Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promujących Muzeum Historyczne Miasta Krakowa w Krakowie w formie reklamy prasowej oraz emisji spotów reklamowych w krakowskiej komunikacji miejskiej

Muzeum Historyczne Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31011 Kraków, Rynek Główny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 422 32 64 , fax. 012 422 32 64
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
    Rynek Główny 35
    31011 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 422 32 64, fax. 012 422 32 64
    REGON: 27778200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promujących Muzeum Historyczne Miasta Krakowa w Krakowie w formie reklamy prasowej oraz emisji spotów reklamowych w krakowskiej komunikacji miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi promocyjne dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa przeprowadzone w formie reklamy prasowej i emisji spotów reklamowych w krakowskiej komunikacji miejskiej. 2. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje 2 (dwie) części: Część nr 1: Publikacja ogłoszeń prasowych i wydanie pięciu insertów poświęconych projektom realizowanym przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia w ramach Części nr 1 został szczegółowo określony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Część nr 1 dalej: „opz”). Uwaga: Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia min. 80 % ogłoszeń prasowych i insertów (4 inserty). Zamawiający jest uprawniony do zlecenia większej liczby publikacji jednak nie więcej niż 100%. Wykonawca nie może wystosowywać roszczeń w stosunku do Zamawiającego w przypadku gdy nie zostanie zlecona większa liczba publikacji niż wskazane minimum. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie z tytułu wykonania faktycznej liczby publikacji. Część nr 2: Reklama w pojazdach Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Krakowie (reklama w telewizji autobusowej). Przedmiot zamówienia w ramach Części nr 2 został szczegółowo określony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Część nr 2 (dalej: „opz”). Uwaga: Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia min. 80 % przedmiotu zamówienia. Zamawiający jest uprawniony do zlecenia większej liczby emisji, jednak nie więcej niż 100%. Wykonawca nie może wystosowywać roszczeń w stosunku do Zamawiającego w przypadku gdy nie zostanie zlecona emisja większej liczby spotów niż wskazane minimum. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie z tytułu wyemitowania faktycznej liczby spotów w ramach umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach