Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego majątek Gminy Tychy w roku 2017

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego majątek Gminy Tychy w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, oświetlenia ulicznego stanowiącego majątek Gminy Miasta Tychy w ilości 8050 szt. punktów świetlnych oraz wykonywanie prac na infrastrukturze oświetleniowej: 2. Przedmiot umowy został podzielony na dwie grupy: a) prace trwające na przestrzeni całego okresu zamówienia objęte miesięczną stawką zryczałtowaną (I grupa prac – ryczałt konserwacyjny), w zakresie: - bieżących przeglądów i kontroli sprawności technicznej, kompletności i bezpieczeństwa oświetlenia ulicznego, - wymiany wyeksploatowanych źródeł światła (w tym żarników halogenowych do naświetlaczy), uszkodzonych kloszy, dławików, kondensatorów, układów zapłonowych i bezpieczników oraz pozostały osprzęt lampy, - konserwacji połączeń elektrycznych, - wymiany wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych oraz podstaw bezpiecznikowych w skrzynkach oświetlenia ulicznego, wymiany uszkodzonych styczników i osprzętu elektrycznego w skrzynkach oświetlenia ulicznego, - prostowania przekrzywionych opraw i wysięgników, - przywrócenie właściwego /pionowego/ posadowienia słupa, - przestawiania stref czasowych zegarów sterujących oświetleniem ulicznym, - malowania wysięgników i słupów oświetleniowych, - czyszczenia wnęk słupów oświetleniowych i utrzymanie ich w stałej czystości, - utrzymania w stałej czystości wnętrz skrzynek oświetleniowych i zapewnienie stałej sprawności znajdujących się w nich urządzeń, - mycia zabrudzonych kloszy przy wymianie źródeł światła oraz wszystkich kloszy co najmniej raz w czasie trwania umowy, - czyszczenia raz na dwa miesiące słupów oświetlenia ulicznego z reklam, ogłoszeń itp. (umieszczonych bez zgody Właściciela/ Zamawiającego), - wymiany bądź zabudowy uszkodzonych drzwiczek słupowych z tworzywa, - dostawy i wymiany uszkodzonych tabliczek słupowych 2 bezpiecznikowych, - prześwietlania drzew oraz wycinki gałęzi (wraz z wywozem i zagospodarowaniem) w celu zapewnienia warunków eksploatacji oświetlenia zgodnych z normą N-SEP-E-003 (PN-E-05100-01), - powiadamiania i uzyskiwania zgody właściciela terenu na wykonanie prac związanych z naprawą lub wymianą uszkodzonych kabli oświetleniowych, - obsługi sieci związanej z czasowym przyłączeniem odbiorników oraz podświetleniem reklam, - pomiaru izolacji kabla oświetleniowego, - pomiaru skuteczności ochrony p. porażeniowej, - pełnienia nadzorów specjalistycznych, - uiszczania opłat za zajęcie pasa drogowego, - uiszczania opłat za nadzory innych użytkowników uzbrojenia terenu, - uiszczania opłat za wyłączenia /załączenia sieci. prace konserwacyjne i awaryjne wykonywane przez cały okres zamówienia na podstawie wskazań przekazywanych Wykonawcy przez Zamawiającego pismem, w którym Zamawiający określi zakres i termin realizacji prac. Wykonane prace objęte będą rozliczeniem po wykonaniu poszczególnych zadań na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie (II grupa prac – prace konserwacyjne i awaryjne) o których mowa w załączniku nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości – 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN) 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. 4 Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty. 5 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 6 Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy PZP. 7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach