Przetargi.pl
Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: „Nowy produkt turystyczny – odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 – Preszow-Muszyna-Mniszek nad Popradem - etap II”

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33370 Muszyna, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 714 009 , fax. 184 777 921
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31
    33370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 184 714 009, fax. 184 777 921
    REGON: 49189306100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: „Nowy produkt turystyczny – odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 – Preszow-Muszyna-Mniszek nad Popradem - etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obowiązek kompleksowego odpłatnego pełnienia obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: „Nowy produkt turystyczny – odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 – Preszow - Muszyna-Mniszek nad Popradem - etap II”. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot Usługi nadzoru budowlanego: 71520000-9 Dodatkowe przedmioty Usługi nadzorowania placu budowy: 71521000-6 Doradcze usługi budowlane: 71530000-2 Usługi kontroli i nadzoru technicznego: 71630000-3 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów: 71242000-6 Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów: 71244000-0 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje: 71245000-7 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obowiązek kompleksowego odpłatnego pełnienia obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: „Nowy produkt turystyczny – odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 – Preszow-Muszyna-Mniszek nad Popradem”. Wykonawca zobowiązany jest do nadzoru nad robotami budowlanymi i pracami związanymi z budową odcinka trasy rowerowej EuroVelo 11, w zakresie następujących zadań: 1) Budowa drogi gminnej o długości 670,86 m wraz z kładka rowerową M1 w km 49+580 rzeki Poprad w m. Milik gm. Muszyna. Budowa Miejsca Obsługi Rowerzystów. Zakres zadania obejmuje wykonanie drogi gminnej klasy D o długości 670,86 m. Droga składać się będzie z jezdni o szerokości 3,5 m wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m. W celu zapewnienia przejezdności droga powinna być wyposażona w mijanki o długości 25m, na których jezdnia będzie miała szerokość 5,0 m. Obsługę działkom sąsiadującym zapewnić muszą zjazdy indywidualne oraz zjazd publiczny. Skarpy nasypów na odcinkach o większym wyniesieniu powinny zostać umocnione materacami gabionowymi kotwionymi w nasypie. Na końcu drogi należy wykonać plac do zawracania o nieregularnym kształcie dostosowany do istniejącego terenu. Do kładki rowerowej doprowadzona zostanie ścieżka rowerowa o szerokości 2,25 m. Obok ścieżki zlokalizowane zostanie miejsce obsługi rowerzystów. W ramach zadania należy wykonać : - pale fundamentowe zwieńczone oczepem, - przyczółki betonowe, - montaż łożysk elastomerowych, - montaż stalowej konstrukcji nośnej kładki, - montaż balustrady i nawierzchni z drewna egzotycznego, - ukształtowanie stożków nasypowych, - umocnienia wokół podpór z konstrukcji gabionowych. Wyposażenie miejsca obsługi rowerzystów należy wykonać w oparciu o założenia projektu typowego MOR wariant C mały typ 2, opracowanego przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie. 2) Budowa kładki rowerowej w km 44+580 rzeki Poprad wraz z wjazdem na nią i remontem drogi gminnej na dz. ewid. nr 164, 165/1 położonych w obr. ewid. Andrzejówka w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa I etapu Zintegrowanej Sieci Tras Rowerowych w województwie małopolskim EuroVelo 11 pododcinek IIa od Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna do Miasta Nowy Sącz”. Planowana kładka po stronie polskiej zlokalizowana jest w m. Andrzejówka , po stronie słowackiej we wsi Maly Lipnik. Kładka o konstrukcji łukowej jedno-przęsłowa, szerokość całkowita 5,72 m długość 81,40m. Zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze pomiarowe, roboty ziemne, - fundamenty: pale dużych średnic, ławy fundamentowe, - korpusy podpór – przyczółki żelbetowe, - ustroje nośne – ustrój nośny stalowy łukowy, - łożyska elastomerowe, - hydroizolacje, - wyposażenie – balustrady, - okładziny – pomost drewniany, - konstrukcje gabionowe, - umocnienie skarp stożków przyczółków, - roboty nawierzchniowe i zabezpieczające, - zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowych oraz betonowych. Remont drogi gminnej polegający na dostosowaniu jej parametrów do wymogów trasy rowerowej EuroVelo 11 w istniejącym pasie drogowym na dz. ewid. nr 164 obr. ewid. Andrzejówka. Zadanie obejmuje wykonanie remontu istniejącej nawierzchni przy zachowaniu szerokości drogi wynoszącej 3,0 m. W ramach zadania należy wykonać: - frezowanie nawierzchni asfaltowej, - roboty związane z wykonaniem nawierzchni asfaltowej, - opracowanie i wdrożenie czasowej organizacji ruchu dla przedmiotowego odcinka. Zakres kompleksowego odpłatnego pełnienia obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: „Nowy produkt turystyczny – odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 – Preszow - Muszyna-Mniszek nad Popradem – etap II” określony został w projektach budowlanych i wykonawczych wraz z załącznikami, opiniach i uzgodnieniach, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu umowy brały udział następujące osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego: a) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, pełniący również funkcje koordynatora nadzoru inwestorskiego posiadający stosowne uprawnienia do nadzorowania robót zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej, b) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający stosowne uprawnienia do nadzorowania robót zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Republice Słowackiej, c) w specjalności mostowej, posiadający stosowne uprawnienia do nadzorowania robót zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej, d) w specjalności mostowej, posiadający stosowne uprawnienia do nadzorowania robót zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Republice Słowackiej, e) w specjalności drogowej, posiadający stosowne uprawnienia do nadzorowania robót zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej. Zamawiający wymaga, aby podczas prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją kładek zapewniony był również udział nadzoru przyrodniczego, który będzie miał na celu: - prowadzenie obserwacji przyrodniczych na placu budowy, - obserwacje miejsc występowania gatunków i siedlisk chronionych, - kontrolę prowadzonych działań zabezpieczających przed powstaniem zbędnych szkód w środowisku, - prowadzenie kontroli przestrzegania przez wykonawcę robót zaleceń zawartych w wydanych decyzjach administracyjnych, - prowadzenie dziennika obserwacji przyrodniczych, - uzgadnianie, proponowanie i nadzorowanie stosowania rozwiązań łagodzących negatywny wpływ na środowisko przyrodnicze, - prowadzenie nadzoru nad przenoszeniem gatunków chronionych, - nadzór oraz wskazanie wytycznych nad pracami związanymi z terenami zieleni takimi jak wycinka krzewów, zabezpieczanie drzew nieprzeznaczonych do wycinki oraz nasadzenia kompensacyjne w tym odtworzenie zieleni, która została usunięta w związku z realizacją zamierzenia, w ilości i składzie gatunkowym zbliżonym do ilości i składu gatunkowego usuniętej zieleni, - w przypadku konieczności przeprowadzenia wycinki w sezonie lęgowym ptaków opracowanie ekspertyzy przyrodniczej w celu wykazania braku wystąpienia lęgów w obrębie usuwanej zieleni, - prowadzenie nadzoru nad prowadzonymi robotami, które powodują powstanie sztucznych pułapek dla zwierząt takich jak wykopy, studzienki i głębokie rowy, - opracowanie sprawozdania z przeprowadzonych działań związanych z koniecznością ochrony cennych wartości przyrodniczych, a także z zapobieganiem lub ograniczeniem oddziaływania przeprowadzonych robót budowlanych na środowisko przyrodnicze, wraz z informacją o dokładnej powierzchni zniszczonego siedliska. 4. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: a. uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu terenu budowy, b. uczestniczenie w naradach koordynacyjnych, spotkaniach na budowie dotyczących realizacji robót, c. kontrolowanie należytego zabezpieczenia oraz organizacji terenu budowy, d. kontrolowanie jakości wykonywanych robót, e. kontrolowanie jakości materiałów budowlanych i urządzeń dostarczonych na teren budowy i zapobieganie stosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, f. kontrolowanie i odbieranie robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu, g. kontrolowanie, aby na terenie budowy nie pracowali podwykonawcy nie posiadający zgody Zamawiającego wyrażoną zgodnie z umową z wykonawcą robót, h. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, i. ustalanie stopnia zaawansowania robót (faktycznie wykonanych robót) na potrzeby rozliczeń częściowych i rozliczenia końcowego umowy z wykonawcą robót, j. weryfikowanie kompletności i poprawności wykonania dokumentacji powykonawczej, k. stwierdzenie gotowości do odbiorów częściowych i końcowego, l. przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz w procesie oddawania obiektu do użytkowania, m. kontrolowanie rozliczeń budowy, n. opiniowanie roszczeń i wniosków wykonawcy robót i przedstawianie Zamawiającemu stanowiska merytorycznego w tych sprawach, o. opiniowanie roszczeń i wniosków zgłoszonych przez inne strony (w tym przez właścicieli nieruchomości sąsiadujących z terenem inwestycji) i uczestniczenie w negocjacjach z tym związanych, p. bieżące informowanie Zamawiającego o podjętych decyzjach i rozstrzygnięciach, a także niezwłoczne informowanie o zagrożeniach dla prawidłowej realizacji robót, zagrożeniach powstania roszczeń względem Zamawiającego i innych istotnych kwestiach – nie później niż w ciągu trzech dni od zaistnienia okoliczności lub od uzyskania informacji, q. udzielanie informacji i wyjaśnianie wątpliwości na każde żądanie Zamawiającego, r. pełnienie, przez inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej funkcji koordynatora, o której mowa w art. 27 prawa budowlanego, s. uczestniczenie w inwentaryzacji robót w przypadku rozwiązania umowy z wykonawcą robót, t. uczestniczenie w corocznych przeglądach gwarancyjnych oddanego do użytkowania przedmiotu umowy z wykonawca robót lub na wezwanie Zamawiającego w razie ujawnienia wad. 5. Pełnienie obowiązków koordynatora w ramach zadań będzie obejmowało: 1) pełnienie funkcji koordynatora w rozumieniu art. 27 PB, 2) organizację i koordynację całego zadania, 3) sporządzanie notatek lub protokołów na radach budowy, 4) sporządzanie raportów miesięcznych z realizacji zadań i przedkładania ich Zamawiającemu do 7 dni po zakończeniu danego miesiąca. Raport miesięczny powinien w szczególności zawierać dokumentację zdjęciową oraz szczegółową informację odnośnie: - postępu i stanu zaawansowania robót budowlanych w stosunku do harmonogramu rzeczowo- finansowego wykonawcy robót budowlanych, - ustalanie stopnia zaawansowania robót (faktycznie wykonanych robót) na potrzeby rozliczeń częściowych i rozliczenia końcowego umowy z wykonawcą robót, - jakości wykonywanych robót, - kontroli terenu budowy w zakresie pracy podwykonawców nie posiadających zgody Zamawiającego wyrażonej zgodnie z umową z wykonawcą robót, - podjętych decyzji i rozstrzygnięć, - zagrożeń dla prawidłowej realizacji robót i utrzymania terminu realizacji zadania, - zagrożeń powstania roszczeń względem Zamawiającego i innych istotnych kwestiach, - przeprowadzonych działań związanych z koniecznością ochrony cennych wartości przyrodniczych, a także z zapobiegania lub ograniczenia oddziaływania przeprowadzonych robót budowlanych na środowisko przyrodnicze. 6. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu określającego wartość nadzoru dla poszczególnych zadań. W dokumencie należy wyodrębnić i wyraźnie wyszczególnić koszty nadzoru robót związanych z budową kładek po stronie słowackiej. 7. Podstawę do wystawienia faktury stanowi podpisany końcowy protokół odbioru danego zadania, zatwierdzony przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli, w toku postępowania, wykonawca nie złoży oświadczenia, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. A. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w rozdziale 5 SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (Wstępne Oświadczenie). 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1 w części dotyczącej podwykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o których mowa w punkcie A.1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. B. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich. Nie dotyczy. C. Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich Wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 3 do SIWZ. D. Dokumenty i oświadczenia aktualne na dzień złożenia, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni - dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona. 1. Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. d) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1a składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 1, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w punkcie 1a) składa dokument (informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. E. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) Wypełnionego druku oferty (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) Pełnomocnictwa do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, 3) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Obowiązujące zasady! 1) Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2) Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w rozdziale 6, składa każdy z nich. 4) Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach