Przetargi.pl
Hurtowa dostawa paliw

Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA ogłasza przetarg

  • Adres: 35322 Rzeszów, ul. hr. Wandy Tarnowskiej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 85 35 247 , fax. 17 85 07 864
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
    ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4
    35322 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 85 35 247, fax. 17 85 07 864
    REGON: 18065160500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbcarpatia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Hurtowa dostawa paliw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż z dostawą paliw płynnych, tj. oleju napędowego według normy PN-EN 590:2013-12 oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 wg normy PN-EN 228, odpowiadających wymogom zawartym w aktualnym rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), do siedziby zamawiającego, położonej w Średniej Wsi 177, przy zastrzeżeniu, że wskazane ilości paliw zostały ustalone dla objętości paliwa w temperaturze 15 stopni Celsjusza. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. Rodzaj dostarczanego oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej musi być dostosowany do istniejących warunków klimatycznych w czasie trwania umowy. Zamawiający w ramach umowy zastrzega sobie prawo do ilościowego zredukowania zamówienia ilości oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej (w granicach do 30%) w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Szczegółowe zamówienia na dostawę oleju napędowego będą dokonywane faxem lub drogą elektroniczną. Jednorazowe dostawy w systemie Franco będą wynosić od 4 do 5 m3 paliwa jednego rodzaju i muszą zostać zrealizowane ciągu maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia. Dodatkowe warunki techniczne: 1) Każdorazowa dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej musi posiadać stosowne świadectwo jakości. W przypadku wątpliwości, co do jakości dostarczonego oleju napędowego lub benzyny bezołowiowej, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania badań jakościowych w wybranych przez siebie laboratoriach. Jeżeli jakość paliwa nie będzie odpowiadać wymaganiom norm, wszystkie koszty związane ze złą jakością paliwa poniesie Wykonawca; 2) Wykonawca winien przedłożyć wraz z dostawą Kartę Charakterystyki oferowanego produktu zawierającą: a) identyfikację produktu i producenta, b) identyfikację zagrożeń (pożarowych, toksykologicznych, ekologicznych itp.), c) pierwszą pomoc (zatrucia, skażenia, itp.), d) postępowanie w przypadku pożaru, e) postępowanie w przypadku uwolnienia do otoczenia, f) kontrola narażenia (wartość dopuszczalnych stężeń) i zalecane ochrony osobiste, g) postępowanie z odpadami. 3) Autocysterny wykorzystywane przez dostawcę powinny posiadać atest upoważniający do przewozu oleju napędowego i benzyny bezołowiowej oraz spełniać normy przewidziane w przepisach ochrony środowiska, jak również powinny posiadać licznik wskazujący objętość paliwa rzeczywistą i w 15 stopniach Celsjusza. 4) Dostawca zobowiązany jest do posiadania stosownego zapasu oleju napędowego i benzyny bezołowiowej w magazynach własnych, celem zapewnienia ciągłości dostaw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134220-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części nr 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części nr 2 w wysokości 10 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego: BGK 23 1130 1105 0005 2102 0290 0001 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium w formach innych niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w siedzibie PIGB CARPATIA ul. hr. W. Tarnowskiej 4; 35-322 Rzeszów, pokój nr 6 do dnia 26.07.2018 r. do godz. 09:00. 5. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. Za terminowe wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Zamawiający musi mieć możliwość skorzystania z wadium bez żadnych dodatkowych ograniczeń. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być nieodwołalne bezwarunkowe, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w specyfikacji podlegać będzie wykluczeniu z postępowania. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach i terminach wymienionych w art. 46 ust.1, ust.1a, ust.2 ustawy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadania ważnej koncesji na obrót paliwami płynnymi wydaną na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( t.j Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn.zm)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, określając równocześnie który z Wykonawców jest upoważnionym przedstawicielem/ Liderem konsorcjum, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa, musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika, 3) Pełnomocnictwo do występowaniu w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca – w przypadku osób fizycznych, 4) Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 4 i 5 niniejszego rozdziału specyfikacji istotnych warunków zamówienia powinny być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, 5) Potwierdzenie dokonania przelewu bankowego wniesienia wadium w formie pieniężnej, a w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia – oryginał dokumentu, 6) 4. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach