Przetargi.pl
Kompleksowe opracowanie redakcyjne, graficzne, skład oraz przygotowanie do druku, druk oraz kolportaż wydawnictwa „Twój Chorzów” wraz z publikacją wersji elektronicznej artykułów i całego wydawnictwa na stronie twojchorzow.pl oraz chorzowianin.pl i przygotowaniem pliku graficznego promującego każde wydanie do emisji na ekranie LCD znajdującym się w holu głównym Urzędu Miasta Chorzów

Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 41500 Chorzów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 165 000 , fax. 32 4165639, 32 4165640
  • Data zamieszczenia: 2019-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
    Rynek 1
    41500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 324 165 000, fax. 32 4165639, 32 4165640
    REGON: 27625530600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chorzow.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe opracowanie redakcyjne, graficzne, skład oraz przygotowanie do druku, druk oraz kolportaż wydawnictwa „Twój Chorzów” wraz z publikacją wersji elektronicznej artykułów i całego wydawnictwa na stronie twojchorzow.pl oraz chorzowianin.pl i przygotowaniem pliku graficznego promującego każde wydanie do emisji na ekranie LCD znajdującym się w holu głównym Urzędu Miasta Chorzów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Kompleksowe opracowanie redakcyjne, graficzne, skład oraz przygotowanie do druku, druk oraz kolportaż wydawnictwa „Twój Chorzów” wraz z publikacją wersji elektronicznej artykułów oraz całego wydawnictwa na stronie twojchorzow.pl oraz chorzowianin.pl i przygotowaniem pliku graficznego promującego każde wydanie do emisji na ekranie LCD znajdującym się w holu głównym Urzędu Miasta Chorzów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2. Do oferty należy dołączyć pod rygorem odrzucenia: przykładową pierwszą stronę gazety Twój Chorzów. Strona powinna zawierać co najmniej 3 teksty zredagowane na podstawie dowolnie wybranych informacji ze strony internetowej www.chorzow.eu (zakładka: „Aktualności” i „Przed nami”). II. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. 2) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. 1) Prace objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane przez pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z wykazem dostarczonym zamawiającemu łącznie z dokumentami potwierdzającymi sposób zatrudnienia w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. 2) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób np. zanonimizowane kopie umów o pracę, oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, np. oświadczenia zatrudnionych osób, potwierdzającego, że wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia w postaci zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. 5. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia 1) Czynności objęte przedmiotem zamówienia, w szczególności czynności w zakresie obsługi administracyjno-biurowej. 6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. 1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 300,00 PLN. 2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić w terminie 14 dni od dnia dowiedzenia się o zdarzeniu opisanym wyżej i naliczyć karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10% wartości zamówienia o którym mowa w §5 ust. 2 wzoru umowy oraz naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane w ust. 6 pkt 1) i 3). 3) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności robotnika opisane w przedmiarze robot na podstawie umowy o pracę lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 1000,00 zł, za każdą osobę zatrudnioną w sposób niezgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ. 4) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone w SIWZ. 7. Jeżeli czynności wykonywane podczas realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby, niewymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 3 powyżej, będą miały charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, ze zm.). Zamawiający wymaga aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. W szczególności chodzi o osoby wykonujące prace fizyczne w okresie realizacji zamówienia. W celu kontroli realizacji powyższego obowiązku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia przed rozpoczęciem wykonywania tych czynności, wykazu osób wraz z kserokopiami zawartych z nimi umów o pracę. W zakresie wrażliwych danych osobowych kopie dołączonych umów o pracę powinny zapewniać bezpieczeństwo i ochronę danych. Wykonawca odpowiada również za realizację powyższego obowiązku przez Podwykonawców. Zamawiający ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz stosowania sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający w celu weryfikacji powyższych danych, zobowiązany będzie posiadać stosowne pełnomocnictwa do przedłożenia przed ZUS/KRUS, Wykonawca na pierwsze wezwanie bezzwłocznie dostarczy je Zamawiającemu. W przypadku zmiany składu osobowego Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do aktualizacji wykazu wraz z załącznikami niezwłocznie przed przystąpieniem tych osób do pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92400000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. Do oferty należy dołączyć pod rygorem odrzucenia: przykładową pierwszą stronę gazety Twój Chorzów. Strona powinna zawierać co najmniej 3 teksty zredagowane na podstawie dowolnie wybranych informacji ze strony internetowej www.chorzow.eu (zakładka: „Aktualności” i „Przed nami”). 3. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 2. 6. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach