Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz dostawę tonerów do kserokopiarek

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 58 3458235
  • Data zamieszczenia: 2011-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 74 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 58 3458235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz dostawę tonerów do kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych (łącznie z dostawą tonerów) i części zamiennych do kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych.
    Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:
    - przeglądy okresowe,
    - regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład kserokopiarek.
    Materiały eksploatacyjne (tonery) do kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania:
    a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
    b) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
    c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
    d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
    e) spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość kopi, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
    - jakość- praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopi wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia),
    - wydajność - zdolność materiału do wykonania odpowiedniej ilości stron kopi o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
    f) nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
    g) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
    h) nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
    i) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
    Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 44 szt.
    Planowana ilość tonerów - 518 szt.
    Kserokopiarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.
    1) Konserwacja i przegląd kserokopiarek co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności:
    - dokonanie przeglądu sprawności urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu,
    - demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych,
    - czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
    - czyszczenie zespołu czyszczącego bębna,
    - czyszczenie zespołu optyki,
    - czyszczenie kaset papieru,
    - czyszczenie filtrów,
    - czyszczenie drogi transportu papieru,
    - czyszczenie napędu głównego,
    - czyszczenie sekcji grzejnej,
    - czyszczenie sekcji pobierania papieru,
    - demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w.
    - sprawdzenie działania kserokopiarki,
    - regulacja jakości kopii.
    2) Naprawa obejmuje następujące czynności:
    a) naprawę usterek technicznych kserokopiarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 4),
    b) wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 4),
    c) sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie,
    d) ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
    3) Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje: tonery.
    4) Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje:
    - bęben światłoczuły (czarny, czerwony, żółty, niebieski),
    - developer,
    - lampę skanera
    - wałek utrwalający grzejny,
    - wałek teflonowy grzejny,
    - wałek dociskowy dolny,
    - tuleję wałka utrwalającego grzejnego,
    - tuleję wałka teflonowego grzejnego,
    - zespół przeglądowy,
    - zespół wywołania,
    - zespół utrwalania
    5) Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w siwz ppkt 1) i 4) pkt 1 opis przedmiotu zamówienia.
    W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w ppkt 1) i 4) pkt 1 siwz (usterka niestandardowa) wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena (suma cen jednostkowych netto wymiany tonerów)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach