Przetargi.pl
Konserwacja iluminacji obiektów architektonicznych zlokalizowanych na terenie Miasta Białegostoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2011-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja iluminacji obiektów architektonicznych zlokalizowanych na terenie Miasta Białegostoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Białegostoku na nw. obiektach: - Kościół św. Rocha, - Katedra p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny, - Kościół p.w. św. Wojciecha, - Kościół p.w. Miłosierdzia Bożego, - Kościół p.w. Zmartwychwstania Pańskiego, - Kościół p.w. Wszystkich Świętych, - Kościół p.w. św. Andrzeja Boboli, - Kościół p.w. św. Jadwigi Królowej, - Cerkiew św. Mikołaja, - Cerkiew p.w. Świętego Ducha, - Cerkiew p.w. Zmartwychwstania Pańskiego, - Cerkiew p.w. Wszystkich Świętych, - Cerkiew p.w. św. Jerzego Wielkomęczennika, - Ratusz Miejski, - Brama Wielka Pałacu Branickich, 2. Zakres prac konserwacyjnych, które należy prowadzić celem zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania urządzeń oświetlenia oraz ich estetycznego wyglądu i obejmuje: a) systematyczną kontrolę (sprawdzanie) funkcjonowania iluminacji, b) wymianę źródeł światła (rtęciowych, sodowych, halogenowych, metalohalogenowych, świetlówek, żarowych itp.); rodzaj i moc określa dokumentacja obiektów dostępna w siedzibie Zamawiającego, c) wymiana dławików w oprawach oświetleniowych, kondensatorów, układów zapłonowych, oprawek, d) wymiana przewodów w latarniach, tabliczek słupowych, uszkodzonych wkładek topikowych w słupach, e) wymiana główek bezpiecznikowych w słupach, podstaw bezpiecznikowych i uszkodzonych słupów, czyszczenie wnęk słupowych oświetlających obiekty iluminowane, wymiana zamknięć (drzwiczek) słupowych i opasek zabezpieczających, f) lokalizacja uszkodzenia w sieci kablowej zasilającej iluminację oraz ich naprawa, g) poprawianie opasek słupowych, opasek na rurkach i przewodach mające na celu zapewnienie estetycznego wyglądu obiektów, h) malowanie słupów stalowych, na których mocowane są oprawy oświetlające obiekt, na jednolity kolor, i) czyszczenie projektorów minimum raz w roku, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, j) przestawianie stref czasowych zegarów sterujących (zał. nr 1 do SIWZ), k) utrzymanie szafek oświetlenia iluminacji w stanie przydatności do pracy, l) wymiana aparatury sterowniczej i kontrolnej w szafkach, regulacja przekaźników zmierzchowych zegarów astronomicznych, m) prowadzenie oględzin urządzeń iluminacji, n) dokonywanie w miesiącu kwietniu i październiku szczegółowego przeglądu okresowego iluminacji obiektów wraz ze sporządzeniem protokołów z uwagami dotyczącymi: stanu urządzeń (projektorów, zabezpieczeń, konstrukcji wsporczych itp.), o) dokonywanie wszelkich niezbędnych pomiarów związanych z eksploatacją urządzeń elektrycznych m.in. pomiar rezystancji izolacji, pomiary przeciwporażeniowe, pomiary napięć i obciążeń, p) prowadzenie dzienników obiektów. Odpis dziennika obiektu będzie załącznikiem do comiesięcznej faktury. Dziennik będzie również co miesiąc przekazywany w formie elektronicznej na adres e-mail lub na innym nośniku: dyskietka lub płyta CD; W dzienniku winny być odnotowywane wszystkie zgłoszenia uszkodzeń elementów iluminacji, stwierdzone awarie lub uszkodzenia, daty i miejsca wykonywania prac, wymiany naświetlaczy, wymiany źródeł światła, malowanie itp. Wraz ze zgłoszeniem oraz wykonywaniem czynności należy wpisywać datę i godzinę; 2. Wykonawca będzie wykonywał prace związane z wymianą lub dostawieniem naświetlaczy, projektorów, położeniem dodatkowego okablowania itp., w tym prace wynikające ze szkód spowodowanych wandalizmem i kradzieżami oraz wynikłymi ze zdarzeń losowych, które będą zlecane na podstawie protokołu konieczności. Koszt tych prac (robocizna) Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. a) Podstawą do wystawienia faktury za wykonane prace o których mowa w pkt 4, będzie protokół odbioru wystawiony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez obie strony. b) Technologię i dobór materiałów, do wykonywania prac, o których mowa w pkt 4 określi Zamawiający oraz poniesie koszt materiałów. c) W przypadkach związanych z usuwaniem szkód spowodowanych wandalizmem i kradzieżami oraz wynikłymi ze zdarzeń losowych, koszt zakupu materiałów (do prac opisanych w pkt 4) pokrywa Zamawiający. Podstawą do wypłacenia kwoty za powyższe elementy będzie (w przypadku kwoty powyżej 2 500,00 zł) dołączenie do faktury meldunku, zgłoszonego w odpowiednim terytorialnie komisariacie policji, z potwierdzeniem jego zgłoszenia. d) Wykonawca po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego, będzie upoważniony do składania meldunków w imieniu Zamawiającego odnośnie szkód związanych z wandalizmem i kradzieżami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502320000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach