykonawca zapewni dyspozycyjność ludzi i sprzętu w ilościach potrzebnych do wykonania prac określonych umową oraz zapewni stały kontakt telefoniczny oraz będzie posiadał stale włączony fax. (dodatkowo może być również konto e-mail). b) dyspozycyjność firmy w dni robocze, dni wolne, dni świąteczne oraz w czasie pracy oświetlenia parków, skwerów, przejść podziemnych tuneli oraz pomników. c) Materiały i sprzęt niezbędny do wykonywania zamówienia w zakresie konserwacji zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt w ramach niniejszej umowy. d) Wykonawca zamówienia ma obowiązek uczestniczenia w odbiorach robót wykonywanych na obiektach objętych konserwacją. e) Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy obiekty do konserwacji, wraz z posiadanymi dokumentacjami technicznymi, na podstawie protokołu przekazania. f) Po okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu obiekty do konserwacji, wraz z posiadanymi dokumentacjami technicznymi, na podstawie protokołu przekazania. Przekazanie nastąpi w ciągu 2 tygodni od zakończenia terminu obowiązywania umowy. Za czas przekazywania nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. g) Prace określone w rozdz. I pkt 2 objęte ryczałtem, będą wykonywane na bieżąco nie dłużej jednak niż w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia usterki lub wykrycia jej przez konserwatora. Natomiast prace opisane w rozdz. I pkt 4 będą wykonywane w miarę potrzeb w terminie określonym w protokole konieczności sporządzonym przez zamawiającego. W przypadku niemożności dotrzymania terminu Wykonawca pisemnie zwróci się do Zamawiającego o przedłużenie terminu realizacji z uzasadnieniem zaistnienia takiej konieczności. W szczególności prace takie jak: wywrócone maszty, odsłonięcie instalacji elektrycznej lub inne przypadki, w których występuje zagrożenie bezpieczeństwa, zagrożenie zdrowia lub życia będą wykonywane na bieżąco: to jest ich rozpoczęcie może nastąpić najpóźniej w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia lub stwierdzenia zdarzenia. h) Wykonawca zapewni transport do odbioru prac oraz przeglądu co do poprawnej pracy urządzeń oświetleniowych objętych konserwacją. i) Wykonawca udzieli Zamawiającemu wszelkich informacji dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia. j) Wykonawca będzie obecny przy dokonywaniu odbiorów oraz umożliwi dostęp do wszystkich elementów objętych zakresem zamówienia. k) Na wszystkie prace związane z konserwacją wykonawca udzieli 2 letniej gwarancji. l) Za wszelkie szkody spowodowane na rzecz osób trzecich a wynikłe z powodu nienależytego bądź nieterminowego wykonania zamówienia całkowitą odpowiedzialność ponosi Wykonawca. m) Zamawiający przekaże do konserwacji obiekty wymienione w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. W przypadku zmniejszenia, w okresie obowiązywania umowy, ilości konserwowanych urządzeń kwota ryczałtu zostanie zmniejszona o wartość konserwacji danego obiektu, powstałą z iloczynu ceny brutto za 1-miesięczną konserwację 1 szt. oprawy oraz ilości opraw zainstalowanych na danym obiekcie (do rozliczeń przyjmuje się 30 dni w miesiącu). Powyższe będzie dokonywane protokolarnie. 4. Wykonawca będzie wykonywał prace związane z wymianą lub dostawieniem naświetlaczy, opraw, projektorów, położeniem dodatkowego okablowania, ustawieniem słupa itp., w tym prace wynikające ze szkód spowodowanych wandalizmem i kradzieżami oraz wynikłymi ze zdarzeń losowych, które będą zlecane na podstawie protokołu konieczności. Koszt tych prac (robocizna) Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. a) Podstawą do wystawienia faktury za wykonane prace o których mowa w pkt. 4, będzie protokół odbioru wystawiony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez obie strony. b) Technologię i dobór materiałów, do wykonywania prac, o których mowa w pkt. 4 określi Zamawiający oraz poniesie koszt zakupu materiałów. c) W przypadkach związanych z usuwaniem szkód spowodowanych wandalizmem i kradzieżami oraz wynikłymi ze zdarzeń losowych, koszt zakupu materiałów (do prac opisanych w pkt 4) pokrywa Zamawiający. Podstawą do wypłacenia kwoty za powyższe elementy będzie (w przypadku zniszczenia jednego elementu na kwotę ponad 1 500,00 zł) dołączenie do faktury meldunku, zgłoszonego w odpowiednim terytorialnie komisariacie policji, z potwierdzeniem jego zgłoszenia. d) Wykonawca po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego, będzie upoważniony do składania meldunków w imieniu Zamawiającego odnośnie szkód związanych z wandalizmem i kradzieżami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502320000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach