Przetargi.pl
Kompleksowy remont i przebudowa Przedszkola nr 1 – budynku głównego z częścią administracyjną i adaptacja części mieszkalnej na potrzeby przedszkola

Gmina Dębno ogłasza przetarg

  • Adres: 74400 Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7603001 do 4 , fax. 957 602 030
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
    ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5
    74400 Dębno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7603001 do 4, fax. 957 602 030
    REGON: 21096699300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy remont i przebudowa Przedszkola nr 1 – budynku głównego z częścią administracyjną i adaptacja części mieszkalnej na potrzeby przedszkola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowy remont i przebudowa Przedszkola nr 1 budynku głównego przy ul. Kościuszki 6 w Dębnie (budynek z częścią administracyjną) i adaptacja znajdującej się przy nim części mieszkalnej na potrzeby przedszkola wraz z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej oraz niezbędnym wyposażeniem w pełnym zakresie projektowym, umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. 1.1. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 1) kompleksowy remont i przebudowa budynku wraz z adaptacją mieszkania na potrzeby przedszkola, 2) wszystkie instalacje branży sanitarnej i elektrycznej, 3) wyposażenie wewnętrzne w tym technologia kuchni, 4) wiatę na wózki, 5) zabudowę śmietnikową, 6) zewnętrzną platformę dźwigową dla osób niepełnosprawnych. 1.2. Charakterystyka budynku: a) powierzchnia zabudowy istniejąca: - 570.60 m2 b) powierzchnia użytkowa istniejąca: - 938.16 m2 - piwnica: - 154.89 m2 - parter: - 445.66 m2 – I piętro: - 337.61 m2 c) kubatura - 4 521.00 m3. d) przedmiotowy budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków ani do gminnej ewidencji zabytków, znajduje się natomiast w strefie „B” ochrony konserwatorskiej. 1.3. Celem zamierzenia jest dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania obiektu jako placówki oświatowej, a także przywrócenie istniejącemu obiektowi w zakresie wewnętrznym dobrego stanu technicznego, poprawa rozwiązań użytkowo – funkcjonalnych wraz z adaptacją przyległej części mieszkalnej na potrzeby przedszkola. Remontowany budynek ma spełniać wymagania dla oddziałów przedszkolnych. Przyjęte materiały i urządzenia mają być jak najbardziej optymalne pod względem kosztowym zarówno na etapie budowy jak i późniejszego użytkowania i powinny odpowiadać co najmniej wymaganiom określonych w dokumentacji projektowej. 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony jest w dołączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej „siwz”): zestawieniu rzeczowo–finansowym, dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w Wytycznych do wyceny. 3. Wykonawca musi wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy oraz wskazać firmę podwykonawcy. 4. Wykonawca musi wykonać osobiście kluczową część zamówienia tj. roboty związane z robotami wykończeniowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30.000,-zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wg załącznika nr2 do siwz. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli takie powiązania istnieją).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach