Przetargi.pl
Remonty bieżące dróg i ulic na terenie miasta Piekary Śląskie w roku 2019

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2019-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty bieżące dróg i ulic na terenie miasta Piekary Śląskie w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem realizacji zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania: „Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2019”. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części: Część 1 – droga krajowa nr 94, droga wojewódzka nr 911 i drogi powiatowe, Część 2 – drogi gminne. 1. Część 1 przedmiotu zamówienia – DK 94, DW 911, drogi powiatowe: obejmuje remonty bieżące dróg na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2019 w zakresie DK 94, DW 911 i dróg powiatowych. Zakres robót obejmuje w szczególności: - rozbiórki nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o różnych grub. w ilości łącznej ok.70 m2, - frezowanie nawierzchni asfaltowych o różnych grubościach w ilości ok. 1500 m2, - wykonanie koryta o różnej głębokości o łącznej ilości ok. 220 m2, - rozebranie obrzeży w ilości ok. 180 m, - rozebranie krawężników w ilości ok. 175 m, - rozebranie kostki betonowej w ilości ok. 200 m2, - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości ok. 35 t, - wyrównanie podbudowy tłuczniem w ilości ok. 35 m3, - wykonanie podbudowy z kruszywa w ilości ok. 180 m2, - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych w ilości łącznej ok. 18 t, - wykonanie warstwy ścieralnej w ilości ok. 1300 m2, - wykonanie warstwy wiążącej w ilości ok. 700 m2, - wykonanie nawierzchni chodników w ilości ok.370 m2, - utwardzenie terenu płytami ażurowymi w ilości ok. 35 m2, - ułożenie krawężników w ilości ok. 135 m, - ułożenie obrzeży w ilości ok. 105 m, - przestawienie istniejącego krawężnika ok. 35 m, - przestawienie istniejących obrzeży ok. 35 m, - przełożenie chodnika ok. 35 m2, - pozostałe nawierzchnie z destruktu w ilości ok. 110 m2, - wykonanie dylatacji mostowej bitumicznej szerokości 50-60 cm gr. 10 cm ok. 5 m, - wypełnienie szczelin masą zalewową w ilości ok. 110 m, - remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych i z destruktu asfaltobet. ok. 70 m2, - wykoszenie i oczyszczenie rowu w ilości ok. 180 m, - oczyszczenie poboczy w ilości ok. 220 m2, - humusowanie ok. 70 m2, - frezowanie pni i korzeni w ilości ok. 3600 cm2, - regulacja studni teletechnicznych, krat ściekowych, włazów, zaworów w ilości ok. 18 szt., - zabudowa wpustów ulicznych w ilości ok. 2 szt., - ułożenie przykanalików w ilości ok. 6 m, - remont wpustu ulicznego ok. 2 szt., - remont studni rewizyjnej w ilości ok. 1 szt., zgodnie z przedmiarem robót, umową i STWiORB. Roboty wykonywane będą każdorazowo na podstawie zlecenia określającego przedmiot, zakres robót i termin ich wykonania. Ponadto wykonawca zgodnie z postanowieniami umowy będzie zobowiązany do awaryjnego zabezpieczenia miejsc awarii i przystąpienia do wykonania robót awaryjnych. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazanych robót w przedmiarze robót stanowią ilości szacowane, a ich faktycznie zlecony zakres może być inny w związku z występującymi awariami, warunkami atmosferycznymi lub warunkami eksploatacji dróg - zgodnie z postanowieniami umowy i warunków przetargowych. 2. Część 2 przedmiotu zamówienia – drogi gminne: obejmuje remonty bieżące dróg na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2019 w zakresie dróg gminnych. Zakres robót obejmuje w szczególności: - rozbiórki nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o różnych grub. w ilości łącznej ok. 300 m2, - frezowanie nawierzchni asfaltowych o różnych grubościach w ilości ok. 2000 m2, - wykonanie koryta o różnej głębokości o łącznej ilości ok. 900 m2, - rozebranie obrzeży w ilości ok. 300 m, - rozebranie krawężników w ilości ok. 480 m, - rozebranie kostki betonowej w ilości ok. 660 m2, - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości ok. 90 t, - wyrównanie podbudowy tłuczniem w ilości ok. 60 m3, - wykonanie podbudowy z kruszywa w ilości ok. 360 m2, - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych w ilości łącznej ok. 50 t, - wykonanie warstwy ścieralnej w ilości ok. 2200 m2, - wykonanie warstwy wiążącej w ilości ok. 1500 m2, - wykonanie nawierzchni chodników w ilości ok. 930 m2, - utwardzenie płytami ażurowymi ok. 30 m2, - ułożenie krawężników w ilości ok. 300 m, - ułożenie obrzeży w ilości ok. 240 m, - przestawienie istniejącego krawężnika ok. 30 m, - przestawienie istniejących obrzeży ok. 30 m, - przełożenie chodnika ok. 90 m2, - pozostałe nawierzchnie z destruktu w ilości ok. 900 m2, - wypełnienie szczelin masą zalewową w ilości ok. 120 m, - remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych i z destruktu asfaltobet. ok. 300 m2, - wykoszenie i oczyszczenie rowu w ilości ok. 460 m, - oczyszczenie poboczy w ilości ok. 460 m2, - humusowanie ok. 250 m2, - frezowanie pni i korzeni w ilości ok. 9100 cm2, - regulacja studni teletechnicznych, krat ściekowych, włazów, zaworów w ilości ok. 36 szt., - zabudowa wpustów ulicznych w ilości ok. 3 szt., - ułożenie przykanalików w ilości ok. 10 m, - remont wpustu ulicznego ok. 10 szt., - remont studni rewizyjnej w ilości ok. 3 szt., zgodnie z przedmiarem robót, umową i STWiORB. Roboty wykonywane będą każdorazowo na podstawie zlecenia określającego przedmiot, zakres robót i termin ich wykonania. Ponadto wykonawca zgodnie z postanowieniami umowy będzie zobowiązany do awaryjnego zabezpieczenia miejsc awarii i przystąpienia do wykonania robót awaryjnych. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazanych robót w przedmiarze robót stanowią ilości szacowane, a ich faktycznie zlecony zakres może być inny w związku z występującymi awariami, warunkami atmosferycznymi lub warunkami eksploatacji dróg - zgodnie z postanowieniami umowy i warunków przetargowych. 3. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 4. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: fizyczne wykonywanie robót rozbiórkowych, ziemnych, przygotowawczych, konstrukcyjnych, asfaltowych, brukarskich, wykończeniowych, betonowych, okładzinowych, nawierzchniowych, obramowania i drogowych związanych z remontami dróg i ulic. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 1 projektu umowy – stanowiącej załącznik numer 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Dla części 1: w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Dla części 2: w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysiący złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (oddzielnie dla każdej części zamówienia). 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 5) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej – zgodnie ze wzorem załączonym przez Zamawiającego. 6) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach