Przetargi.pl
dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 58 3458235
  • Data zamieszczenia: 2013-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 74 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 58 3458235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy.
    Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:
    a) przeglądy okresowe,
    b) regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład kserokopiarek.
    Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 47 szt.
    Planowana ilość tonerów - 570 szt.
    Kserokopiarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.
    2) Konserwacja i przegląd kserokopiarek co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności:
    a) demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych,
    b) czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
    c) czyszczenie zespołu czyszczącego bębna,
    d) czyszczenie zespołu optyki,
    e) czyszczenie kaset papieru,
    f) czyszczenie filtrów,
    g) czyszczenie drogi transportu papieru,
    h) czyszczenie napędu głównego,
    i) czyszczenie sekcji grzejnej,
    j) czyszczenie sekcji pobierania papieru,
    k) demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w.
    l) sprawdzenie działania kserokopiarki,
    m) regulacja jakości kopii,
    n) dokonanie przeglądu sprawności urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu,
    3) Naprawa obejmuje następujące czynności:
    a) naprawę usterek technicznych kserokopiarek wynikających z działania części określonych w pkt. 5),
    b) wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w pkt. 5),
    c) sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie,
    d) ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
    4) Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje tonery.
    5) Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje:
    a) bęben światłoczuły (czarny, czerwony, żółty, niebieski),
    b) developer,
    c) lampę skanera,
    d) wałek utrwalający grzejny,
    e) wałek teflonowy grzejny,
    f) wałek dociskowy dolny,
    g) tuleję wałka utrwalającego grzejnego,
    h) zespół przeglądowy,
    i) zespół wywołania,
    j) zespół utrwalania.
    6) Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 2) i 5).
    7) W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w pkt 2) i 5) (usterka niestandardowa) wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu).
    8) Miejsce zainstalowania kserokopiarek:
    Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1;
    Zarząd, Dział Eksploatacji, Dział Windykacji, Dział Umów i Rozliczeń, ul. Partyzantów 74;
    Biuro Zamiany Mieszkań ul. Dyrekcyjna 6;
    BOM nr 1 ul. Sienna 6,
    BOM nr 2 ul. Zielona 8/9,
    BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167,
    BOM nr 6 ul. Batorego 12,
    BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44,
    BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12,
    BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31.
    9) Materiały eksploatacyjne (tonery) do kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania:
    a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
    b) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
    c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
    d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
    e) spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość kopi, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
    - jakość- praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopi wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia),
    - wydajność - zdolność materiału do wykonania odpowiedniej ilości stron kopi o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
    f) nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
    g) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
    h) nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
    i) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 2 300,00 zł w tym:
    Zadanie 1 - 750,00
    Zadanie 2 - 900,00
    Zadanie 3 - 650,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach