Przetargi.pl
Dostosowanie Pracowni Dydaktycznej GWPK do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z wymianą pokrycia dachowego w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Województwo Kujawsko- Pomorskie: Gostynińsko-Włocławski Park Krajobrazowy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-820 Kowal, Zamkowa 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 284-22-26
  • Data zamieszczenia: 2023-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko- Pomorskie: Gostynińsko-Włocławski Park Krajobrazowy
    Zamkowa 11
    87-820 Kowal, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 284-22-26
    REGON: 000839932
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie Pracowni Dydaktycznej GWPK do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z wymianą pokrycia dachowego w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej i wykonanie w szczególności o tą dokumentację robót budowlanych dla zadania pn. Dostosowanie Pracowni Dydaktycznej GWPK do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z wymianą pokrycia dachowego w formule „zaprojektuj i wybuduj”, dofinansowanego w ramach grantu realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn. „Dostępne parki przyrodnicze” w ramach projektu „Obszar chroniony, obszar dostępny”, w ramach Działania 4.3 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa, na realizację przedsięwzięcia grantowego pn. „Przyroda bez barier- aktywni niepełnosprawni”.Lokalizacja: Przedmiot zamówienia realizowany będzie na działkach nr 980/5, 980/10, 980/40, 980/12 obręb ew. Miasto Kowal. Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia:• Wykonanie dokumentacji technicznej dotyczącej podjazdów i platformy dla osób niepełnosprawnych.• Dostawa i montaż, instalacja, uruchomienie platformy- zewnętrznego podnośnika pionowego o wysokości podnoszenia do 3 metrów dla osób niepełnosprawnych, wykonanego z elementów ocynkowanych oraz metali nierdzewnych o odporności na działanie warunków zewnętrznych z solidnym systemem napędowym wraz z niezbędnymi urządzeniami towarzyszącymi. Wykonawca uzyska niezbędną dokumentacje techniczną urządzenia, konieczne odbiory i dopuszczenie do użytkowania włącznie z Urzędem Dozoru Technicznego.• Zakup i montaż dzwonka do windy i dzwonka do drzwi wejściowych.• W toalecie dla niepełnosprawnych na poziomie parteru dostarczyć i zamontować zestaw przyzywowy (system przywoławczy, alarm), uruchamiany przez pociągnięcie za sznurek, sufitowego układu wyzwalającego włączenie lampki sygnalizacyjnej oraz sygnał dźwiękowy na zewnątrz pomieszczenia.• W toalecie dla niepełnosprawnych na poziomie parteru dostarczyć i zamontować przewijak dla małych dzieci i niemowląt z antybakteryjnego tworzywa HDPE, otwieranego teleskopowo, odpornego na maksymalne obciążenie do 20 kg (dzieci do 3 roku życia), z deklaracją CE norma EN 12221- 1999 – dyrektywy 2001/95/EC ogólne bezpieczeństwo produktów (1 sztuka).• Stopnie schodów wewnętrznej klatki schodowej zabezpieczyć samoprzylepną taśmą antypoślizgową (zakupić i zamontować taśmę antypoślizgową na schodach).• W klatce wewnętrznej schodowej budynku dostarczyć i zamontować poręcze ścienne na wspornikach, nawiązujące kolorystyką do istniejącej balustrady (2 sztuki).• Na parkingu zewnętrznym oznaczyć dwa miejsca postojowe z nawierzchnią barwy niebieskiej dla niepełnosprawnych- wykonanie znaku poziomego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych, zakupić i oznakować znakiem drogowym pionowym (2 sztuki), spełniającym wszelkie wymogi z właściwego rozporządzenia, takie jak: wielkość, kolor, sposób montażu, wysokość zawieszenia, odległość od drogi, grubość linii, kąt linii itp.• Wykonanie dwóch podjazdów dla wózków inwalidzkich i dziecięcych do wiaty i altany na terenie ogrodu edukacyjnego z materiałów nawiązujących do istniejących nawierzchni.• Wykonać przebudowę kaskady w oczku wodnym na terenie ogrodu edukacyjnego. Przebudowa polegać będzie na stworzeniu większego spadku płynącej wody przez zwiększenie wysokości kaskady. Planuje się rozebranie istniejącej kaskady i oczka, usunięcie kamieni, warstwy glonów, pogłębieniu zagłębienia, obłożeniu ścian oczka wełną mineralną, dla ochrony EPDMu, z podwójną warstwą włókniny. Zabudowę nowej kaskady oraz obmurowanie ścian oczka wykonać z dużych płyt kamiennych. Podłączyć zasilanie strumienia wodą nową pompą z filtrem dla wygenerowania intensywniejszego szumu spływającej po kamieniach wody. • Dostarczyć i zamontować 32 szt. tabliczek kontrastowych z alfabetem Braille’a na drzwi, włączniki, przyciski itp. wewnątrz budynku.• Dostarczyć i zamontować tablicę informującą o dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych. Tablica informacyjna zostanie wykonana w kontrastowych kolorach i o powiększonym druku. • Na ścianie frontowej od ulicy Kołłątaja umieścić nazwę budynku, logo i adres.• Wymienić pokrycie dachu budynku dydaktycznego (GWPK) ze sprawdzeniem stanu technicznego konstrukcji dachu (finansowane ze środków własnych Zamawiającego).• Dostawa wraz z montażem, instalacją automatyki sterowania z okablowaniem, z oprzyrządowaniem, uruchomieniem kotła centralnego ogrzewania (finansowane ze środków własnych Zamawiającego). Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia, elementy fabrycznie nowe, rok produkcji 2022, 2023. Wykonawca zamontuje elementy wyposażenia wymagające montażu i podłączeń.UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno- użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ, opracowany przez Pracownię Projektowania i Nadzoru WAMAR ul. Lotnicza 14, 87-800 Włocławek.Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Okres rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia - zgodnie z ofertą przedstawioną przez Wykonawcę ale nie mniej, niż 3 lata od chwili podpisania protokołu końcowego (maksymalnie 5 lat). 2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510, ze zm.), tj. pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji zadania roboty: rozbiórkowe, przygotowawcze, demontażowe, montażowe, instalacyjne.Zamawiający nie wymaga aby osoby posiadające wykonujące samodzielne funkcjetechniczne w budownictwie były zatrudniona na umowę o pracę. W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w szczególności: oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy (wykaz osób) o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierającego informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Powyższe zostanie przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy w każdym czasie realizacji przedmiotu zamówienia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika oraz oświadczenia zatrudnionego pracownika. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach