Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Niegowa oraz jednostek organizacyjnych Gminy Niegowa

Gmina Niegowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-320 Niegowa, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3151020, 3151048 , fax. 034 3151020, 3151048
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niegowa
    ul. Sobieskiego 1
    42-320 Niegowa, woj. śląskie
    tel. 034 3151020, 3151048, fax. 034 3151020, 3151048
    REGON: 53997000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niegowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Niegowa oraz jednostek organizacyjnych Gminy Niegowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Niegowa oraz prowadzenie rachunku bankowego Gminy Niegowa i jej jednostek organizacyjnych. Gmina Niegowa jest posiadaczem wszystkich rachunków bankowych prowadzonych w ramach niniejszej umowy i wskaże osoby uprawnione do dysponowania poszczególnymi rachunkami. W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca zwany dalej "Bankiem" zobowiązuje się do zapewnienia: 1) Otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących i rachunków pomocniczych w złotych budżetu Gminy Niegowa oraz jednostek organizacyjnych Gminy Niegowa (ewentualnie zamknięcie rachunków) 2)Realizowania wpłat i wypłat gotówkowych na rachunki i z rachunków Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Gminy Niegowa 3) Realizowania i obsługi przelewów bankowych 4)Codziennego generowania i przekazywania wyciągów bankowych, jako zestawienia operacji przeprowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych 5)Zapewnienia systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Gminy Niegowa oraz jego serwisowania 6) Możliwości deponowania środków na oprocentowanych lokatach terminowych 7)Prowadzenie punktu kasowego w budynku Urzędu Gminy Niegowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, a w przypadku, o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust.11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa w pkt. 4.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach