Przetargi.pl
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectwa Porąbka w sezonie zimowym 2018/2019

Gmina Porąbka ogłasza przetarg

  • Adres: 43353 Porąbka, ul. Krakowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8272802, 8272815, 8272810 , fax. 338 272 802
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Porąbka
    ul. Krakowska 3
    43353 Porąbka, woj. śląskie
    tel. 033 8272802, 8272815, 8272810, fax. 338 272 802
    REGON: 7218229000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.porabka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectwa Porąbka w sezonie zimowym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest wybór wykonawcy usług w zakresie kompleksowego zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectwa Porąbka w sezonie zimowym 2018/2019. Usługa polegająca na kompleksowym zimowym utrzymaniu dróg gminnych (zwanym w dalszej części dokumentacji w skrócie „ZUD”) obejmuje: a) likwidację skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych: opady śniegu, marznący deszcz, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury itp.; b) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; c) posiadanie dostępu do materiałów uszorstniających i soli; d) pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji ZUD zawierającej: dziennik dyżurów określający przebieg dyżuru, stan dróg, interwencje, itp. oraz dziennik pracy sprzętu wraz z zakresem wykonanych prac; e) sprzątanie jezdni wzdłuż krawężników z nadmiaru środków użytych do posypywania - w okresach roztopów oraz po zakończonym sezonie zimowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach