WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU ogłasza przetarg
- Adres: 45-315 Opole, ul. Głogowska 25C
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774416701 , fax. 774416702
- Data zamieszczenia: 2023-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU
ul. Głogowska 25C
45-315 Opole, woj. opolskie
tel. 774416701, fax. 774416702
REGON: 531655508 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupopole.praca.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa na potrzeby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 – Dostawa notatników z długopisami i ścianki łukowej:a) Przedmiotem umowy jest dostawa do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu materiałów informacyjnych oraz promujących zadania i działania Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027:- notatniki i długopisy;- ścianka łukowa tekstylna wraz ze składanym zestawem: stół z białym pokrowcem, nadruk na stole (ciąg logotypów) i 2 ławkami.b) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy (część 1)Część 2 – Dostawa roll-up’ów, flag reklamowych- winderów, statuetek, dyplomów, plecaków-worków, breloków, kred chodnikowych, piłeczek antystresowych, kostiumu:a) Przedmiotem umowy jest dostawa do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu materiałów informacyjnych oraz promujących zadania i działania Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027.- roll-upy;- flagi reklamowe – windery;- statuetki z plexi;- dyplomy w czarnej ramce;- plecaki-worki z nadrukiem;- breloki do kluczy;- kredy chodnikowe;- piłeczki antystresowe;- kostium/maskotka gwiazda.b) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy (część 2) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej:Dla części 1 – Dostawa notatników z długopisami i ścianki łukowej:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,Dla części 2 – Dostawa roll-up’ów, flag reklamowych- winderów, statuetek, dyplomów, plecaków-worków, breloków, kred chodnikowych, piłeczek antystresowych, kostiumu:Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 dostawę polegającą na wykonaniu i dostarczeniu oznakowanych materiałów informacyjno-promocyjnych - o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek udziału w postępowaniu, musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców (członków konsorcjum).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-30
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa na potrzeby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2024-01-04 - Dostawa materiałów promujących zadania i działania Publicznych Służb Zatrudnienia realizowanych w ramach sieci EURES
Dodano: 2023-10-25 - Usługa polegająca na dostawie materiałów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
Dodano: 2023-08-18 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej
Dodano: 2023-04-26 - Gadżety promocyjne na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w tym materiały szkoleniowe i konferencyjne
Dodano: 2022-12-22 - Wykonanie i dostawa artykułów/produktów informacyjno-promocyjnych służących kampanii świadomościowej
Dodano: 2022-07-14 - Zakup nagród pamiątkowych i materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2021-04-20 - Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-02-11 - Wykonanie i dostawę materiałów szkoleniowych na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-12-16 - Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2021 rok. Tytuł część I – Wykonanie i dostawa kalendarzy biurkowych na rok 2021 oraz podkładów na biurko (biuwarów), na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Tytuł część II – Wykonanie i dostawa kalendarza wieloplanszowego na potrzeby akcji Opolska Mama Ma Moc
Dodano: 2020-10-21