Przetargi.pl
”Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego niestanowiącego własności Gminy Psary”.

URZĄD GMINY W PSARACH ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD GMINY W PSARACH
    ul. Malinowicka 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    REGON: 000537243
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ”Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego niestanowiącego własności Gminy Psary”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Psary.2) Wspólny słownik zamówień (kody CPV): Główny przedmiot zamówienia: 50.23.21.00-1 – usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego; Dodatkowy przedmiot zamówienia: 65.30.00.00-6 – przesył energii elektrycznej i podobne usługi; 65.32.00.00-2 - eksploatacja instalacji elektrycznych.3) Wymagania ogólne:W zakresie przedmiotu zamówienia świadczone będą:a) usługi na infrastrukturze oświetleniowej w sposób zapewniający sprawność techniczną, b) całodobowa obsługa za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiająca zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu infrastruktury oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę,c) usuwanie niesprawności punktów świetlnych w czasie wynegocjowanym przez strony, od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego,d) zawiadamianie Zamawiającego o awariach infrastruktury oświetleniowej, których usunięcie w ustalonych terminach jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.W ramach zawartej umowy realizowany będą czynności w zakresie: a) oględzin infrastruktury oświetleniowej,b) wykonywania wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej,c) wymiany niesprawnych źródeł światła w czasie:• 2 dni roboczych dla niesprawnego obwodu oświetleniowego,• 3 dni w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt,• 5 dni liczone od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolny od pracy w przypadkach gdy usterka została zgłoszona (wykryta) w dniu poprzedzającym dzień wolny lub w dniu wolnym, w przypadku pojedynczych opraw,d) utylizacji zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany,e) lokalizacji i naprawy uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, w tym wymiana uszkodzonych odcinków linii,f) utrzymywania tabliczek zaciskowo-bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych,g) utrzymywania sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.),h) wymiany uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach,i) wymiany uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy,j) bieżącej kontroli i utrzymywania rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających,k) kontroli prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementów urządzeń sterowania,l) odnawiania i uzupełniania brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo- zabezpieczeniowych,m) prowadzenia dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego,n) utrzymywania opraw w należytej czystości.Przewidywana liczba słupów oświetlenia ulicznego przeznaczona do eksploatacji i do konserwacji – 1.354 sztuki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach