Przetargi.pl
Kompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w latach 2014 i 2015

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2013-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w latach 2014 i 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w latach 2014 i 2015. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: Część A - usługa utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w budynku C przy ul. Towarowej 53 w Poznaniu z wyłączeniem pomieszczeń Zakładu Graficznego (pomieszczenia nr 07-09, 016), Przychodni Lekarsko - Stomatologicznej (pomieszczenia nr 12-17), portierni, szatni z zapleczem, pok. nr 05, 015. Część B - usługa utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w budynku Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych przy ul. Taczaka 9 w Poznaniu z wyłączeniem pomieszczeń nr 1-5, 8, 105, 205, 305, 405..3. Przedmiot zamówienia obejmuje: -wykonywanie usług porządkowych w godz. 22:00 - 7:00; -w dni powszednie oraz w soboty i niedziele roku akademickiego - sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, laboratoriów komputerowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów; -codzienny dyżur w bud. C jednej osoby sprzątającej (od dnia 15 września do 30 czerwca, również w soboty i niedziele) w godz. 8:00 - 20:00, natomiast w okresie wakacyjnym (m-ce lipiec, sierpień do 15 września) dyżur w godz. 9:00 - 15:00 w celu bieżącego utrzymania czystości (dotyczy części A); -dwukrotne w roku - mycie okien, powierzchni przeszklonych, naświetli drzwiowych, żaluzji aluminiowych - wiosna (marzec/kwiecień), jesień (wrzesień/październik); -jednokrotne w roku (sierpień/wrzesień) czyszczenie wykładzin dywanowych, żaluzji verticale, tapicerowanych siedzisk krzeseł i foteli komputerowych w salach wykładowych, laboratoriach komputerowych a w pomieszczeniach biurowych na konkretne zlecenie użytkowników pomieszczeń; jednokrotne w roku (sierpień/wrzesień) szorowanie szorowarką podłóg pokrytych, płytkami ceramicznymi, lastriko z zastosowaniem zabezpieczenia antypoślizgowego na: ciągach komunikacyjnych, holach, korytarzach, w laboratorium komputerowym pok. 103C, sanitariaty; -jednokrotne w ciągu roku (sierpień/wrzesień) czyszczenie podłóg pokrytych wykładziną PCV wraz z akrylowaniem; -sprzątanie po ewentualnych awariach lub pracach remontowo- budowlanych; -codzienna obsługa szatni w godz. 7:30-20:00 (w zależności od potrzeb Zamawiającego) przez okres 15 m-cy tj. od 01 lutego 2014 r. do 31 maja 2014 r., od 01 października 2014r. do 31 grudnia 2014 r., od 03 stycznia 2015 r. do 31 maja 2015 r., od 01 października 2015 r. do 31grudnia 2015 r. Uwaga! Szczegółowy zakres prac porządkowych w poszczególnych obiektach zawierają załączniki - odpowiednio do części A - nr 11A, do części B - 11B do SIWZ. Szczegółowy zakres obsługi szatni zawierają załączniki - odpowiednio do części A - nr 12A, do części B - 12 B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 17 grudnia 2013 r., godz. 08:00 - odpowiednio w wysokości: Dla części A zamówienia: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) Dla części B zamówienia: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK III Oddział Poznań 54 1090 1359 0000 0000 3501 8918 lub wadium w formie poręczeń bankowych, lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 3. Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46. pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach