Przetargi.pl
Budowa przedszkola w Wierzchowie

Gmina Wierzchowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78-530 Wierzchowo, ul. Długa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 618 327 , fax. 943 618 487
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzchowo
    ul. Długa 29
    78-530 Wierzchowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 618 327, fax. 943 618 487
    REGON: 33092059300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wierzchowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola w Wierzchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego przedszkola 5 oddziałowego ze stołówką i kuchnią oraz zapleczem magazynowym wraz zagospodarowaniem terenu na działkach Nr ewid. 558/1, 615/1, 731/1 przy ul. Szkolnej w Wierzchowie. Układ funkcjonalny budynku będzie obejmował : 5 sal do zajęć, 1 sala wielofunkcyjna, kotłownia gazowa, kuchnia i stołówka, komunikacja wewnętrzna, sanitariaty, pomieszczenia administracyjne. Budynek o powierzchni użytkowej 1020, 89 m² i kubaturze 5.750 m³. Zakres rzeczowy przedmiotu obejmuje : 1. Roboty budowlane, w tym m.in. : stan zerowy, ściany parteru, dach- konstrukcja i pokrycie, stolarka okienna, elewacja, ścianki działowe, prace wykończeniowe, zagospodarowanie terenu, wykonanie ogrodzenia. 2.Instalacje sanitarne, w tym m.in.: niezbędne przyłącza, instalacja c.o., gazowa, kanalizacji sanitarnej, instalacja wody zimnej i ciepłej, hydranty zewn. 3. Instalacje elektryczne, w tym m.in.: zasilanie zewnętrzne, rozdzielnice i wewnętrzna linia zasilająca, instalacja elektryczna+ zasilanie, instalacja domofonowa, internetowa, piorunochronna i połączeń wyrównawczych. Budynek kat. zagrożenia dla ludzi ZL-III, parterowy, niepodpiwniczony w kształcie litery L. Konstrukcja budynku tradycyjna w technologii murowanej. Fundamenty monolityczne z betonu B20 zbrojone, ściany fundamentowe z bloczków betonowych. Ściany konstrukcyjne i działowe z bloczków gazobetonowych. Dach – stropodach wielospadowy, drewniany pokryty blachodachówką. Stolarka okienna z PCV, drzwiowa drewniana. Posadzki z płytek ceramicznych, wykładzin PCV, paneli podłogowych. Zasilanie budynku w energię elektryczną przyłączem energetycznym, w wodę z sieci istniejącej. Odprowadzenie ścieków do kanalizacji istniejącej. Instalacje wewnętrzne : - elektryczna gniazd wtykowych, oświetleniowa, zasilania urządzeń, - wod. – kan., - grzewcza CO zasilana z kotłowni gazowej wyposażonej w dwa kotły kondensacyjne o mocy 15kW i 65 kW, - gazowa, - wentylacyjna – grawitacyjna, - teletechniczne : zagrożenia p.poż., komputerowa. Elewacja zewnętrzna – docieplenie styropianem metodą lekką mokrą. Zagospodarowanie terenu : drogi wewnętrzne z wejściem i wjazdem oraz parking wykonane z kostki brukowej betonowej. Budynek przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych. Teren ogrodzony ogrodzeniem systemowym panelowym. Plac zabaw wykonany i wyposażony w urządzenia zabawowe zgodnie z załączonym projektem kolorystyki urządzenia placu zabaw. Wyposażenie placu zabaw :  zestaw zabawowy mały  zestaw zabawowy duży  piaskownica 2- poziomowa z 8 siedziskami, zakrywana  huśtawka ważka  zestaw sprawnościowy  tablica na regulamin  karuzela  bujaki sprężynowe – słoń i skuter Wszystkie montowane urządzenia na placu zabaw muszą posiadać aktualne certyfikaty dopuszczające je do użytkowania na terenach użyteczności publicznej. Każde z dostarczonych urządzeń musi posiadać deklarację zgodności CE lub deklarację właściwości użytkowych i odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodne z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2011 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów oraz odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 1176-1:2009 oraz PN-EN 1176-3 : 2009 (place zabaw). Wszystkie zakończenia urządzeń zabawowych muszą posiadać nakładki ochronne z tworzywa sztucznego lub wyprofilowane i wygładzone zapewniające bezpieczeństwo. Wszelkie krawędzie ostre muszą posiadać zabezpieczenia przed uszkodzeniem ciała użytkowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 50.000 złotych ( słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych ), 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Kaliszu Pomorskim Nr rachunku : 36 8570 1012 3923 6975 2000 0040 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej dla zadania: Budowa przedszkola w Wierzchowie Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: 1) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego, 2) nazwę przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) termin ważności gwarancji. 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach