Przetargi.pl
„Konserwacja dróg leśnych w Leśnictwie Zielona Góra”

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Rzepin ogłasza przetarg

  • Adres: 69-110 Rzepin, ul. Puszczy Rzepińskiej
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7596433, 7508339, , fax. 957 596 205
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Rzepin
    ul. Puszczy Rzepińskiej 11
    69-110 Rzepin, woj. lubuskie
    tel. 095 7596433, 7508339, , fax. 957 596 205
    REGON: 81053927828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzepin.szczecin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rzepin - jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Konserwacja dróg leśnych w Leśnictwie Zielona Góra”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację 2 dróg: 1) Droga do punktu czerpania wody. 2) Droga do wigwamu. 1) Droga do punktu czerpania wody: Niniejsze opracowanie ma na celu konserwację drogi leśnej znajdującej się na terenie Nadleśnictwa Rzepin, leśnictwa Zielona Góra. Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym. Droga przeznaczona do konserwacji zaczyna się w drodze leśnej pożarowej nr 17, a kończy na skrzyżowaniu innej drogi leśnej. Długość drogi przeznaczonej do konserwacji wynosi 573,00 m. Projektowana droga umożliwi wjazd do kompleksu leśnego ciężkiego sprzętu niezbędnego do wykonania zabiegów hodowlanych oraz prac związanych z pozyskaniem surowca drzewnego. Dane techniczne: - klasa techniczna D, -prędkość projektowa 30 km/h, - szerokość jezdni 3.5 m, - szerokość poboczy 2 x 0,75 m, - kategoria ruchu KR1, - obciążenie 100 kN/oś, - nawierzchnia drogowa ulepszona, Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową. Droga jest w złym stanie technicznym. Przy wykonywaniu intensywnych prac leśnych droga pożarowa uległa w ostatnim czasie znacznemu pogorszeniu. Na odcinku ok 150 m zupełnie straciła swój pierwotny profil. Na niektórych odcinkach drogę leśną przerastają korzenie rosnących w skrajni poziomej drzew. Zły stan techniczny spowodowały również solidne opady deszczu, na skutek których spływająca woda opadowa wyżłobiła w jezdni rowki, koleiny oraz naniosła duże ilości bardzo drobnego piasku co znacznie utrudnia przejazd pojazdów kołowych. Przejazd pojazdów i sprzętu leśnego jest również utrudniony z uwagi na powstanie zastoisk wód opadowych, które powodują dalszą dewastację nawierzchni drogi. Droga biegnie w trudnych warunkach terenowych, co jest dodatkowym elementem wpływającym na dewastację drogi. Szerokość istniejącej drogi wynosi 3,0 m. Istniejący drzewostan koliduje z remontowana drogą ograniczając jej skrajnie pozioma do ok. 5,0 m. Konserwacja drogi składa się z następujących czynności: 1. korytowanie głębokości 0,2 m z odwiezieniem gruntu z korytowania na hałdę w obrębie budowy do wykorzystania na obsypanie poboczy, 2. wykonanie koniecznych robót ziemnych – wykopów i nasypów z przerzutem poprzecznym w celu nadania drodze leśnej spadków daszkowych 4%, oraz rowków trójkątnych, 3. mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni drogi równiarką z nadaniem spadków daszkowych 4%, 4. rozścielenie warstwy gruzu betonowego 0/31,5 mm o gr. 15 cm na całej szerokości drogi, 5. wałowanie warstwy gruzu betonowego walcem wibracyjnym o masie 9-11 t, 6. wałowanie wykonać od brzegów nawierzchni ku środkowi, początkowo na sucho a następnie z polewaniem wodą (dotyczy całej szerokości drogi), 7. rozścielenie górnej warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego naturalnego 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm. 2) Droga do wigwamu: Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym. Droga przeznaczona do konserwacji zaczyna się w drodze leśnej pożarowej nr 17, a kończy na skrzyżowaniu innej drogi leśnej. Długość konserwowanej drogi wynosi 2561,00 m. Projektowana droga umożliwi wjazd do kompleksu leśnego ciężkiego sprzętu niezbędnego do wykonania zabiegów hodowlanych oraz prac związanych z pozyskaniem surowca drzewnego. Projektowana inwestycja zwiększy bezpieczeństwo wymienionych prac oraz umożliwi ich wykonanie bez względu na warunki atmosferyczne. Dane techniczne: - klasa techniczna D, - prędkość projektowa 30 km/h, - szerokość jezdni 3.5 m, - szerokość poboczy 2 x 0,75 m, - kategoria ruchu KR1, - obciążenie 100 kN/oś, - nawierzchnia drogowa nieulepszona, Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową oraz na niewielkich odcinkach wykonana jest z kruszywa łamanego. Droga jest w złym stanie technicznym. Przy wykonywaniu intensywnych prac leśnych droga pożarowa uległa w ostatnim czasie znacznemu pogorszeniu. Zły stan techniczny spowodowały również solidne opady deszczu, na skutek których spływająca woda opadowa wyżłobiła w jezdni rowki, koleiny oraz naniosła duże ilości bardzo drobnego piasku co znacznie utrudnia przejazd pojazdów kołowych. Przejazd pojazdów i sprzętu leśnego jest również utrudniony z uwagi na powstanie zastoisk wód opadowych, które powodują dalszą dewastację nawierzchni drogi. Droga biegnie w trudnych warunkach terenowych, co jest dodatkowym elementem wpływającym na dewastację drogi. Szerokość istniejącej drogi wynosi 3,5 m. Istniejący drzewostan nie koliduje z remontowaną drogą. Konserwacja drogi składa się z następujących czynności: 1. mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni drogi równiarką z nadaniem spadków daszkowych 4%, 2. rozścielenie warstwy gruzu betonowego 0/31,5 mm o gr. 15 cm, (łatanie ubytków, paski o szerokości 1,0m, 1,5m, cała szerokość drogi), 3. wałowanie warstwy gruzu betonowego walcem wibracyjnym o masie 9-11 t. (odcinki o szerokości od 1,0 do 3,5 m), 4. zagęszczenie gruzu w miejscu ubytków wibratorem powierzchniowym, 5. wałowanie wykonać od brzegów nawierzchni ku środkowi, początkowo na sucho a następnie z polewaniem wodą (dotyczy całej szerokości drogi),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach