Przetargi.pl
Konserwacja pokrycia dachu na bud. nr 3 i 27 w Jarosławiu, ul. 3 Maja 80

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja pokrycia dachu na bud. nr 3 i 27 w Jarosławiu, ul. 3 Maja 80
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych dotyczących konserwacji pokrycia dachu na bud. nr 3 i 27 w Jarosławiu, ul. 3 Maja 80. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: Budynek garażowy Nr 3 i 27 1) Wymiana pokrycia dachu z papy asfaltowej na pokrycie z papy termozgrzewalnej. a) zerwanie istniejącego pokrycia dachów z papy przyjęto 5 warstw, b) oczyszczenie i reperacja ok 25 % powierzchni dachów zaprawą cementową, c) zagruntowanie powierzchni dachu, d) pokrycie dachu trzema warstwami papy asfaltowej termozgrzewalnej na osnowie z włókniny poliestrowej modyfikowanej SBS, w systemie DKD spełniającej następujące wymagania: - papa wentylacyjna grubości min. 2,1 mm - papa podkładowa grubości min. 4,7 mm - papa wierzchniego krycia grubości min. 5,2 mm - papy musza odpowiadać polskiej normie PN-EN 13707 z 2006 r. Przed przystąpieniem do robót należy zdemontować zużyte obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe. W trakcie i po zakończeniu robót wymiany pokrycia dachu, wymieniamy na nowe z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm obróbki blacharskie (mur ogniowy) i rynny, (natomiast rury spustowe należy zamontować istniejące zdemontowane na czas wymiany pokrycia dachu - dotyczy bud. 27) dla budynku nr 3 rury spustowe należy wykonać z nowych materiałów. 2) Wymiana instalacji odgromowej (bud.nr 27) na naciągową wraz z wykonaniem pomiarów po jej wykonaniu. Instalacja będzie wykonana z prętów stalowych ocynkowanych o średnicy d=8mm, łączone przy pomocy zacisków (podwójnych, potrójnych, krzyżowych) ocynkowanych. Rozmieszczenie trasy instalacji odgromowej powinno być zgodne z załączonym rysunkiem. Wykonaniem uziomu poziomego otokowego. Budynek kotłowni Nr 3 Należy dokonać wymiany instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów po jej wykonaniu. Instalacja będzie wykonana (odtworzona) zgodnie ze stanem istniejącym z materiałów nowych. Budynek magazynowy Nr 2 Wykonanie pokrycia dachu nad szybem windy z blachy powlekanej trapezowej w kolorze szarym wraz z obróbkami blacharskimi. Przed położeniem krokwi oraz blachy należy zerwać/wyrównać obecne pokrycie z papy asfaltowej. Następnie zamontować krokwie wcześniej zaimpregnowane. Uwaga - Wykonawców informuje się, że zdemontowane stare obróbki blacharskie, starą instalację odgromową (wolną od uchwytów betonowych), rynny i rury spustowe winien przekazać jako złom i przewieść w miejsce wskazane przez Kierownika SOI Jarosław, przewieziony złom Wykonawca przeważy na własny koszt w obecności przedstawiciela Zamawiającego (kierownik SOI, magazynier lub inspektor nadzoru). Zerwana papa z dachów w całości podlega utylizacji przez Wykonawcę na jego koszt. Po dokonaniu utylizacji należy przedstawić dokument stwierdzający utylizację (kartę przekazania odpadu) uchwyty betonowe z demontażu instalacji odgromowej Wykonawca również zutylizuje na własny koszt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10) i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 11) oraz na Rysunkach Technicznych (Załącznik nr 12). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 60 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 3.200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/27/2016, NIP Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach