Przetargi.pl
Kompleksowa realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pod nazwą: Modernizacja budynku komunalnego w Bojszowach przy ul. Świętego Jana 46

Gmina Bojszowy ogłasza przetarg

  • Adres: 43220 Bojszowy, ul. Gaikowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2189366, 2189183 , fax. 322 189 071
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojszowy
    ul. Gaikowa 35
    43220 Bojszowy, woj. śląskie
    tel. 032 2189366, 2189183, fax. 322 189 071
    REGON: 27053302300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bojszowy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pod nazwą: Modernizacja budynku komunalnego w Bojszowach przy ul. Świętego Jana 46
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pod nazwą: Modernizacja budynku komunalnego w Bojszowach przy ul. Świętego Jana 46. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym, audycie energetycznym oraz pomocniczo w opracowaniach pn.: efekt ekologiczny modernizacji i projektowana charakterystyka energetyczna budynku, a także w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z pozostałymi załącznikami do SIWZ i obejmuje w szczególności: 1) wykonanie inwentaryzacji obiektu i niezbędnych ekspertyz – przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca zweryfikuje na własny koszt dane wyjściowe do projektowania przedstawione przez Zamawiającego, 2) sporządzenie projektów budowlanych w zakresie zgodnym z PFU, niezbędnym do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej (zgłoszenia lub pozwolenia na budowę) z uzyskaniem wynikających z przepisów uzgodnień, opinii, pozwoleń oraz innych niezbędnych uzgodnień, 3) sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie której realizowany będzie pełen zakres robót budowlanych, niezbędnych dla użytkowania obiektów, zgodnie z ich przeznaczeniem, sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w formach, ilościach i zakresie określonym w PFU, 4) wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, na które składa się w szczególności: ZAKRES PRZEWIDYWANYCH PRAC: 1) prace modernizacyjne a) przebudowa schodów wewnętrznych - dostosowanie klatki schodowej do wymagań p.poż. b) budowa zewnętrznej rampy dla niepełnosprawnych c) budowa zadaszonych schodów zewnętrznych d) przebudowa toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych e) budowa zadaszonego tarasu na dachu kotłowni f) zamurowania i dobudowy ścian 2) prace związane z termomodernizacją a) ocieplenie ścian zewnętrznych b) ocieplenie i izolacja ścian fundamentowych c) ocieplenie dachów d) remont schodów i daszków zewnętrznych e) wymiana okien, drzwi i bram zewnętrznych f) budowa (nadbudowę) pomieszczenia kotłowni - kocioł na gaz LPG g) budowa zbiorników na gaz LPG w pobliżu budynku h) remont instalacji c.o. w budynku i) modernizacje instalacji wentylacji (z odzyskiem ciepła) j) wymianę instalacji oświetleniowej na niskoenergetyczną, 3) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych układów i obiektów, 4) sporządzenie bilansu – świadectwa energetycznego budynku, 5) opracowanie dokumentacji powykonawczej (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami), 6) zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia podczas realizacji całego przedsięwzięcia, 7) przekazanie praw autorskich w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej, w tym praw autorskich zależnych. Pola eksploatacji określono we wzorze umowy – załącznik nr 7 do SIWZ, 8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, jeżeli takie będzie wymagane. lub innego dokumentu dopuszczającego obiekt do użytkowania (zawiadomienia o przyjęciu zgłoszenia zakończenia budowy). Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do: 1) Urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, 2) Wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem, 3) Wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, 4) Wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, 5) Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 6) Wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, 7) Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu, 8) Jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku gdy będzie odpłatny, 9) Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie koordynatora zadania z ramienia Zamawiającego, w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, 10) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, w toku realizacji zadania, urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego na własny koszt, 11) Zgłaszania do odbioru Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, 12) Wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 13) Zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 14) Usuwania, na bieżąco, z terenu budowy, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 15) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 16) Przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). 17) Przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Wybrane materiały stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę. 19) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 20) Wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 02.07.2018 r. do godz. 10:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i określony został w rozdziale IX SIWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez Wykonawcę oferty. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 20014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta 83 8435 0004 0000 0000 6129 0012 z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: ZP.271.6.2018 – Kompleksowa realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pod nazwą: Modernizacja budynku komunalnego w Bojszowach przy ul. Świętego Jana 46. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć dowód przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku składania kopii dowodu, kopia ta musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężnej, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w oddzielnej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy. Do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wniesionego jako wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, uważa się wadium znajdujące się w dniu 02.07.2018 r. godz. 10:00 na rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien jest z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek tak, aby bank mógł wydać Zamawiającemu potwierdzenie wpływu wadium do dnia 02.07.2018 r. do godz. 10:00. W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 6. Zamawiający zwraca wadium w terminach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 – 2 ustawy Pzp. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę w przypadku i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach