Przetargi.pl
Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 8 w Rzeszowie przy ul. Lwowskiej 5. Sprawa nr: ZP/10/2016

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2016-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 8 w Rzeszowie przy ul. Lwowskiej 5. Sprawa nr: ZP/10/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji pomieszczeń w budynku nr 8 w Rzeszowie przy ul. Lwowskiej 5. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i inspektorem nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac oraz uzgodni kolorystykę malowania ścian, lamperii, cokolika, stolarki wewnętrznej i brudników, kolorystykę i wzór wykładziny podłogowej pcv, kolorystykę, kształt i wymiary brodzików prysznicowych, kolorystykę zasłon, przybory i urządzenia instalacyjne, umiejscowienie uchylnych, rozwieranych i uchylno-rozwieranych skrzydeł okiennych, kolorystykę i wymiary parapetów zewnętrznych dostosuje do istniejących. 1) Roboty ogólnobudowlane: - wymiana istniejących okien drewnianych, montowanych parami (po 2 szt.) w jednym otworze okiennym, w pomieszczeniach nr 4 oraz 5 na okna pcv o tych samych wymiarach, kształtach oraz tym samym rysunku, jak stan istniejący, - wymiana parapetów zewnętrznych, przy wymienianych oknach, na parapety z blachy stalowej powlekanej o kolorystyce i wymiarach jak istniejące parapety zewnętrzne, - wymiana istniejących kratek wentylacyjnych na kratki metalowe, lakierowane, z żaluzją, - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania z oczyszczeniem i zmyciem powierzchni, likwidacją nierówności i sfalowań przez szpachlowanie, zaprawieniem rys i drobnych uszkodzeń tynku, nałożeniem gładzi, zatarciem packą, wygładzenie nierówności tynku, - dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną z zagruntowaniem, - dwukrotne malowanie ścian, wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi, farbą emulsyjną, - przygotowanie powierzchni lamperii do malowania z zeskrobaniem łuszczącej się farby, oczyszczenie i zmycie powierzchni, reperacją uszkodzeń zaprawą gipsową, wypełnienie rys i drobnych uszkodzeń szpachlówką, zagruntowaniem pokostem i wyszpachlowaniem, przetarciem całej powierzchni papierem ściernym, -dwukrotne malowanie farbą olejną, z jednokrotnym szpachlowaniem, lamperii wraz z wewnętrznymi powierzchniami wnęk, - oczyszczenie powierzchni metalowych z brudu, kurzu i rdzy, usunięcie zanieczyszczeń pochodzenia organicznego i nieorganicznego, zeskrobanie łuszczącej się farby oraz miejscowych uszkodzeń starej powłoki malarskiej z powierzchni grzejników c.o., rur stalowych, - dwukrotne malowanie grzejników c.o. i rur stalowych, - oczyszczenie powierzchni cokołów z kurzu i pyłu, reperacja uszkodzeń z wypełnieniem rys i uszkodzeń szpachlówką, gruntowanie i szpachlowanie, przetarcie powierzchni cokołów papierem ściernym, - malowanie całej powierzchni cokołów farbą olejną, -oczyszczenie powierzchni drzwi wewnętrznych, przygotowanie powierzchni poprzez zeskrobanie łuszczącej się farby, 2-krotne szpachlowanie i przetarcie papierem ściernym, pomalowanie farbą podkładową miejsc szpachlowanych, -dwukrotne, obustronne, malowanie wewnętrznych skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, opaskami z wykonaniem brudników, - ułożenie wykładziny pcv na istniejącej podłodze z wywinięciem na ściany pomieszczenia, z przygotowaniem powierzchni do klejenia wykładziny zgodnie z technologią a w szczególności: oczyszczenie z kurzu i brudu, zmycie, odtłuszczenie, uzupełnienie braków, wypełnienie ubytków, klejenie wykładziny, spawanie spoin, 2) Roboty instalacyjne sanitarne: - wymiana brodzików natryskowych metalowych na brodziki z tworzywa sztucznego wraz z rozbiórką istniejącej obudowy z płytek, wykonaniem izolacji p. wilgociowej, zakupem i montażem zasłon natrysku, - wymiana muszli ustępowych, umywalek, - wymiana baterii umywalkowych i natryskowych, - wymiana brodzików oraz urządzeń sanitarnych wraz z armaturą, podejściami, zaworami, częścią rurociągów, elementami uzbrojenia rurociągów, wykonaniem izolacji rurociągów, wykonaniem i wypełnieniem bruzd, wykonaniem prób szczelności oraz płukania instalacji, 3) Roboty instalacyjne elektryczne: - wymiana istniejących opraw oświetleniowych 2x36 W, - wymiana podtynkowych wyłączników elektrycznych, - wymiana podwójnych gniazd wtykowych podtynkowych, - wykonanie pomiarów instalacji obwodów elektrycznych, oświetlenia i gniazd wtyczkowych, według przedmiaru, 4) Roboty wspólne w zakresie wszystkich branż: - zaleca się dokonanie wizji lokalnej na przyszłym placu budowy przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego, - zabezpieczenie przed zabrudzeniem (podczas prowadzenia robót) posadzek i podłóg, okien, stolarki wewnętrznej, okuć, urządzeń sanitarnych, grzejników, rur, wyposażenia pomieszczeń, elementów zagospodarowania terenu wraz z niezwłocznym ich oczyszczeniem w przypadku zabrudzenia, - przekazanie elementów stalowych i z metali kolorowych w formie złomu do magazynu SOI Rzeszów mieszczące się przy ul. Konopnickiej w Rzeszowie wraz z uzgodnieniem jego ilości z inspektorem nadzoru oraz magazynierem SOI i podpisaniem protokołu przekazania, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach remontowych i renowacyjnych, pomieszczeń budynku Nr 8 z usuwaniem uszkodzeń, - po zakończeniu robót remontowych i renowacyjnych uporządkowanie terenu wokół budynku oraz użytkowanych przez Wykonawcę dróg dojazdowych i dojść, likwidacja placów składowych i ewentualnego zaplecza budowy, usunięcie powstałych szkód, - splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem, - przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru, PO ZAKOŃCZONYCH ROBOTACH BUDOWLANYCH POMIESZCZENIA OBJĘTE REMONTEM NALEŻY DOPROWADZIĆ DO STANU POWSZECHNIE UWAŻANEGO ZA ESTETYCZNY, CZYSTY I UMOŻLIWIAJĄCY PROWADZENIE PRACY. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10) i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 11). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 60 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/10/2016, NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach