Zespół Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Długa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 427 150 744 , fax. 427 150 734
- Data zamieszczenia: 2018-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu
ul. Długa 89/91
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 427 150 744, fax. 427 150 734
REGON: 19343000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekonomik.miasto.zgierz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowy remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu, adres ul. Długa 89/91, 95-100 Zgierz. 2. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach: 1) Projekt budowlany na powiększenie trzech otworów w ścianach konstrukcyjnych oraz demontaż pustaków szklanych i wykonanie zamurowań w ścianie zewnętrznej sali gimnastycznej - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; Decyzja Pozwolenie na budowę nr 124/2018 - stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ; Projekt budowlany instalacji elektrycznej - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; Przedmiar na powiększenie trzech otworów w ścianach konstrukcyjnych oraz demontaż pustaków szklanych i wykonanie zamurowań w ścianie zewnętrznej sali gimnastycznej oraz inne roboty budowlane, niewymagające Pozwolenia - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; Przedmiar – instalacje elektryczne - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; 3. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, Zespół Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu przy ul. Długiej 89/91, stąd w cenie zamówienia należy przewidzieć koszty związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy; 4. Roboty budowlane prowadzone będą w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu- Zespół Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu, ul. Długa 89/91, umożliwiając prawidłowe jego funkcjonowanie. 5. Materiały pochodzące z rozbiórki nienadające się do powtórnego użycia, Wykonawca jest zobowiązany usunąć poza teren budowy na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 6. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki, nadających się do ponownego wykorzystania; 1) ewentualne złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej zapłacie. Zysk ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty; 2) dokumenty z przeprowadzenia utylizacji lub przekazania do utylizacji należy przedstawić wraz dokumentacją odbioru; 7. W zakres prac wchodzą wszystkie prace, czynności oraz roboty, które należy zrealizować, by przedmiot zamówienia osiągnął planowany efekt, jak i gotowość do eksploatacji i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) Wykonawca zobowiązany jest, aby w zakresie realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności wskazane poniżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917): a) czynności w zakresie prac murarskich; b) czynności w zakresie prac tynkarskich; c) czynności w zakresie prac malarskich; d) czynności w zakresie prac przy wymianie drzwi; e) czynności w zakresie prac elektrycznych; f) czynności w zakresie prac wykończeniowych (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy). 2) Wykonawca jest zobowiązany w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego do okazania oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 8 pkt 1 potwierdzającego datę zawarcia umowy o pracę. 3) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 8 pkt 1 Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 4) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust. 8 pkt 2 , za każde zdarzenie. 9. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie złożyć w siedzibie Zamawiającego aktualną, opłaconą polisę OC od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz ubezpieczenie ryzyk budowlano –montażowych, obejmującą swym zakresem przedmiot umowy oraz w szczególności: roboty budowlane w zakresie umowy, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe przy i w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie obejmuje Wykonawcę i wszystkich podwykonawców na kwotę równą co najmniej całkowitej wartości robót budowlanych o których mowa w niniejszym postępowaniu, obowiązującą co najmniej od dnia przekazania terenu robót do dnia ostatecznego odbioru. 10. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie najpóźniej w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy, przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram robót budowlanych, uwzględniający poszczególne prace wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram robót budowlanych musi zawierać rozłożenie prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy, gwarantujące ich wykonanie w terminie, o którym mowa w dziale III SIWZ. 11. Wymagania związane z realizacją umowy: Kierownik budowy najpóźniej w dniu przekazania placu budowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty: aktualne zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej osób realizujących zamówienie, pełniących samodzielne funkcje w budownictwie w zakresie realizowanego zamówienia wraz z dokumentem potwierdzającym możność pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wymaganych uprawnień zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018r. Poz. 1202 ze zm.); osoby z innych państw członkowskich składają dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. Inspektor nadzoru i kierownik budowy będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018r. Poz. 1202 ze zm.). 12. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z art. 36 a Ustawy; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 5 pkt 2 Ustawy. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust 1 Ustawy, o ile na etapie składania ofert znane są Wykonawcy zasoby podmiotów trzecich 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 3 pkt 2 Ustawy. 5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, zgodnie z art. 22 a, ust 1. Ustawy; 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji, niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 a ust 2 Ustawy; 13. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy, Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach, a jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 Ustawy. 17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w ciągu 3 dni od informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU GŁÓWNEGO TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.”- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2024-05-15 - Budowa i modernizacja dróg w gminie Buczek
Dodano: 2024-05-15 - Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
Dodano: 2024-05-14 - Zakup, dostawa, montaż i demontaż urządzeń klimatyzacji zlokalizowanych w Hali Targowej ul. Mała 2 w Łodzi zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia.
Dodano: 2024-05-14 - Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach Górnych w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa sieci teleinformatycznej dla budynku biurowego zlokalizowanego w Zgierzu przy ul. Długa 49, 2 piętra II i III oraz przyległego budynku B
Dodano: 2024-05-13 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach I i II w ramach termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
Dodano: 2024-05-13 - Przebudowa sali konf. - ZSiPOWŁ Łowicz, ul. Ułańska 2-zadanie pn.: "Łowickie centrum aktywności międzypokoleniowej "Łobyczaj-TO" - ETAP 2" w ramach budżetu obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
Dodano: 2024-05-13 - Przebudowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Górna Wola, gm. Szadek.
Dodano: 2024-05-12