Przetargi.pl
Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych

Gmina Przytyk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-650 Przytyk, Zachęta 57
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytyk
    Zachęta 57
    26-650 Przytyk, woj. mazowieckie
    REGON: 670223936
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytyk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1:„Dowóz i odwóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Przytyk”A/ Publiczna Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Dzieci w Przytyku ul. Szkolna 3; B/ Publiczna Szkoła Podstawowa we Wrzeszczowie im. Kornela Makuszyńskiego -Wrzeszczów 47; C / Publiczna Szkoła Podstawowa we Wrzosie im. Orła Białego – Wrzos 6 D/ Publicznego Przedszkola w Przytyku ul. Żeromskiego 11 na trasach obsługiwanych w ramach publicznego przewozu osób zgodnie z CPV.1.2.Szczegółowy harmonogram dowozu i odwozu, z podaniem liczby uczniów oraz dzieci z poszczególnych tras o długości ok. 560 km, stanowi załącznik do umowy, który będzie aktualizowany przez Zamawiającego w sierpniu w latach obowiązywania umowy na okres do końca grudnia roku 2024 i 2025- stanowi załącznik do SWZ.(załącznik nr 2) 1.3. Przewidywana liczba uczniów oraz dzieci objętych dowozem i odwozem wynosi: 273. 1.4 Usługa przewozu będzie świadczona w okresie od dnia zawarcia umowy, tj. od dnia 02 stycznia 2024 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku we wszystkie dni nauki szkolnej (z wyłączeniem miesiąca lipca i sierpnia oraz ferii, przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć oraz dni w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nieprzewidzianym i niezależnych od woli Zamawiającego) – ok. 368 dni nauki szkolnej.1.5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przewóz uczniów i dzieci, zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektorów poszczególnych Szkół Publicznych, Dyrektor Publicznego Przedszkola, który może ulegać zmianom.1.6. Złożona oferta ma obejmować całość dowozu i odwozu z uwzględnieniem wszystkich tras przewozów. W celu minimalizacji ilości odbytych kursów Wykonawca ma obowiązek zapewnić środki transportu z ilością miejsc umożliwiające jednorazowy przewóz wszystkich dzieci, przewożonych na poszczególnych trasach.1.6a. Rozliczenia za świadczoną usługę przewozu będą dokonywane za wynagrodzeniem ryczałtowym brutto.1.7 Wskazana w SWZ ilość uczniów i dzieci ma charakter szacunkowy (zostałaskalkulowana dla potrzeb sporządzenia i porównania ofert). Faktyczna ilość uczniów i dzieci może uleczmniejszeniu / zwiększeniu. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia/ zwiększenia ilościuczniów i dzieci max. do 15 %. 1.8. Autobusy, służące do wykonania zamówienia muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie.1.9. Autobusy przeznaczone do przewozu muszą być sprawne techniczne i posiadać aktualne przeglądy techniczne, podczas realizacji zamówienia, ponadto muszą być utrzymane w należytej czystości z zachowaniem etykiety wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów.1.10. Sprawowanie opieki (min.1 osoba dla każdego pojazdu) i zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom w czasie dowozu oraz podczas wsiadania i wysiadania uczniów do i z autobusów w zakresie przewidzianym Prawem o ruchu drogowym, oraz ustawie Prawo oświatowe. Funkcji opiekuna nie może sprawować kierowca autobusu. Autobusy będą posiadały ubezpieczenia w zakresie OC,NW.1.11. W okresie zimowym środek transportu winien być ogrzewany.1.12. Trasę i lokalizację przystanków w poszczególnych miejscowościach przedstawia załącznik do niniejszej specyfikacji. (Załącznik nr 15 - mapa) W czasie wykonywania zamówienia Zamawiający może zmienić liczbę przystanków lub ich lokalizację bez dodatkowego wynagrodzenia.Część 2: „Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie miasta Radomia” Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowożeniu i odwożeniu dzieci niepełnosprawnych do szkól na terenie m. Radomia wraz z opieką zapewnioną przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.1.Dowóz 3 uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie m. Radomia zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ. Przewidywalna ilość km do wykonania usługi dziennie wynosi - ok. 86 km w obie strony zastrzeżeniem, że ilość uczniów jest ilością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Do obsługi zamówienia należy zapewnić minimum 1 BUS.2.Dowożenie uczniów musi być realizowane w ramach kursów ,,regularnych specjalnych”, czyli przeznaczonych tylko i wyłącznie do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.3. Przebieg tras, na których świadczona będzie usługa został określony w załączniku nr 14 do SWZ- Organizacja dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych.4.Wymagania dotyczące świadczenia usługi:a) Wykonawca w trakcie świadczonej usługi przewozu obowiązany jest zapewnić opiekę nad przewożonymi dziećmi, przy czym kierowca nie może być jednocześnie opiekunem przewożonych dzieci;b) usługa przewozu będzie świadczona w okresie od dnia zawarcia umowy, tj. od dnia 02 stycznia 2024 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku we wszystkie dni nauki szkolnej (z wyłączeniem miesiąca lipca i sierpnia oraz ferii, przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć oraz dni w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nieprzewidzianym i niezależnych od woli Zamawiającego) – ok. 368 dni nauki szkolnej.c) usługa przewozu uczniów musi być realizowana zgodnie z wymaganiami prawnymi w tym zakresie.d) rozliczenia za świadczoną usługę przewozu będą dokonywane w oparciu o faktyczną łączną długość tras dowozu i odwozu dzieci do i ze szkoły w okresie rozliczeniowym (okres miesięczny) i stawki za 1 km przewozu określonej w ofercie. W żadnym przypadku łączne wynagrodzenie brutto. Wykonawcy na podstawie zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego nie może przekroczyć zaoferowanej ceny ofertowej brutto w przypadku niezastosowania zmian wynikających art. 455 Pzp.e) wskazana w SWZ długość tras oraz ilość dni nauki szkolnej ma charakter szacunkowy (została skalkulowana dla potrzeb sporządzenia i porównania ofert). Faktyczna długość trasy może ulec zmniejszeniu / zwiększeniu. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia/ zwiększenia długości tras max. do 20 %. f)Wykonawca uprawniony jest w porozumieniu z Zamawiającym do zmiany określonych w SWZ godzin dowozu i odwozu uczniów, przy zachowaniu ilości i długości trasy. Zmiana taka może być uzasadniona w szczególności zmianą w planie lekcji dowożonych dzieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6 800,00 zł (słownie: sześć tysięcy osiemset złotych) w tym:DLA CZĘŚCI 1 w kwocie 5 200,00 zł. (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych).DLA CZĘŚCI 2 w kwocie 1 600,00 zł. (słownie: tysiąc sześćset złotych).10.2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt. 2) - 4) ustawy PZP wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).10.3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:43 9115 0002 0070 0700 0055 0002 BSRz w Radomiu O/Przytyk z adnotacją: – Wadium - „Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych”Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego.10.4.Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).10.5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2) - 4) ustawy PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej- przed upływem terminu składania ofert.10.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium.10.7.W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2) - 4) ustawy PZP, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – Wadium -„Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych”10.8.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.10.9. Na podstawie art. 450 ust. 4 ustawy PZP w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.10.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).10.3 W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.10.4 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.10.5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:Dla części 1:a) dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia pojazdami przystosowanymi do wykonania zamówienia - co najmniej 4 sprawnymi autobusami posiadającymi minimum 53 miejsca siedzące - załącznik nr 3 do SWZ- Wykaz sprzętub) dysponuje lub będzie dysponował osobami wskazanymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia do przewozu osób autobusem / busem- minimum 4 osoby posiadające wymagane uprawnienia- załącznik nr 6 do SWZ- Wykaz osóbc) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie) minimum 1 usługę polegającą na dowozie i odwozie uczniów do szkół, gdzie wartość usługi wyniosła minimum 150 000,00 złotych brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)- załącznik nr 5 do SWZ- Wykaz usług.Dla części 2:a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 busem- Załącznik nr 3 do SWZ -Wykaz sprzętub) dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do przewozu osób autobusem/busem- załącznik nr 6 do SWZ-Wykaz osóbc) w okresie ostatnich 3 lat wykonał usługi potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu (dotyczy wykazania przez Wykonawcę, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał należycie 1 usługę trwającą co najmniej 9 miesięcy w ramach regularnej usługi przewozu zamkniętego w zakresie dowozu dzieci do szkół/ przedszkola), gdzie wartość usługi wyniosła minimum 50 000,00 złotych brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)- załącznik nr 5 do SWZ- Wykaz usługW przypadku składania oferty na więcej niż jedną z części wskazanych powyżej w zakresie doświadczenia należy zastosować odpowiednio mnożnik doświadczenia, co oznacza, że w przypadku składania oferty na dwie części wykazać należy 2 usługi o wartościach odpowiednich dla każdej z części, bądź 1 usługę stanowiącą sumę wartości usługi wymaganej dla części 1 oraz dla części 2 tj. 200 000,00 złotych brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych).W przypadku składania oferty na więcej niż jedną z części wskazanych powyżej (część 1 i część 2) w zakresie kadry technicznej Wykonawca wykaże, że dysponuje 5 osobami posiadającymi uprawnienia do przewozu osób autobusem/ busem.Z uwagi na to, że wykonanie usługi dowozu uczniów do szkół dla części 1 i 2 ma się odbywaćw tym samym terminie, Wykonawcy składający oferty na więcej niż jedną część zamówienia muszą udokumentować, że dysponują w/w potencjałem technicznym odrębnie dla każdej części.Dla każdej części odrębnie oznacza, iż Wykonawca składający ofertę na dwie części zamówienia musi zapewnić do wykorzystania w tym samym terminie:- co najmniej 4 sprawne autobusy posiadające minimum 53 miejsca siedzące,- co najmniej 1 bus.Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo usługi,stanowiące podstawę wykazania doświadczenia; Zamawiający nie uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem kilku usług o łącznej wartości przekraczającej wymagane 200 000,00 zł (Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości usług w jednej części).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach