Przetargi.pl
Dzierżawa aparatury do redukcji patogenów wraz z zestawami do redukcji biologicznych czynników chorobotwórczych w Koncentratach Krwinek Płytkowych i zestawami do inaktywacji osocza.”

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-612 Radom, ul. Limanowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 621 127
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu
    ul. Limanowskiego 42
    26-612 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 621 127
    REGON: 30306000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rckik.radom.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa aparatury do redukcji patogenów wraz z zestawami do redukcji biologicznych czynników chorobotwórczych w Koncentratach Krwinek Płytkowych i zestawami do inaktywacji osocza.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dzierżawa aparatury do redukcji patogenów (2 szt.) wraz z zestawami do redukcji biologicznych czynników chorobotwórczych w Koncentratach Krwinek Płytkowych i zestawami do inaktywacji osocza. I. Dzierżawa urządzenia do redukcji patogenów – sztuk 2: .Aparatura do redukcji patogenów wraz z oprogramowaniem, wagą, czytnikiem kodów kreskowych i drukarką do drukowania etykietek. Zamawiający dopuszcza przedłużenie dzierżawy urządzenia wraz z oprogramowaniem będącym w tym momencie w użytkowaniu przez RCKiK w Radomiu, zgodnie z obowiązującą umową. 9. Urządzenie wyprodukowano zgodnie z Dyrektywą Rady Europejskiej 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 dotyczącą wyrobów medycznych – znak CE. 10. Jedno z urządzeń wyprodukowane w 2020 roku, a drugie nie starsze niż, wyprodukowanych w 2011 roku. 11. Wymiary urządzenia (wartości maksymalne) wysokość x szerokość x głębokość : 38 cm. x 61 cm. x 65 cm. Waga urządzenia bez wagi i czytnika 59±1kg. 12. Urządzenie przeprowadza proces inaktywacji czynników zakaźnych w pomieszczeniu, w którym panuje temperatura 18-250C 13. Urządzenie zapewnia przeprowadzenie procedury inaktywacji w czasie nie dłuższym niż 7 minut dla jednej jednostki z aferezy KKP/RW. 14. Aparatura zapewnia redukcję patogenów metodą dopuszczoną do stosowania przez polską służbę krwi. 15. Urządzenie zapewnia w pełni bezpieczny proces inaktywacji wykorzystujący naturalna substancję witaminę B2 (ryboflawinę) oraz światło UV. 16. Wymagane parametry pracy urządzenia: dokładność częstości wytrząsania : ±5 cykli na minutę; dokładność podania dawki światła: ±5,4%; monitorowanie temperatury preparatu: wyzwalanie alarmu przy temperaturze 370C lub wyższej dla KKP. 17. Urządzenie musi spełniać standardy bezpieczeństwa elektrycznego zgodne z normami UE. Zasilanie 230 V, 50Hz, 1 faza. 18. Urządzenie powinno być wykonane z materiałów, umożliwiających łatwe czyszczenie i dezynfekcje. 19. Urządzenie zapewnia system informowania dźwiękowego o zakończonym procesie redukcji patogenów . 20. System monitorowania, zasilania z zabezpieczeniem przepięciowym i automatycznym regulatorem napięcia. 21. Aparatura zapewnia system blokowania działania lamp UV w momencie, kiedy szuflada na składnik krwi i/lub komory lamp są niedomknięte. 22. Urządzenie zapewnia ochronę przed promieniowaniem UV, zgodnie z EN 61010-1, paragraf 12.3 Wytyczne Międzynarodowej Organizacji Ochrony przez promieniowaniem, dotyczące ochrony przed promieniowaniem niejonizującym oraz wartościami progowymi i biologicznymi wskaźnikami ekspozycji na promieniowanie UV. 23. Aparatura do redukcji patogenów połączona z komputerem PC wraz z oprogramowaniem zapewnia generowanie raportów dziennych, miesięcznych zestawień z możliwością wydruku. 24. Urządzenie zapewnia oprogramowanie w języku polskim, łatwe i przyjazne dla użytkownika przeprowadzanie procesu inaktywacji. Oprogramowanie urządzenia musi być kompatybilne z obecnie używanym Mirasol Menager. 25. Oprogramowanie zapewnia ciągły monitoring przeprowadzanego procesu inaktywacji. 26. Urządzenie wraz z oprogramowaniem musi posiadać system alarmowania. Wszelkie alarmy oraz niezgodności pojawiające się w czasie procesu muszą być sygnalizowane dźwiękowo oraz wizualnie (np. pojawieniem się na ekranie komputera kodu błędu). 27. Dostawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w przypadku dostarczenia innego urządzenia niż obecnie użytkowane. 28. Dostawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski. 29. Dostawca zapewnia gwarancję na urządzenie w okresie trwania umowy. 30. W okresie gwarancji dostawca zobowiązuje się do bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego lub wymaganych przez producenta urządzenia. 31. Serwis posiadający urządzenia (z aktualnymi świadectwami wzorcowania nie starszymi niż 1 rok) umożliwiające naprawy oraz przeglądy serwisowe z kwalifikacją urządzenia. II. Materiały eksploatacyjne do oferowanych urządzeń. Zestawy do redukcji biologicznych czynników chorobotwórczych w Koncentratach Krwinek Płytkowych – 600 szt. 1.Zestawy kompatybilne z oferowanymi przez dostawcę urządzeniami, zapewaniające redukcję czynników chorobotwórczych w Koncentratach Krwinek Płytkowych zawieszonych w roztworze wzbogacającym (PAS). 2.Zestaw umożliwiający redukcję patogenów dla pojedynczych donacji KKP/RW (objętość składnika krwi 250-300 ml., przed dodaniem ryboflawiny). 3.Wyrób medyczny posiadający znak CE i dopuszczony do stosowanie na terenie Polski oraz do stosowania redukcji patogenów w składnikach krwi, w polskim krwiodawstwie. 4.Zestaw jednorazowy, sterylny, apirogenny. 5.Zestaw zawierający minimum pojemnik odbiorczy, z dwoma drenami, jeden do połączenia z pojemnikiem zawierającym koncentrat, drugi do połączenia z pojemnikiem zawierającym ryboflawinę (preparatyka w układzie zamkniętym). 6.Pojemnik odbiorczy na KKP, pusty oddychający, umożliwiający przechowywanie KKP w temperaturze 20-240C, przez maksymalnie 7 dni. Pojemność pojemnika 1000 ml ±10%. 7.Zestaw pakowany pojedynczo, z tym ,że pojemnik na KKP pakowany oddzielnie i pojemnik z ryboflawiną oddzielnie a opakowanie musi zapewnić ochronę przed światłem. 8.Na etykiecie fabrycznej pojemnika muszą być następujące informacje (minimum): data ważności, numer serii, numer REF. 9.Na opakowaniu indywidualnym muszą być następujące informacje (minimum): data ważności, numer serii, numer REF nazwa zestawu, nazwa producenta z adresem firmy znak CE, Piktogramy – znaczenie poszczególnych piktogramów musi być zawarte w ulotce. 10.Na opakowaniu zbiorczym - karton muszą być następujące informacje (minimum): data ważności, numer serii, numer REF nazwa zestawu, nazwa producenta z adresem firmy znak CE, wymagana temperatura przechowywania, Piktogramy – znaczenie poszczególnych piktogramów musi być zawarte w ulotce, ilość sztuk w kartonie. 11.Opakowanie zbiorcze musi zawierać zestawy tylko jednej serii. 12.Instrukcja obsługi w języku polskim. 13.Do każdej serii dostawca dostarczy certyfikat jakości na serię. 14.Zestawy powinny być dostarczone w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu zamówienia przez Zamawiającego. Zestawy do redukcji biologicznych czynników chorobotwórczych w osoczu 1200 szt. 1.Zestawy kompatybilne z oferowanymi przez dostawcę urządzeniami, zapewaniające redukcję czynników chorobotwórczych w osoczu pochodzącym zarówno w wyniku separacji KPK jak i z plazmaferezy. 2. Zestaw umożliwiający redukcje patogenów dla jednostek osocza (objętość składnika krwi 170-360 ml, przed dodaniem ryboflawiny). 3. Wyrób medyczny posiadający znak CE i dopuszczony do stosowanie na terenie Polski oraz do stosowania redukcji patogenów w składnikach krwi, w polskim krwiodawstwie. 4. Zestaw jednorazowy, sterylny, apirogenny. 5. Zestaw zawierający pojemnik do naświetlania osocza połączony z pojemnikiem do zamrażania i przechowywania osocza. Pojemnik odbiorczy do naświetlania, powinien być zaopatrzony w dwa dreny – jeden z nich powinien się rozgałęziać aby umożliwić przyłączenie sterylne (preparatyka w układzie zamkniętym) z ryboflawiną i osoczem) a drugi do połączenia z pojemnikiem do przechowywania. Od pojemnika do naświetlania powinien odchodzić próbnik. 6. Pojemnik do przechowywania osocza powinien umożliwiać szokowe zamrażanie osocza – temperatura -40 do -600C oraz przechowywanie w temperaturze poniżej -250C prze 36 miesięcy. 7. Zestaw pakowany pojedynczo, z tym ,że pojemniki na osocze pakowane oddzielnie i pojemnik z ryboflawiną oddzielnie. Opakowanie musi zapewnić ochronę przed światłem. 8.Na etykiecie fabrycznej pojemnika muszą być następujące informacje (minimum): data ważności, numer serii, numer REF. 9.Na opakowaniu indywidualnym muszą być następujące informacje (minimum): data ważności, numer serii, numer REF nazwa zestawu, nazwa producenta z adresem firmy znak CE, Piktogramy – znaczenie poszczególnych piktogramów musi być zawarte w ulotce. 10.Na opakowaniu zbiorczym - karton muszą być następujące informacje (minimum): data ważności, numer serii, numer REF nazwa zestawu, nazwa producenta z adresem firmy znak CE, wymagana temperatura przechowywania, Piktogramy – znaczenie poszczególnych piktogramów musi być zawarte w ulotce, ilość sztuk w kartonie. 11.Opakowanie zbiorcze musi zawierać zestawy tylko jednej serii. 12. Instrukcja obsługi w języku polskim. 13. Do każdej serii dostawca dostarczy certyfikat jakości na serię. 14. Zestawy powinny być dostarczone w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141600-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt 6 SIWZ na załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 8.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt 7 SIWZ na załączniku nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 8.3 wykonawca, który powołuje się na zdolności techniczne lub zawodowe, sytuację ekonomiczna lub finansową innych podmiotów - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.1 i 8.2; 8.4 wykonawca, który polega na zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający wymaga dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 8.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 8.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.6 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm (nazw) tych podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 8.7 wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ ; 8.8 odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – w przypadku, gdy Zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument, bez wzywania wykonawcy do jego złożenia; 8.9 dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł; 8.10 jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu; 8.11 Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 8.12 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.8 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.13 Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt 8.12 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8.14 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.12 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt 8.13 SIWZ stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach