Przetargi.pl
Gadżety promocyjne na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w województwie opolskim, w tym materiały szkoleniowe i konferencyjne. Część I „Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych i konferencyjnych”; Część II „Wykonanie i dostawa toreb papierowych”.

Województwo Opolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 45082 Opole, ul. Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 775 416 400 , fax. 775 416 403
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie
    ul. Piastowska 14
    45082 Opole, woj. opolskie
    tel. 775 416 400, fax. 775 416 403
    REGON: 53141242100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Gadżety promocyjne na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w województwie opolskim, w tym materiały szkoleniowe i konferencyjne. Część I „Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych i konferencyjnych”; Część II „Wykonanie i dostawa toreb papierowych”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Gadżety promocyjne na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w województwie opolskim, w tym materiały szkoleniowe i konferencyjne”. Część I „Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych i konferencyjnych” - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla części I. Część II „Wykonanie i dostawa toreb papierowych” - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla części II. 2. W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące materiały: Część I:  zestaw piśmienniczy – 200 szt.,  długopis metalowy – 2 500 szt.,  ołówek zwierzątko – 1 000 szt.,  pendrive opaska – 200 szt.,  pendrive – 200 szt,  opaski odblaskowe – 1 000 szt.,  smycze – 1 000 szt.,  piłeczki antystresowe – 1 000 szt. Część II:  torba papierowa – 1 000 szt.,  torba papierowa eko – 1 000 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ dla każdej części osobno. W formularzu ofertowym odpowiednio należy wskazać „TERMIN REALIZACJI”………….. Termin realizacji Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów kalendarzy przez Zamawiającego. • Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP: ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. -ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1. -ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach