Gmina Łazy ogłasza przetarg
- Adres: 42-450 Łazy, ul. Traugutta
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 6729326 , fax. 32 6729448
- Data zamieszczenia: 2020-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łazy
ul. Traugutta 15
42-450 Łazy, woj. śląskie
tel. 32 6729326, fax. 32 6729448
REGON: 27625886500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umlazy.finn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Finansowanie wydatków Gminy Łazy poprzez wykup wierzytelności do kwoty 3.000.000,00 PLN.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Finansowanie wydatków Gminy Łazy poprzez wykup wierzytelności do kwoty 3.000.000,00 PLN. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykupie wierzytelności obejmującej faktury dotyczące zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie nakładki asfaltowej na ulicach w których zostanie położona kanalizacja sanitarna” oraz nadzoru inwestorskiego nad w/w zadaniem realizowanych na podstawie umów zawartych w imieniu Gminy Łazy przez Promax Sp. z o.o. z siedzibą w Łazach, ul. Pocztowa 14. 1) Wykonawca usługi dokona zapłaty należności wynikających z faktur na rachunek bankowy Kontrahentów (wykonawców zadania inwestycyjnego oraz nadzoru inwestorskiego) w sposób i terminie określonym w umowach zawartych w imieniu Zamawiającego przez Promax Sp. z o.o. z wykonawcami - Kontrahentami. 2) Termin płatności wynagrodzenia Kontrahentów za wykonanie przedmiotu umowy wynosi 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z protokołem odbioru. 3) Zamawiający przedstawi do wykupu uwierzytelnioną kopię faktury zatwierdzoną do zapłaty i uwierzytelnioną kopię umowy z Kontrahentem. 4) Po dokonaniu płatności Wykonawca poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej o dokonanej płatności załączając uwierzytelnioną kopię polecenia przelewu (wyciągu bankowego). Przelew powinien zawierać nr faktury, nr umowy oraz adnotację o płatności dokonanej w imieniu Gminy Łazy. 5) Cena za usługę będzie zawierać część odsetkową, gdzie odsetki będą naliczane według zmiennej stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o marżę Wykonawcy. Stawka referencyjna WIBOR 3M będzie przyjęta w sposób wskazany przez Wykonawcę. 6) Wykonawca będzie naliczał odsetki wyłącznie od zapłaconych faktur, naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego. 7) Odsetki płatne do 10-tego każdego miesiąca, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o ich wysokości. 8) 8) Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności na inną osobę (zakaz cesji w rozumieniu art. 510 § 1 kc), 9) Okres trwania umowy od dnia podpisania do 31 grudnia 2023 roku. 10) Spłata wykupionych przez Wykonawcę wierzytelności następować będzie w terminach i kwotach ustalonych poniżej: - 1 rata w kwocie 250.000,00 PLN do 31 marca 2021 roku, - 2 rata w kwocie 250.000,00 PLN do 30 czerwca 2021 roku, - 3 rata w kwocie 250.000,00 PLN do 30 września 2021 roku, - 4 rata w kwocie 250.000,00 PLN do 30 grudnia 2021 roku, - 5 rata w kwocie 250.000,00 PLN do 31 marca 2022 roku, - 6 rata w kwocie 250.000,00 PLN do 30 czerwca 2022 roku, - 7 rata w kwocie 250.000,00 PLN do 30 września 2022 roku, - 8 rata w kwocie 250.000,00 PLN do 30 grudnia 2022 roku, - 9 rata w kwocie 250.000,00 PLN do 31 marca 2023 roku, - 10 rata w kwocie 250.000,00 PLN do 30 czerwca 2023 roku, - 11 rata w kwocie 250.000,00 PLN do 30 września 2023 roku, - 12 rata w kwocie 250.000,00 PLN do 30 grudnia 2023 roku. 11) Jeżeli data spłaty jakiejkolwiek raty przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania pełnej kwoty limitu bez ponoszenia jakichkolwiek opłat i prowizji. 13) W przypadku wcześniejszej spłaty przez Zamawiającego, Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i innych dodatkowych opłat. 14) W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty limitu, skróceniu ulega okres spłaty i zmniejszeniu ostatnia z rat. 15) Dodatkowe opłaty i prowizje naliczone zostaną proporcjonalnie do wysokości wykupionych faktur. 16) Zabezpieczeniem będzie weksel własny in blanco(z zakazem indosowania) wraz z deklaracją wekslową. 17) Skarbnik złoży kontrasygnatę na wekslu stanowiącym zabezpieczenie umowy. 2. Kod CPV 66000000-0 Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 3. Obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Z uwagi na charakter zamówienia wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn.zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wypłata gotówki oraz bonów towarowych/żywieniowych dla świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2023-11-28 - Wynajem długoterminowy fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Straży Miejskiej w Zabrzu
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa urządzeń laboratoryjnych w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ubezpieczeniem
Dodano: 2021-03-12 - DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO Z PRAWEM OPCJI WYKUPU WRAZ Z UBEZPIECZENIEM
Dodano: 2020-12-28 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz negatywnych skutków w środowisku dla: MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.UM
Dodano: 2020-06-17 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kompleksowym ubezpieczeniu mienia oraz odpowiedzialności cywilnej „Master” Odpady i Energia Sp. z o.o. w zakresie: I. Ubezpieczenie pojazdów w zakresie OC II. Ubezpieczenie pojazdów w zakresie AC III. Ubezpieczenie NNW
Dodano: 2020-05-13 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Niegowa oraz jednostek organizacyjnych Gminy Niegowa
Dodano: 2019-10-31 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Niegowa oraz jednostek organizacyjnych Gminy Niegowa
Dodano: 2019-10-01 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Niegowa oraz jednostek organizacyjnych Gminy Niegowa
Dodano: 2019-09-23 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz negatywnych skutków w środowisku dla:
Dodano: 2019-04-26