Przetargi.pl
Infrastruktura aktywnego wypoczynku: budowa skateparku przy ul. Bukowina w Orzeszu oraz rozbiórka budynku gospodarczego

Miasto Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323248800 , fax. +48323248826
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Orzesze
    ul. Św. Wawrzyńca 21
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. +48323248800, fax. +48323248826
    REGON: 276257653
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Infrastruktura aktywnego wypoczynku: budowa skateparku przy ul. Bukowina w Orzeszu oraz rozbiórka budynku gospodarczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 1.2 Przedmiot zamówienia: 1.2.1.Infrastruktura aktywnego wypoczynku: budowa skateparku przy ul. Bukowina w Orzeszu oraz rozbiórka budynku gospodarczego Obecnie w miejscu planowanej inwestycji znajduje się budynek z pozwoleniem na rozbiórkę oraz drzewa przeznaczone do wycinki. Plan zagospodarowania terenu obejmuje lokalizację: - Płyty betonowej skateparku wraz urządzeniami - ciągu pieszego - małej architektury w postaci ławek i koszy na śmieci - tablicy z regulaminem Płyta skateparku. Płyta nawierzchniowa betonowa z betonu C20/25 XF3 (W8, F150), zatarta na gładko mechanicznie, grubości 15cm, zbrojona włóknami polipropylenowymi, mieszanka pół na pół, z włókien o dł. 38mm i 54mm, w ilości 1 kg/m³. Urządzenia skateparku. Urządzenia przyjęto jako systemowe powtarzalne i gotowe do montażu. Wszystkie urządzenia sportowe muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania z zakresu bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z obowiązującymi normami (PN-EN 14974+A1:2010) oraz certyfikaty posiadające akredytacje PCA. WYKAZ URZĄDZEŃ. 1. Quarter pipe + Bank ramp - 1szt. Wymiary: 416x488x150. Strefa bezpieczeństwa: 888x916. 2. Funbox + grindbox - 1szt. Wymiary: 720x244x60. Strefa bezpieczeństwa: 644x1760 3. Funbox + poręcz - 1szt. Wymiary: 720x244x60. Strefa bezpieczeństwa: 644x1720 4. Poręcz prosta, profil [] - 1szt. Wymiary: 400x3x35. Strefa bezpieczeństwa: 400x1400 5. Quarter pipe - 1szt. Wymiary: 320x244x150. Strefa bezpieczeństwa: 644x830 6. Poręcz prosta, profil O - 1szt. Wymiary: 400x5x35. Strefa bezpieczeństwa: 400x1400 Chodniki z kostki betonowej jasnoszarej i ciemnoszarej prostokątnej gr. 6cm na podbudowie cementowo-piaskowej gr. 10cm, o szer. 1,5m. Obrzeże systemowe betonowe 100x30x8cm. Mała architektura. W wschodniej części terenu przewidziano ustawienie 4 ławek. Obok ławek przewidziano 2 kosze na śmieci. Powierzchnia istniejącego terenu: ~1240m² Powierzchnia płyty skateparku: 450,8m² Powierzchnia chodnika: 7,0m² Powierzchnia zieleni: 250,0m² 1.2.2. Rozbiórkę budynku gospodarczego przy obiekcie sportowym MKS „Sokół”. Zakres opracowania: a) Obiekt przeznaczony do wyburzenia składa się z dwóch budynków połączonych ścianami szczytowymi i wewnętrzną ścianą działową, obiekty są nie podpiwniczone. b) Charakterystyka obiektu Parametry zabudowy przeznaczonej do rozbiórki: Długość - 20,42 m Szerokość - 12,75m Kubatura bud ok 365m3 Powierzchnia zabudowy 46,8 m2 Konstrukcja dachu : płyty korytkowe na płatwiach żelbetowych Pokrycie dachu : papa na lepiku Konstrukcja ścian : prefabrykacja żelbetowa (płyty panelowe gr ok. 8cm) na fundamentach w postaci belek podwalinowych. Przyjęto sposób rozbiórki bez użycia ciężkiego sprzętu wyburzeniowego. Rozbiórka będzie prowadzona systemem ręcznym z użyciem sprzętu mechanicznego. Materiał rozbiórkowy powinien być usuwany bezpośrednio po rozbiórce Materiały porozbiórkowe po segregacji należy poddać zagospodarowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie środowiska poprzez recykling i utylizację. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.9. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111200-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45223821-7 Elementy gotowe 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45262300-4 Betonowanie 45262310-7 Zbrojenie 45233222-1 Roboty w zakresie chodników 1.10. Podwykonawcy: 1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Kierownika robót, m.in. czynności związane z układaniem nawierzchni, czynności związane z pracami ziemnymi przygotowanie tereny pod budowę, czynności betonowania, czynności brukarskie, czynności związane z pracami rozbiórkowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 5 000,00 zł . Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach